vriendje ontmoeten

25-07-2010 13:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik zit hier net allemaal topics te lezen maar realiseer me dat ik me ineens echt niet meer kan concentreren!

Mijn vriendje komt zo kennismaken met mn pa

en pa is zon type die niemand goed genoeg vind voor mij (ja ik ben bijna 25:S)

en hij is niet doorsnee...

dus de zenuwen gieren door me keel....over een kwartier zal hij hier zijn ....

hopelijk gaat het een beetje goed...
Welke type is dan wel goed genoeg voor jou, volgens je vader?

Jôh, het zal wel meevallen....succes!
Suc6 dan maar!
alleen een arts is goed genoeg....:(
quote:Sannietje1985 schreef op 25 juli 2010 @ 13:49:

alleen een arts is goed genoeg....:(En wat doet je vriend nu voor werk?
quote:Xander68 schreef op 25 juli 2010 @ 13:49:

Welke type is dan wel goed genoeg voor je vader?

Jôh, het zal wel meevallen....succes!

Als ik het goed lees is haar vader een typ die niemand goed genoeg vind.. dus geen enkel typ;)

Maar komt vast wel goed toch! :-D
Als je je op die leeftijd zó druk maakt of je vader hem niet te min vindt......... dan gaat er ergens iets niet helemaal goed, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is dat niet een beetje ehhh stemmingmakerij van je vader ?

Mijn vader riep dat ook regelmatig ,maar als grap bleek later. Hij wil gewoon t allerbeste voor zijn dochters. En hij is tot nu toe zeer tevreden met mijn keuze , geen arts ,chirurg of tandarts maar gewoon een ondernemer met eigen winkel die goed voor zijn dochter zorgt. En waarmee hij ook gezellig een beetje kan discussieren over het leven en het ondernemerschap en ook nog een biertje mee kan drinken..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 13:51:

Als je je op die leeftijd zó druk maakt of je vader hem niet te min vindt......... dan gaat er ergens iets niet helemaal goed, hoor.Maar voor een vader blijft de dochter toch altijd zijn kleine meid, ongeacht hoe oud ze is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 13:51:

Als je je op die leeftijd zó druk maakt of je vader hem niet te min vindt......... dan gaat er ergens iets niet helemaal goed, hoor.Eens. Als TO duidelijk laat blijken dat ze niet zit te wachten op goedkeuring van pappie en haar eigen keuze's maakt, zal pappie zich daar gewoon bij neer moeten leggen.
quote:Sannietje1985 schreef op 25 juli 2010 @ 13:49:

alleen een arts is goed genoeg....:(Is je pa dat dan ook? Of toch op z'n minst een advocaat?
quote:sammiesan schreef op 25 juli 2010 @ 13:53:

[...]

Maar voor een vader blijft de dochter toch altijd zijn kleine meid, ongeacht hoe oud ze is.Maar andersom maak je je, als het goed is, op een bepaalde manier los van je ouders en - hoe fijn het ook is als ze het wel met je keuzes eens zijn - maak je je eigen keuzes.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 13:55:

[...]

Maar andersom maak je je, als het goed is, op een bepaalde manier los van je ouders en - hoe fijn het ook is als ze het wel met je keuzes eens zijn - maak je je eigen keuzes.

dat is ook wel weer waar..

Als ik zo even kijk hoelaat het is dan zullen ze elkaar nu wel ontmoeten..

TO laat je het nog even weten hoe het is gegaan??
nee dat is mn pa niet...

maar onze gezinssituatie is gewoon zo,

ben ook altijd beschermend opgevoed etcetc...

en tuurlijk trek ik me er zo min mogelijk van aan

heb 5,5 jaar een vriend gehad die mn pa nooit heeft gemogen...

maartis gewoon fijn als het wel klikt!

dus vandaar
quote:sammiesan schreef op 25 juli 2010 @ 13:51:

[...]

Als ik het goed lees is haar vader een typ die niemand goed genoeg vind.. dus geen enkel typ;)

Maar komt vast wel goed toch! :-DDan heeft pa van TO het liefst dat dochterlief vrijgezel blijft voor d'r hele leven.... wat zielig!
Snap best dat je je er druk om maakt. Het is toch wel heel erg prettig als je ouders je nieuwe liefde leuk vinden. En tsja, vaders en nieuwe lovers, dat blijft toch altijd een apart verhaal. Voor een vader blijft het toch voelen alsof hij je kwijtraakt aan een andere man en is lastig te verkroppen dat je nu ook volwassen bent en prima in staat je eigen keuzes te maken.

Maak je er niet te druk om, komt vast goed! Succes en veel plezier!
Vriendje is er al een kwartier.....hoe zou het gaan nu?
quote:Xander68 schreef op 25 juli 2010 @ 14:15:

Vriendje is er al een kwartier.....hoe zou het gaan nu? Als het tegenzit wordt vriendje op dit moment aan de deur gespijkerd als waarschuwing voor nieuwe aanbidders.
quote:Sannietje1985 schreef op 25 juli 2010 @ 13:58:

nee dat is mn pa niet...

maar onze gezinssituatie is gewoon zo,

ben ook altijd beschermend opgevoed etcetc...Dus je vader is geen arts, maar verwacht wel dat zijn aanstaande schoonzoon dit is...Pa heeft je niet beschermd opgevoed, pa is gewoon een brok onzekerheid en legt vervolgens de verantwoordelijkheid bij een ander.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 14:16:

[...]

Als het tegenzit wordt vriendje op dit moment aan de deur gespijkerd als waarschuwing voor nieuwe aanbidders.haha ja ik ben benieuwd
Woon je nog thuis? Je hebt het over 'hier' namelijk, of was jij eerder gearriveerd dan je vriendje?

Misschien kun je 'm beter 'mijn vriend' noemen trouwens, 'vriendje' klinkt nogal onnozel en ik kan me voorstellen dat dat je vaders beschermende gevoelens eerder aanwakkert dan afvlakt.

Succes!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 13:55:

[...]

Maar andersom maak je je, als het goed is, op een bepaalde manier los van je ouders en - hoe fijn het ook is als ze het wel met je keuzes eens zijn - maak je je eigen keuzes.

Dat kan wel zo zijn en ik ben het persoonlijk absoluut met je eens, maar er zijn bekrompen ouders die hun kinderen niet meer willen zien vanwege de relatie met de schoonzoon e.d.

Ook al ben je volwassen, het kan heel vervelend zijn als ouders de band met hun kinderen verbreken om de keuzes die hun kinderen maken.

Dan nog kunnen ouders je niks meer zeggen op die leeftijd.
Viva naar de knoppen.
En op je 25e noem je hem je "vriendje"?
quote:loisnvt schreef op 25 juli 2010 @ 15:00:

En op je 25e noem je hem je "vriendje"?

Kleine mannetje/vriendjes zijn in hoor!

Heb ik van de week nog lezen hier op het forum.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:nikkinuts schreef op 25 juli 2010 @ 15:16:

[...]

Kleine mannetje/vriendjes zijn in hoor!

Heb ik van de week nog lezen hier op het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven