NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 21:31:

Wanneer ben jij hier "begonnen" Naomii?Och ja, ze weet het zelf beter lijkt mij!!!

En ben je een net meisje? (wij zijn allemaal nette mensen hier )Ehhh.......
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 21:33:

[...]

Ik ga binnenkort wel onderdelen vervangen. Ik ben geen hardware guru maar als een pc zelfs niet meer piept als je op de ON knop drukt dan moet het volgens mij toch echt een dood moederbord zijn. Ik ga morgen wel ff googlen welke moederboorden er in passen en maandag in de lunchpauze ff langs computerland of paradigit

Dat is toch wel weer stoer voor een vrouw!!

Ik kan dat echt niet hoor....

Wanneer ben jij hier "begonnen" Naomii?In deel 5, volgens mij op pagina 50 of 60 ofzo

En ben je een net meisje? (wij zijn allemaal nette mensen hier )Ikke?? Als je doelt op elke dag douchen en tandenpoetsen en kunnen eten met mes en vork .. dan wel
Love, het is die ene rotziekte
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 21:35:

[...]

Dat is toch wel weer stoer voor een vrouw!!

Ik kan dat echt niet hoor....

Ik vind dat ik het moet kunnen aangezien ik in de ICT werk. Ik snap vele malen meer van software maar men denkt altijd dat ik alles weet. Ach, ik ben niet bang om te googlen, zal ik maar zeggen

En een moederboord vervangen is makkelijk hoor, gewoon een nieuwe er in schuiven. Een processor vervangen is lastiger. Geklooi met het verwijderen en aanbrengen van koelpasta, daar begin ik liever niet aan.
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 21:34:

[...]

Ehhh.......Wel toch Love???
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 21:37:

[...]

Ikke?? Als je doelt op elke dag douchen en tandenpoetsen en kunnen eten met mes en vork .. dan wel Wat doe je van voor foute/stoute dingen?
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 21:21:

[...]

Wel die van 11.22, maar bij mij staat ie op pagina 118.....

Deze is het

Op 24-07-2010, 11:22 ?

Je linkje doet het volgens mij niet.
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 21:35:

[...]

In deel 5, volgens mij op pagina 50 of 60 ofzo

Je heb gelijk!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kon me inderdaad nog herinneren dat je mee bent verhuisd naar een nieuw topic!!

Dan vind ik zeker dat als Boog en EM weer bedanken voor de eer en/of ze zijn er niet, dat Naomii zeker de honours MOET krijgen!!!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 21:37:

Love, het is die ene rotziekte

Kanker.

En als het echt heel heel heel heel "rot" is, dan is het borstkanker of baarmoederhalskanker.....

Wat gaat het weer snel hier!

Ik ben inmiddels gedoucht en ik ben van plan vroeg naar bed te gaan. Hoop jullie vooral niet teveel te zien vannacht
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 21:42:

[...]

Wel toch Love???

Eerlijk Zon????

Nee
quote:Moonlight82 schreef op 24 juli 2010 @ 21:47:

Wat gaat het weer snel hier!

Ik ben inmiddels gedoucht en ik ben van plan vroeg naar bed te gaan. Hoop jullie vooral niet teveel te zien vannacht

weer!!

Ik hoop jou ook niet meer te zien hier vannacht
...
quote:Aubrey schreef op 24 juli 2010 @ 20:06:

[...]

Ik blijf vanavond ook hier in de buurt, volgens mij krijgen we bezoek. Bedoelt Aubrey hier bij de NB'ers?
He wat naar zon. Gatver.
Zit ik dan hier met allemaal 'foute' mensen?!
Hoi Moon! Heb je vannacht een goeie nacht gehad?
Ik ben NB van het eerste uur en sta niet in de lijst van potentiële NB openers...
Potverrrrrrr.... Sorry Naomii...dan Lies deze keer!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 21:43:

[...]

Wat doe je van voor foute/stoute dingen?Daar heb ik net dit hele topic over volgeschreven Mijn grootste hobby op dit moment is nachten doorhalen met mijn 7 jaar jongere luvver
Ha zon, ik was in ieder geval rustiger. Had nog stukje Studio Sportzomer gekeken en daar werd ik slaperig van

Voordat ik echt sliep was het gewoon weer laat. Ach, iedere nacht een nieuwe kans

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven