En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zondag 4 november 2007 om 14:15
Lekker hoor, hier is alles al vanaf 12 uur open. Wij hebben sinds een jaar of wat ook een avondwinkel. Nog nooit geweest alleen. Maar lekkere dingen zijn hier ook al vroeg te krijgen. Ik ga de buitendeur dicht doen, het is koud. Katten moeten maar kiezen, buiten of binnen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 4 november 2007 om 15:30
Ja het begint altijd dat ik als portier sta. Tot ik bijna ontplof en ze een keuze moeten maken. Dus 2 liggen binnen en 1 buiten. En na een half uur er in en eruit laten, lekker settelen achter pc en weer naar de deur lopen dan ben ik het zat en dan krijgt de zeur na een waarschuwing een straaltje met de plantenspuit naar hun richting. Dan is het in 1 keer over. Ja ik zou dat al bij de eerste keer moeten doen maar hun hersentjes werken toch niet als die van ons dus ik geef ze nog even de tijd om te beslissen wat ze nou echt willen.
zondag 4 november 2007 om 15:59
net de hond uitgelaten, meteen even een bestelling bij de shoarma boer achter gelaten
die kan ik zo lekker warm ophalen
tosti hawai
en twee broodjes falafel zonder groente ( ben wel vegetarier maar geen konijn) ....
myleen dat is kat eigen
die van ons staat ook een eeuwigheid te twijfelen op de drempel
die kan ik zo lekker warm ophalen
tosti hawai
en twee broodjes falafel zonder groente ( ben wel vegetarier maar geen konijn) ....
myleen dat is kat eigen
die van ons staat ook een eeuwigheid te twijfelen op de drempel
zondag 4 november 2007 om 16:17
*Yam laat haar tanden zinken in een knoflooksausbesmeurd broodje falafel*
wat de boodschappen betreft was er iets van mismanagement, ik moest gister werken.
na het werk gegeten, en in slaapgevallen.
yamman heeft zich gister flink uitgeleefd op het huishouden ... mja de boodschappen schoten er even bij in ....
wat de boodschappen betreft was er iets van mismanagement, ik moest gister werken.
na het werk gegeten, en in slaapgevallen.
yamman heeft zich gister flink uitgeleefd op het huishouden ... mja de boodschappen schoten er even bij in ....
zondag 4 november 2007 om 21:44
zondag 4 november 2007 om 21:59
zondag 4 november 2007 om 22:09
quote:zonlicht2 schreef op 04 november 2007 @ 22:01:
hier op de achtergrond ook Paul
ongelofeloos dat dat kan he, een pedofiel met een zeilschool voor kleine kinderen
en dat terwijl hij al veroordeeld was. therapie moest van de rechter ( niet gedaan )
en hij mocht geen zeilles meer geven aan kinderen ... nou dat kan hij dus ook gewoon nog doen.... bizar!!
hier op de achtergrond ook Paul
ongelofeloos dat dat kan he, een pedofiel met een zeilschool voor kleine kinderen
en dat terwijl hij al veroordeeld was. therapie moest van de rechter ( niet gedaan )
en hij mocht geen zeilles meer geven aan kinderen ... nou dat kan hij dus ook gewoon nog doen.... bizar!!
zondag 4 november 2007 om 22:16
Ik word zo verdrietig als iemand een serieus topic opend; Klein poesje erbij. En dat de dorpsgek weer moet melden dat hij gek is op kleine poesjes. Is niemand die onzin een keer zat? We weten nu toch wel dat hij niet spoort en van poesjes en stront houdt? Waarom nou overal melden, ook op serieuze topics? Niet mijn vorm van humor.
zondag 4 november 2007 om 22:58
gelezen Yam
volg je het programma zelf ook?
Ik heb het nog nooit gezien, maar kan me in het concept van het programma wel vinden.
Vind de reakties hier overigens hard en veroordelend naar de stellen toe die meedoen. En die ex snap ik niet goed, misschien een verborgen kinderwens die nu natuurlijk heel erg diep raakt. Maar voor de kinderen van die man is het niet leuk, maar er zijn nu eenmaal vaders en vaders
volg je het programma zelf ook?
Ik heb het nog nooit gezien, maar kan me in het concept van het programma wel vinden.
Vind de reakties hier overigens hard en veroordelend naar de stellen toe die meedoen. En die ex snap ik niet goed, misschien een verborgen kinderwens die nu natuurlijk heel erg diep raakt. Maar voor de kinderen van die man is het niet leuk, maar er zijn nu eenmaal vaders en vaders