Tekst op t-shirt
vrijdag 23 juli 2010 om 10:16
Ken er maar een paar:I'm just like mom, I never shut upNow you can tell your friend you knew me before I was famous50% Mummy 50% Daddy 100% CuteIf I look funny my daddy dressed meI'm the kid your mom warned you aboutI'm cute, mom's cute, dad's just luckyI obviously get the good looks of my mommy / daddyI tried being good, but it didnt work outI only cry when ugly people hold meYou are not my bossI see OLD peopleI want the world, the WHOLE world. Give it to me NOW.My dad can kick your dads ass
Viva la vida
vrijdag 23 juli 2010 om 10:24
quote:Xander68 schreef op 23 juli 2010 @ 10:20:
Vre-se-lijk van die zogenaamde "leuke" teksten op een
kinder t-shirt .....braaaak!
Maar goed, smaken verschillen.....
Ik deel je mening.
Teksten op t-shirts, zowel voor kinderen als volwassen zijn over het algemeen vreselijk.
Met als toppunt de "grappige" buikbanden
Vre-se-lijk van die zogenaamde "leuke" teksten op een
kinder t-shirt .....braaaak!
Maar goed, smaken verschillen.....
Ik deel je mening.
Teksten op t-shirts, zowel voor kinderen als volwassen zijn over het algemeen vreselijk.
Met als toppunt de "grappige" buikbanden
vrijdag 23 juli 2010 om 10:28
Ik ben ook niet van de teksten op shirts. Ben nu zwanger van de eerste en kreeg van mijn schoonzus een shirt met de achternaam erop van onze spruit... Tja niet helemaal mijn ding
Wat betreft kleding van de winkel Lief, vind ik het zo jammer dat er overal iets opgeschreven staat. Ze hebben leuke kleren met veel kleurtjes maar overal staat een woord op (lief, stoer, eigenwijs, wasbaar..), en het meest storende daar vind ik dat er bij meisjeskleding lief staat en op de jongenskleding stoer. Ik snap niet dat dat zo gescheiden is.
Wat betreft kleding van de winkel Lief, vind ik het zo jammer dat er overal iets opgeschreven staat. Ze hebben leuke kleren met veel kleurtjes maar overal staat een woord op (lief, stoer, eigenwijs, wasbaar..), en het meest storende daar vind ik dat er bij meisjeskleding lief staat en op de jongenskleding stoer. Ik snap niet dat dat zo gescheiden is.
vrijdag 23 juli 2010 om 10:36
Ow - niet voor kinderen:Who needs big tits with an ass like thisI see you have met the twinsLook at my face when you talk to meI fucked your boyfriendMy boyfriend is out of townMean people suck! Nice people swallowThis shirt would look good on your bedroomfloorFuck me, it's my birthdaySave a virgin, do me insteadIf your dick was as big as your mouth I'd be interestedI love menI'm almost famousNot everything is FLAT in HollandYou are a naughty boy - go to your my room.Don't call me cowgirl till you've seen me rideJerk MagnetI may not be perfect but some parts of me are pretty awesome
Viva la vida