NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Dit lees je dus echt niet op tweakers. Daarbij dacht ik dat het moederbord zou moeten zorgen voor piepjes als de videokaart stuk was? Tenzij deze geen stroom krijgt, dan is het de voeding, of het moederbord zelf stuk is. Ik zou echt nooit verder gedacht hebben dan voeding of moederbord!
Oh zo Lies, hoe lang hebben jullie al iets?

Ben erg aan het nadenken over relaties de laatste tijd, vandaar dat ik het interessant vind.
Cum non tum age
Ehhh Noa, ik wil het er best met je over hebben maar niet en plein public...

dus...
Ja da's logisch Lies, je weet maar nooit wie er meeleest. Komt nog wel dus.
Cum non tum age
deed jij wel of niet aan msn?
(maw: dat kan ook als je wil)

Ik heb geprobeerd een dag niet te forummen. t Is niet gelukt...
Heeeee Moon!!

Maar je bent wel vannacht weggebleven Heb je goed geslapen?
(..)
anoniem_64497 wijzigde dit bericht op 25-07-2010 13:58
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 13:37:

Nou jaaaaaaaaaaaaaaa!! Nu doet ie het!

Dus ik moet gewoon de videokaart vervangen? Hoe bedenk je dit nu weer? Ik ben erg nieuwsgierig! Thanx!!!

Je moet dan inderdaad de videokaart vervangen. Wordt nog een lastig klusje omdat je maar 220W ter beschikking hebt.

Onderdelen zijn vaak het probleem bij opstarten. Maar ik heb het antwoord mede gevonden door te googlen in het Engels.
hahaha die Moon

Nou, 1 voordeel: we zullen je niet straffen
Ja wel lekker geslapen maar werd eerder wakker dan ik zou willen.

Ben iig nog steeds moe!

Jullie hebben wel veel geschreven.Eh, Lovestar, kun je het even voor me samenvatten?
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 13:44:

Dit lees je dus echt niet op tweakers. Daarbij dacht ik dat het moederbord zou moeten zorgen voor piepjes als de videokaart stuk was? Tenzij deze geen stroom krijgt, dan is het de voeding, of het moederbord zelf stuk is. Ik zou echt nooit verder gedacht hebben dan voeding of moederbord!

Ik hoor eigenlijk alleen piepjes als er wat is met het intern geheugen, maar verder eigenlijk niet (wat ik heb ervaren).

Hoe lang is een chinees heb je de PC al?
Moon
Ja Lies, ik doe aan msn, zie ik je daar binnenkort. Moet zo weg.
Cum non tum age
oke, dag Noa

Begin hoofdpijn te krijgen, misschien beter als ik even ga relaxen, bij nader inzien.

Tot later!
Nou EM, volgens mij is het veel makkelijker om dezelfde (GeForce) videokaart om de hoek te kopen dan een passende voeding dus ik ben blij!

Ik heb de pc trouwens 2 jaar
2 jaar is te lang voor garantie. Om de hoek kopen kan, beter online. De vraag is natuurlijk waarom deze videokaart stuk is? Slecht product/serie of gewoon pech? Anders een andere/betere kopen.

Welke kaart heb je van GeForce? Asus GeForce ... ? low profile PCIe met 256mb?
nVidia GeForce 9300GE 256MB

Ik geloof dat t pctje niet heel goed te upgraden is zonder meerdere componenten te vervangen (wat op zich prettig is want dan betaal je niet voor zware componenten waar je maar de halve capaciteit van kan gebruiken) dus ik moet ff uitzoeken of er een andere GeForce in kan.
Ja, dat is even zoeken. Zal moeilijk vinden zijn, maar vast wel ergens te krijgen. Heb zelf wel zware componenten nodig, zelfs in mijn laptop.
Ik niet. Beetje internetten, muziek luisteren, downloaden en af en toe een, grafisch niet al te uitdagend, spelletje ... en voor de rest heb ik een laptop vd zaak
Ben er weer!! Min of meer

Ik ga even bijlezen, wat dingen doen en dan ga ik ervan door. Een filmavondje met eten
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 12:36:

[...]

"Leuk" computerproblemen! What's up? Kan ik wat doen?Niet echt....Ben er achter gekomen dat er hiervoor (nog) geen oplossing is
quote:Moonlight82 schreef op 25 juli 2010 @ 14:00:

Ja wel lekker geslapen maar werd eerder wakker dan ik zou willen.

Ben iig nog steeds moe!

Jullie hebben wel veel geschreven.Eh, Lovestar, kun je het even voor me samenvatten?

Vanaf het moment dat je op de bank ging liggen....??

Grapjas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven