ben mezelf een beetje kwijt.. denk ik

11-12-2009 00:29 520 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Nou,ik vond het wel een beetje jammer,dat we gingen..Had het wel leuk gevonden om wat dieper op dingen in te gaan met hem.

Ik had het goed naar mijn zin..

Maar volgens mij vroeg hij het meer dat we wilden drinken om met jou in contact te komen..

Ik geloof trouwens dat Alphen overal met ph geschreven wordt.

Kalm aan doen zal niet gaan vandaag.

Heb vanmorgen gewerkt en ga direct om 12.45 uur weer werken..

Mijn zoon is in bobbejaanland,die vermaakt zich wel..
Hé, dat is leuk, zoon naar Bobbejaanland. Hij zal het wel erg naar zijn zin gehad hebben neem ik aan.

Morgen is de grote dag Lichtbron. Ik ga duimen dat het een positief en goed gesprek wordt.

Mijn zoon heeft het goed naar zijn zin gehad in bobbejaanland..

Geld op (0,50 cent over ) brood op en zijn drinken..

Rooie wangen,en een schorre stem en hartstikke moe.

Dus die sliep al bijna voordat zijn hoofd het kussen raakte.

Tsja,morgen..

Ben bang dat ik ze niet mee krijg.

Dan gaan we met zijn tweeën zal wel moeten. Afspraak staat nu eenmaal en dan zien ze hopelijk ook de ernst van de situatie.

Fijn dat je aan ons denkt.. Thanks.
Is toch logisch Lichtbron dat ik aan jullie denk. Het is een heel belangrijk geprek maar zeker een geprek wat heel wat voeten in aarde kan geven.

Hopelijk gaan jullie met z'n allen want het is net wat je schrijft: hopelijk zien ze de ernst van de situatie.

Gelukkig dat zoon het fijn gehad heeft. Hij zal wel lekker lapen

Probeer jij ook te slapen Lichtbron. Een beetje energie voor morgen kan je wel gebruiken.

Ha,ha,Bosaapje, je bent een "s" vergeten bij "lapen"!

Dat zei ik vroeger altijd,toen ik nog klein was..

Ik ga over een kwartiertje naar bed..

Leuk dat je J. sympathiek over vond komen,op de foto..

Woensdag hoogstwaarschijnlijk de laatste keer dat ik hem zie..

Ga iets kleins voor hem kopen. En ik hoop dat mijn gevoelens voor hem durf te tonen,maar eerst morgen naar de Hondsberg..
Spannende dag vandaag lees ik. Heel veel sterkte, succes straks bij de intake, ik denk aan je!!

Lichtbron, ik vermoed dat het gesprek afgelopen is. Mijn duimen zijn nog net niet kapot van het draaien en ik hoop echt dat het een super gesprek was.
Mijn toetsenbord heeft kuren.. Vorige week waren het de u en i en nu is het de s vandaar dat lapen
Bosaapje,we zijn van 10.00 uur tot 13.45 uur op de hondsberg geweest..

Het was pittig en heftig en emotioneel.

En nu heb ik ongelooflijke hoofdpijn.

Weet eigenlijk niet goed wat ik moet schrijven.. Het is nogal wat.

Maar in ieder geval hele aardige mensen waar we het in-takegesprek mee hadden..
O,Hannah_e,fijin dat je ook aan mij gedacht hebt.

lief zijn jullie toch hier op dit forum..
Het klinkt gelukkig wel positief.

Laat het maar eerst eens even inwerken.

Het is ook niet niks.
Het is er heel mooi ,Bosaapje. En ik geloof dat de medewerkers zich voor 100% inzetten.Daar zal het niet aan liggen.

Er is veel besproken,over hoe mijn dochter is. Hoe het afgelopen jaar is gegaan,over de scheiding. Heel emotioneel dus.

Vandaag weer een gesprek gehad met J. Heb hem iets gegeven,een boekje met spreuken en wijsheden.

Hij wist niet wat hij moest zeggen,en ik eigenlijk ook niet. We bloosden allebei.

Hij stond op en gaf me drie zoenen..

Ook wil hij contact blijven houden en gesprekjes met mij blijven onderhouden..

Ik ben een beetje van mijn apropos.. kun je dat geloven??
Zo'n gesprek vreet natuurlijk energie en alles wat je het liefst diep weg stopt wordt zonder pardon naar boven gehaald is mijn ervaring.

Krijgen jullie een vervolggesprek, zijn er concrete afspraken gemaakt over eventuele tetsten voor L kortom wat gaat er gebeuren?

Woww, dus niet de laatste keer met J. Bofkont

Geniet van het lekkere gevoel. Het maakt niet uit of je van je apropos bent
Wat fijn dat je er wel een goed gevoel bij hebt. Al zal het allemaal nog heel moeilijk worden, die eerste indruk doet je denk ik wel goed. Nu eerst alles even laten bezinken en het een plekje geven, was je dochter uiteindelijk wel meegegaan of? Hopelijk ziet zij straks ook in dat dit voor nu gewoon de beste oplossing is.

Geniet van je gevoel over J, dat heb je nu even nodig het is toch ook ontzettend fijn dat het afscheid niet helemaal definitief is. Het is hoe dan ook denk ik prettig om je verhaal nog bij hem kwijt te kunnen.

Weer een dikke knuffel van mij, je doet het hartstikke goed!!!
quote:bosaapje schreef op 21 juli 2010 @ 20:28:

Zo'n gesprek vreet natuurlijk energie en alles wat je het liefst diep weg stopt wordt zonder pardon naar boven gehaald is mijn ervaring.

Dat is ook niet erg,maar ik had me dus voorgenomen om niet te gaan huilen.. yep!!

Krijgen jullie een vervolggesprek, zijn er concrete afspraken gemaakt over eventuele tetsten voor L kortom wat gaat er gebeuren?

Als ik volgende week weet of dat ze toe gelaten wordt,zal ik ook wel meer informatie krijgen. En er komen inderdaad nog vervolg gesprekken.

Ze zal eerst in een observatiegroep komen,dus daar zal veel getest en gevraagd worden van haar.

Woww, dus niet de laatste keer met J. Bofkont

Geniet van het lekkere gevoel. Het maakt niet uit of je van je apropos bent

Ik heb nu eigenlijk spijt dat ik hem niet vol op zijn mond gepakt heb.. wat een zachte lippen..

Ik hoop echt dat hij hetzelfde voelt! Morgenavond zie ik hem weer.

Afscheidsavond..
Hannah,het wordt nog héél moeilijk ben ik bang..

Maar het is voor haar eigen bestwil..

Gelukkig is ze zonder tegenstribbelen mee gegaan.

Thanks,voor de knuffel!
Natuurlijk word het nog heel moeilijk, denk het moeilijkste wat je als moeder gevraagd kan worden, de zorg voor je kind overgeven aan anderen. Maar deze indruk is in elk geval goed, dat maakt het misschien een heel, heel klein beetje gemakkelijker.
Hoe gaat het Lichtbron? Ben je je al aan het verheugen op vanavond?
Ik zit al startklaar,Bosaapje..

Wat dacht jij dan?

Als het tijd is om naar huis te gaan geef ik hem wel een paar pakkerds,op zijn wang,hoor..we houden het netjes,hé??
Hoe is het verder met jou, nog steeds niks gehoord van je liefhebbende zoon..

Mijn zoon gaat in de vakantie drie dagen op kamp vanuit de thuisbegeleiding,wilde hij zelf.
.
Zoon gaat 30 augustus op kamp voor drie dagen.Is lang genoeg denk ik om mee te beginnen.

Is de eerste keer dat hij zolang weg blijft..

Fijn,Bosaapje,dat je met je zoon bent weesten winkelen en een terrasje hebt gepakt..

Afscheidsavond was leuk..

J. heb ik maar eventjes gezien en gesproken.
Hey,Bosaapje.

Vanmorgen weer urine ingeleverd,geen blaasontsteking.blijven de klachten aanhouden/worden erger moet ik weer langskomen.

En alsof ik niet genoeg aan mijn hoofd heb,had ik vanochtend een ongeluk.

Ik reed achter een tractor,die wilde ik inhalen,net op dat moment gaat die tractor linksaf en raakt me rechtsvoor boven het wiel!!

Balen,helemaal omdat ik weet dat bijna-exman volkomen uit zijn plaat zal gaan als ik het vertel.

Terwijl ik zelf niet fout zat.die bestuurder van de tractor gaf geen richting aan ,stak alleen zijn hand uit en dat had ik niet gezien..
Ik zit hier zo weer eens een beetje terug te lezen op dit topic.

Wat is er toch allang een achtbaan aan emoties geweest en nu nog..

Speel eigenlijk met het idee om het eens op papier te zetten en uit te werken voor een boek.maar hoe doe ik dat..

Ach,heb de tijd nog om er over na te denken,toch?
Een boek schrijven is een hele kunst. Je zou eens kunnen googlen hoe je dat zou kunnen aanpakken.

Je kan ook gewoon beginnen met schrijven voor jezelf en dan alsnog ooit beslissen om het uit te geven.

Ik zit dan meer te denken aan een dagboek van jezelf, voor jezelf.

Lichtbron, exman kan wel boos worden maar dan is het toch wel op die tractorbestuurder en niet op jou want dat zou toch wel heel onterecht en gemeen zijn...

Hopelijk is zijn reactie mee gevallen. Je bent je al laplazerus geschrokken denk ik en dan zit je niet te wachten op een boze bijna ex.

Goed je urine in de gaten blijven houden Lichtbron. Ik kan het meestal wel zien of ik wel of geen blaasontsteking heb. De urine is troebeliger en stinkt een beetje. Aangezien ik altijd veel drink is dit doorgaans niet het geval.

Wat ga je in het weekend doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven