NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Hoi zwup en Love

Thanks Love Wijze vrouw

Wat is er Zwup? Ben je ziek?
Love

Ik had verschrikkelijke hoofdpijn. Dacht dat mijn oog er uit zou vallen, zo erg. En heel erg :puke:

Hoe was je horrorfilmavomd?
Naomii, gewooon zien waar het heen gaat en tot die tijd heel veel lol hebben
Ik heb geen horror gekeken meer uiteindelijk....

Oeh!! Wat erg zeg!! Van die hoofdpijn waarvan je denkt dat je hoofd eraf hakken minder pijnlijk is dan eraan laten
Ja, niet normaal gewoon. Had het nog nooit zo erg gehad. En het vreemde was dat het alleen achter mijn rechter oog pijn deed. De rest van mijn hoofd deed geen pijn.
Waarom ga je niet naar een huisarts(enpost)??? Zo'n heftige hoofdpijn
Hai Zwup, misschien last van je holte daar. Stomen en sprayen met zout water (of desnoods opsnuiven als je geen spray hebt).

Haii Love.
Cum non tum age
Klinkt als migraine Zwup? Heb je dat vaker? Hielpen pijnstillers niet?
Ik dacht dat ik vandaag niets zou doen, maar ik ga vanmiddag toch borrelen met een vriend. Dat is zo'n beetje waar mijn leven de laatste tijd om draait.
Cum non tum age
Niet aan gedacht Love. Ik ben bij mijn moeder, die heeft me voorzien van koude washandjes en paracetamol. Toen ging het wat beter en ben ik ook gewoon in slaap gevallen.

Volgens mij heb ik geen migraine. Denk ik. Heb bijna nooit hoofdpijn en meestal is het met een nachtje slapen weer weg. Vroeger had ik weleens hele erge hoofdpijn als ik veel te moe was. Maar ook dat was altijd na een par uur slapen weer weg.
klinkt goed Noa!

Ik zal straks even neusspray halen.
Ik vind het altijd erg eng als je "opeens" ontzettend veel pijn heb. Dat zit meestal niet goed lijkt mij zo'n heftige pijn. Maar je kan inderdaad eerst een aantal andere dingetjes doen om te kijken of dat verhelpt of verlicht.

Naar de huisarts kan je nog altijd
Ik vond het ook heel raar en als ik niet in slaap was gekomen dan had ik mijn moeder weer uit haar bed getrommeld.d. Die zal dat dan vast wel bedacht hebbem

Gelukkig is het nu over op een wat duf gevoel na.

Ik ga even ontbijten. Tot later!
Oké, wat fijn dat het over is

Hou het wel in de gaten hé??

Ik word ondertussen een beetje frusty van Windows 7.....Heb het idee dat het zo nieuw is ed dat veel programma's of spelletjes niet goed werken
Ja, ik hou het goed in de gaten. Thuis woon ik vlak bij de HAP, dus als er iets is ben ik er zo. Hier trouwens ook.

Wat irritant dat windows 7 voor zoveel problemen zorgt. Kan best zijn dat niet alles er nog klaar voor is.
Hey PeopleS!
quote:Lovestar schreef op 25 juli 2010 @ 12:08:

Oké, wat fijn dat het over is

Hou het wel in de gaten hé??

Ik word ondertussen een beetje frusty van Windows 7.....Heb het idee dat het zo nieuw is ed dat veel programma's of spelletjes niet goed werken "Leuk" computerproblemen! What's up? Kan ik wat doen?
Zwup
Gatver, ik kom er niet uit met die stomme pc van mij. Ik heb zo'n leuk klein pc'tje met een ukkie van een voeding. Heel schattig maar wel lastig onderdelen vervangen zo want het meeste past niet of is te zwaar

Ik geef het op, ik schrijf wel wat specs op en ga morgen hulpeloos dom blondje spelen bij computerland

Jonge god heeft eindelijk uitgevonden hoe hij kan smsen maar geeft aan nog geen idee te hebben wanneer hij tijd heeft om wat af te spreken. Schiet lekker op zo. Ik laat het er maar even bij.

Huishouden roept ook nog steeds ...
Hoi EM
Zon, wil je niet van die moeilijke 'pim pam pet'-vragen stellen!
Naomii
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 12:38:

Gatver, ik kom er niet uit met die stomme pc van mij. Ik heb zo'n leuk klein pc'tje met een ukkie van een voeding. Heel schattig maar wel lastig onderdelen vervangen zo want het meeste past niet of is te zwaar

Ik geef het op, ik schrijf wel wat specs op en ga morgen hulpeloos dom blondje spelen bij computerland

Jonge god heeft eindelijk uitgevonden hoe hij kan smsen maar geeft aan nog geen idee te hebben wanneer hij tijd heeft om wat af te spreken. Schiet lekker op zo. Ik laat het er maar even bij.

Huishouden roept ook nog steeds ...Wat is het probleem? Je heb toch geen HP-PCtje?
Nee, zo snugger ben ik nog net EM

Ik heb een Acer Aspire X1700, zo'n slimline gevalletje met een 220 Watt voeding. Mijn pc is er gisteren mee gestopt en doet compleet niets meer, zelfs de van beweegt niet als ik hem aanzet dus ik hoop dat het (alleen) de voeding is. Ik heb geen reserve voeding of andere pc om deze voeding in uit te proberen en moet dus maar beginnen bij een nieuwe voeding aanschaffen. Dat blijkt lastiger dan ik dacht
Goedemorgenmiddag allemaal.

Ik heb het klokje rond geslapen.

Heerlijk!

Hoofdpijn over nu Zwuppie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven