Tekst op t-shirt

23-07-2010 10:05 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar leuke oneliners voor op een t-shirtje.

Ik kan me herinneren dat de dochter van Yamuna te grappige teksten op haar shirtje had staan.

Helaas ben ik die vergeten.

Weten jullie nog leuke?
Mijn moeder heeft haar eigen topic!

ik ben al uitgehuwelijkt
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ken er maar een paar:I'm just like mom, I never shut upNow you can tell your friend you knew me before I was famous50% Mummy 50% Daddy 100% CuteIf I look funny my daddy dressed meI'm the kid your mom warned you aboutI'm cute, mom's cute, dad's just luckyI obviously get the good looks of my mommy / daddyI tried being good, but it didnt work outI only cry when ugly people hold meYou are not my bossI see OLD peopleI want the world, the WHOLE world. Give it to me NOW.My dad can kick your dads ass
Viva la vida

Leuk!

Dank je!
Don't wake me, I'll wake you
I maybe small. but i am very loud

Die van Yamuna was volgens mij: wat?? of je borst lust.

I am so great that I am jealous of myself.
Vond zelf "and all my daddy wanted was a blowjob" ook leuk, maar is eigenlijk niet zó gepast om echt op een shirtje te zetten. Net als een condoom met een speld er in, en de tekst "I want a baby sister/brother" er onder.
Viva la vida
Vre-se-lijk van die zogenaamde "leuke" teksten op een

kinder t-shirt .....braaaak!

Maar goed, smaken verschillen.....
Oh ja!

Die bedoelde ik ook!

Geweldig!

Zullen ze bij het cb leuk vinden!
quote:Xander68 schreef op 23 juli 2010 @ 10:20:

Maar goed, smaken verschillen..... ik draag nog steeds shirts met "leuke teksten" er op....
Viva la vida
Barbazoon heeft er 1 met Hug me op zijn romper.

Mijn vriendin die even kwam oppassen vond het handig, die dacht dat de gebruiksaanwijzing op hem stond
CB weg ermee :-)

Maar goed, smaken verschillen.....Had jouw spruit ook niet 2 shirt met STOER erop
Eens met Xander!

Waarom moet er een tekst op kinderkleding?

Voor wie is dat leuk?

Maar goed, smaken verschillen.....

Ik deel je mening.

Teksten op t-shirts, zowel voor kinderen als volwassen zijn over het algemeen vreselijk.

Met als toppunt de "grappige" buikbanden
Ik ben ook niet van de teksten op shirts. Ben nu zwanger van de eerste en kreeg van mijn schoonzus een shirt met de achternaam erop van onze spruit... Tja niet helemaal mijn ding

Wat betreft kleding van de winkel Lief, vind ik het zo jammer dat er overal iets opgeschreven staat. Ze hebben leuke kleren met veel kleurtjes maar overal staat een woord op (lief, stoer, eigenwijs, wasbaar..), en het meest storende daar vind ik dat er bij meisjeskleding lief staat en op de jongenskleding stoer. Ik snap niet dat dat zo gescheiden is.
Er moet geen tekst op kinderkleding, maar ik vind het wel grappig.

Maarre Xander, je bent al verlult hoor.
I come from the darkside, we love cookiesNo, I will not fix your computerMommy's little HooliganSECURITYCREWYes, I am singleHug me, I'm DutchNo, my mom/dad isn't singleCute? You dared to call me CUTE?Me loud? Use earplugs.
Viva la vida

Ik heb dochter ook al eens Hooligan genoemd.

Klopt precies!
Smaken verschillen inderdaad. Die teksten van ndh vind ik niet grappig.

Teksten op babyshirts vind ik altijd een beetje kamperachtig staan. Ook bij kleding voor volwassenen trouwens.
Ow - niet voor kinderen:Who needs big tits with an ass like thisI see you have met the twinsLook at my face when you talk to meI fucked your boyfriendMy boyfriend is out of townMean people suck! Nice people swallowThis shirt would look good on your bedroomfloorFuck me, it's my birthdaySave a virgin, do me insteadIf your dick was as big as your mouth I'd be interestedI love menI'm almost famousNot everything is FLAT in HollandYou are a naughty boy - go to your my room.Don't call me cowgirl till you've seen me rideJerk MagnetI may not be perfect but some parts of me are pretty awesome
Viva la vida
quote:germanwings schreef op 23 juli 2010 @ 10:21:

[...]

Had jouw spruit ook niet 2 shirt met STOER erop Ja, maar dat zijn "stoere" teksten, geen zogenaamde "leuke" teksten...
Ik had er ooit een met: Do not start with me You wil not win!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven