Villa Happ

23-07-2010 16:53 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of er nog Villa Happ winkels geopend zijn.

Die in Arnhem en Nijmegen zijn dicht door faillissement.

Zijn alle winkels nu gesloten?

Ik heb nog cadeaubonnen liggen.............
Belachelijk dat je geen cadeau-bonnen meer kan inleveren! Dat kan toch niet? Wel het geld opstrijken (cadeau-bonnen zijn al betaald) maar niet uitleveren? Dat is oplichting!
Tja, ik zal de winkel niet missen, vond ze er niet veel leuks hebben, maar voor de trouwe villa happ aanhangsters is het wel shit. En wat die cadeaubonnen betreft dat is niet helemaal netjes !!
quote:siesa schreef op 24 juli 2010 @ 09:49:

[...]

Gelukkig ook wat net-wel-kleren en die kon je vaak voor een prikkie in de aanbieding kopen.

Vind alleen dat de hoofdgaten van t-shirts en truien zo ongelooflijk klein zijn (of heeft mijn kind zo'n grote kop??).Dat had ik ook altijd, de pasvorm klopte voor geen meter. Bovendien vond ik het veel te duur, kocht er soms in de uitverkoop of in de outlet (Rosada).
quote:Mamasaar schreef op 24 juli 2010 @ 18:25:

[...]

En ik vind de hoofdgaten weer zo groot

Ik heb een aantal weken geleden toch een partij schattige jurkjes gescoord, uiteraard in de aanbieding.

En 2 super leuke jasjes voor mijn tweeling voor 7,50 per stuk. Daar kreeg je het bij de zeeman niet voor.

Ik heb toevallig gisteren 2 zomerjasjes voor mijn meisjes gekocht bij Zeeman voor 1,50 per stuk.

Handig voor op het kdv.
quote:supersas09 schreef op 24 juli 2010 @ 18:28:

Belachelijk dat je geen cadeau-bonnen meer kan inleveren! Dat kan toch niet? Wel het geld opstrijken (cadeau-bonnen zijn al betaald) maar niet uitleveren? Dat is oplichting!Wat een rare reactie. De tent is failliet.
Tja dat van die cadeaubonnen snap ik wel, de meeste winkels zijn franchisers en die mensen zitten waarschijnlijk al genoeg in de ellende door dat faillissement van Villa Happ, dat ze geen cadeaubonnen innemen is denk ik normaal bij een faillissement. Het is inderdaad niet leuk voor TO, maar ik denk dat je er weinig tegen kunt doen.
quote:layla1969 schreef op 24 juli 2010 @ 19:27:

[...]

Ik heb toevallig gisteren 2 zomerjasjes voor mijn meisjes gekocht bij Zeeman voor 1,50 per stuk.

Handig voor op het kdv.Heeeeel goed Dat is het betere werk!
Ja, dat vind ik echt.
dubbel
Ja, dat vind ik echt.
In Veenendaal is 'ie ook dicht, maar zag posters hangen in een ander (groot!) pand dat 'ie daar weer binnenkort komt... Even afwachten maar.
Ik snap niet zo goed wat er raar is aan mijn reactie? Waarschijnlijk gevalletje geen intonatie geen gezicht?

Stel je hebt een cadeaubon van ¤25,- en je kunt er niets mee? Dan heb je ¤25,- betaald voor een stukje karton met een stempel? Er zijn toch nog gewoon winkels open? De winkel strijkt wel het geld op maar hoeft er geen producten voor te leveren, ik vind dat raar? Zal wel ergens in de kleine lettertjes staan maar ik geef dan voortaan liever maar een envelopje ipv bonnen.
Etten-Leur is nog open en gaat op eigen kracht verder met inkoop van andere merken (is dus een franchisefiliaal). Ze hebben nu nog sale van 50% op de Villa Happ kleding. Ik kreeg een mail van de eigenaars met deze informatie en ga volgende week kijken of ik de 44 euro die ik gespaard heb op mijn klantenkaart nog kan inwisselen.
quote:supersas09 schreef op 24 juli 2010 @ 23:59:

Ik snap niet zo goed wat er raar is aan mijn reactie? Waarschijnlijk gevalletje geen intonatie geen gezicht?

Stel je hebt een cadeaubon van ¤25,- en je kunt er niets mee? Dan heb je ¤25,- betaald voor een stukje karton met een stempel? Er zijn toch nog gewoon winkels open? De winkel strijkt wel het geld op maar hoeft er geen producten voor te leveren, ik vind dat raar? Zal wel ergens in de kleine lettertjes staan maar ik geef dan voortaan liever maar een envelopje ipv bonnen.

Ik snap je reactie wel; het voelt als heel oneerlijk. Maar zo gaat het nou eenmaal als een zaak failliet gaat....

En dan gaat dit om tientjes werk. In sommige gevallen gaan toeleveranciers op deze manier voor duizenden euro's het schip in; hun producten zijn geleverd, maar nog niet betaald. Bedrijf failliet, en ze kunnen fluiten naar hun centjes.

Maarreh; VillaHapp past hier ook niet zo goed. Soms zelfs de armen te nauw en rest te wijd, terwijl mijn kids echt hele normale kids zijn, qua gestalte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven