En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen,

lastig hoor Mamz, maar je dan toch maar een beetje aanpassen. En het is wel begrijpelijk, dus gaat je vast lukken. Je vind het wel leuk he?

Vandaag staat hier het huishouden weer op het programma
Moge leutertjes,

Ik ben SLECHT!!!! Gister zonder afbericht niet naar GGZ gegaan. Vanochtend de afspraak met Humanitas afgezegd. Vanochtend de monteur voor de deur laten staan. Ik lag nog in bed en was niet aangekleed. Ja hij zou "nog een keer" komen, had hem niet vanochtend verwacht. Vanochtend vergeten de HA te bellen. Nou goed he! Nu eens bedenken hoe ik de tijd functioneel kan invullen wat ik anders aan humanitas was kwijt geweest. En ik kan de deur niet uit want ik zei dat ik griep had dus als hij mij dan bijv in de stad ziet heb ik een probleem. Verzachtigende omstandigheden, vanaf 5 uur kon ik niet meer slapen en ik ben ongesteld geworden.
mogge wijffies,

MV , lekker bezig meid.

Zon , bij jou vandaag de huishouding dus.

Heb ik gister één en ander in gedaan en ben vandaag niet vooruit te branden.

Voel me dood en dood moe nu.

Moet zo naar mn werk voor een gesprek om te zien of ik al weer aan de slag kan.

Gaat echt niet, dat voel ik gewoon.

Ben benieuwd wat er uit zal komen.
Meissie toch, je zit jezelf zo in de weg. Zo kom je toch nooit aan de medicatie die je echt wel kan gebruiken?
Ik zal voor je duimen Red. Als je al zo kapot bent van wat huishoudelijke klussen dan lijkt werken mij niet zo'n goed idee. Je lichaam geeft aan dat het te veel is.

Ja mamz, ik ben nog steeds niet terug gebeld voor die medicijnen. Ik wacht al weken en elke week bel ik dat ik nog niet ben terug gebeld. Ik word zo sjaggie van die lui.

Oh ik ga zaterdag nu echt uit met die vriendin. Daar heb ik wel zin in, heb alleen niets om aan te trekken.
Red

misschien gewoon eens 1 dagdeeltje proberen, kijken hoe het is en hoe het gaat?

Myleen, ik word ook altijd heuuul erg moe van de huishouding hoor! 'k ga liever werken

En ik ben het wel een beetje eens met Mamz, je maakt het jezelf wel heel moeilijk.

Dat wordt dan shoppen he en niet vandaag dus

Yam, hoe is't nou met jou? Gaat het allemaal weer met je rug?
Mamzie, hoe is het afzwemmen afgelopen?
Geslaagd. En oma kwam toch nog langs.... verrassing.

Ben er wel moe van.
wat een schrik ! fret Kip lag in zijn hok , oogjes op half elf zijn tongetje uitgestoken

dus ik haal bij wijze van grapje mijn vinger langs zijn tong, niks

ik kriebel hem langs zijn wangetjes ... niks

aai m over ijn koppie ... nog steeds niks

til zijn koppie op ... ook niks valt gewoon weer terug in de dekens...

stress , hij zal toch niet overleden zijn ????

welnee hij bleek gewoon heel diep en vast te slapen

gelukkig maar niks aan het handje maar kip had me wel laten schrikken de hufter !
Pfoeh, kan 'ie zo diep slapen. Ik zou hem toch nog even wat extra in de gaten houden. Die beesten horen toch on full alert te staan bij het minste of geringste?
nee hoor stelletje luiwammissen zijn het .

slapen rustig door ... maar zo diepe slaap had ik met kip nog niet gezien.

wel met yoki dat is gewoon de klap van de molewiek die hij heeft overgehouden van toen hij zo ziek was dat hij op sterven na dood was.

hij is nu alleen wat sneller moe dan de rest en ik moet hem altijd wakker maken hij word niet zelfstandig wakker ....

maar als hij wakker is dan is het een blij fretje dus eet en drinkt goed speelt nog voldoende dus hij zal het nog wel naar zijn zin hebben
Sorry lady's dat ik me vandaag nog niet heb gemeld maar internet lag er weer maar eens uit vandaag. grrrrrrrrrrrrrrr

Vanavond visite gehad, rokers , dus heel m'n kot stinkt naar de rook nu. bah !!!

Gesprek op m'n werk is goed verlopen.

Die vrouw had ook ooit een nierbekken ontsteking gehad en schrok zich wild van hoe het bij mij is gegaan.

Op haar advies heb ik nu geregeld dat ik morgen[ vandaag dus ] papieren kan ophalen bij de huisarts om mijn bloed op van alles en nog wat te laten checken.

Zij denkt dat er ook met mijn schildklier iets niet in orde is omdat ik nog zoooooooo enorm moe en buiten adem kan zijn.Heeft zij ook gehad en zei dat ze heel veel van mij herkende in zich zelf.

Vrijdag laten prikken dus en kijken wat daar uit komt.

Ga zo m'n mandje in want ik ben méér dan doodop nu.

Mamz , gefeliciteerd maar weer .

Gaat 't met jou ook weer iets beter nu?

Yam , hoop dat je alweer van de schrik bekomen bent.

Zon, daar had die vrouw 't al over , dat wanneer ik me weer een beetje beter voel op therapeutische basis kan gaan proberen , maar kan er nu nog ff niet aan denken.Sta al te hijgen als ik de trap op loop............

MV ,

hoop echt dat je avondje stappen nu wél door gaat!!!!!!!

Ik heb vanavond alweer de schrik van m'n leven gehad doordat m'n hond gewoon vocht [ lees ; water ] laat lopen terwijl ze lekker ligt te slapen.

Is niet goed!!!!!!!!!!!

Heb 't met m'n vorige hond ook gehad: was een hormoon vanuit de hypofyse dat niet meer werd aangemaakt en ze dus alles wat ze dronk meteen weer kwijt was. Gevolg zonder medicatie: uitdroging met alle gevolgen van dien.

medicatie toen was al 500 gld per mnd.

dus dat zullen nu wel euros zijn!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ik ECHT niet betalen , ben niet daarvoor verzekerd, dus..............

ik merk aan veel dingen dat 't niet goed met haar gaat en wordt daar enorm verdietig van.

Ben nu echt de wanhoop nabij.

Kan ik er echt niet nog eens bij hebben.

Kunnen ze me wel afvoeren vrees ik.

Yam , kun je me mailen over dat hondenforum waar je 't ooit over had zodat ik me daar kan aanmelden en m'n hartje kan luchten , m'n gal kan spuwen en m'n vragen kan stellen ? please.

Ik zie 't even niet meer zitten nu.

Ben zó enorm moe en heb niemand waar ik echt m'n hart bij kan luchten.

Wil echt niet overkomen als een grote zielepoot en wil ook niemand lastig vallen met mijn sores maar zie wel in dat ik het niet red alleen.

Huisarts deed de laatste keer dat ik bij hem was ook al zo raar: was hij zelf begonnen over een gesprek met een psych , zei ie, toen ik aan gaf dat ik daar gebruik van wilde maken , dat 't beter was om te wachten tot ik niet meer zo moe was.

Omdat , als je moe bent , de dingen zwarter ziet dan ze zijn...........

Ik weet 't echt niet meer nu, schiet mij maar lek!!!!!!!!!!!
Even een knuff voor Redlock, omdat w.s. iedereen slaapt geef ik hem maar.
Oh en MV. ,Als jij nu eens een topic opent bij psyche, dan kan ik je een ontzettende veeg uit de pan geven dat je de afspraak bij GGZ niet bent nagekomen
lieve redlock

www.hondenforum.nl

lees even goed de aanmeld procedure, en voor je het weet zit je er op....

het is een erg actief forum met veel mensen die werken met honden of gewoon hondenbaasjes zijn, dus ik denk dat je daar wel goed advies kan krijgen !
quote:prada schreef op 01 november 2007 @ 02:03:

Oh en MV. ,Als jij nu eens een topic opent bij psyche, dan kan ik je een ontzettende veeg uit de pan geven dat je de afspraak bij GGZ niet bent nagekomen Hihihi, ja komt ik ben het hele ggz zat. Ik wacht nu al vanaf begin van dit jaar om medicatie te krijgen. Eindelijk 3 weken geleden zou ik gebeld worden voor een afspraak met de psychiater. Ze bellen niet, elke week bel ik en dan zeggen ze dat ze het doorgeven en toch bellen ze niet. Afgelopen dinsdag was een afspraak met een medewerker dus geen belangrijke afspraak. Gewoon babbelen tot het half jaar om is en ik geholpen kan worden. Maar ben het zo zat dat ik mij heb ingeschreven bij een particulier. Daar is de wachtlijst 2 maanden. Dus ik sta nu bij beiden ingeschreven.
Moge trouwens,

Red een hele dikke knuffel. Vind het zo naar voor je. Advies of tips heb ik niet voor je hond helaas. Wat zielig voor je hond. Ik wou dat ik je kon helpen. Hopelijk op het hondenforum wel. Ik hoop voor je dat er wat uitkomt van het bloedonderzoek. Als het bijv wel je schildklier is dan kan je iig med. ervoor krijgen. Dit is ook niets.

Gefeliciteerd Mamzie met je zoon. Voor zoonlief wel leuk dat je moeder er was. Was ze een beetje opgeknapt?
Oei ............ hoevaak moet je je neus stoten tot iets doordringt? Had gister een smsje gestuurd naar M. omdat ik zin had om te kaasfondueen vandaag. Hoorde niets dus nog een email gestuurd ........ nog niets. Nog een smsje .......... niets. Dus ik dacht net ik bel maar want de boodschappen heb ik niet in huis en als hij niet komt dan koop ik het niet. Nee hij had geen zin. Ik wilde zeggen dat ik ook geen zin had in zijn belletjes als hij dronken was. Maar mijn keel zat dicht dus ik zei maar doei. Kut weer.
hey hey ... meld me maar weer eens ... dagje niks helemaal niks

redlock als je rokers op visite hebt kun je twee dingen doen , zeggen dat ze buiten moeten roken, of voor het slapengaan een vochtige handdoek of theedoek in he huiskamer ophangen. dan ruik je het 's morgens niet meer in de huiskamer.

wat ook helpt is kaarsen aansteken. ( maar die natuurlijk wel uitdoen als je gaat slapen )
Ik heb weinig vrienden die roken maar ben het met Yam eens, en je hebt ook een luchtverfrisser voor in het stopcontact speciaal tegen tabaclucht.

Hoe is het met je rug Yam?
rug is weer ok, griepprik gehad , en voila van de regen in de drup
Leuke tip. Ik heb mijn oppas toegestaan om te roken, maar was niet blij met de rook in huis nadien.

Even afkloppen maar nu ik in een rookvrij huis leef heb ik dit jaar nog geen bronchitis gehad. Ik hoop dat ik december nog haal zonder hoesten en wie weet, nog wat verder dan dat.
hello

ben ik ook even weer.

Mamz, nog gefeliciteerd en wat leuk dat je moeder toch kwam opdagen

Red

rustig aan doen en als je weer begint inderdaad op therapeutische basis, eerst maar weer eens sfeerproeven. Het kan ook weer wat structuur geven en juist voor afleiding zorgen. Rokers in huis, vervelend, ik wil het in mijn huis niet meer hebben. Lastig om kenbaar te maken, maar ik doe het toch. Ik heb er zelf altijd last van en het stinkt gewoon. Een schaaltje met azijn neerzetten schijnt ook te helpen.

Yam, wat kunnen ze je dan laten schrikken he, maar moet je hem echt altijd wakker maken omdat ie anders niet zelf wakker word. PCprobleempje is trouwens nog niet getackeld, vergeet het steeds te vragen, andere meer dringende zaken.

Myleen please, leg jezelf niet op de pijnbank, en ik zag bij de NIETjes weer leuke foto's van Bo, heb wat teruggebladerd daar, is niet te doen.

hier is't druk en ik ben nu moe, het was vannacht te laat, zat nog dingen te regelen om 01.00uur en wel vanmorgen weer de wekker.
Dat van die natte doek was mij niet bekend yam , thanks.

Heb me vandaag helemaal suf gesolliciteerd.

Kom deze maand voor t eerst dat ik alleen woon geld tekrt om alle rekeningen de deur uit de doen.

Was aan t telebankieren en had een automatische afschrijving over het hoofd gezien waardoor ik nu die ene rekening de deur niet uit kan doen.

Ik baal echt als een stekker.

Wil als het enigzins kan niet naar cwi en de gemeente .

Vanavond nog drie sollicitaties de deur uit gedaan en vanmiddag van alles opgezocht op google over cwi en een aanvullende uitkering.

dus fingers crossed zullen we maar zeggen.

Ben eigenlijk te moe/ opgefokt om te slapen nu.

Morgen ochtend groot bloedonderzoek laten doen en dan woensdag om de uitslag.

Van mij mag het tij nu wel eens keren hoor, een mens kan toch niet altijd alleen maar pech hebben ?

Hoop dat t met jullie allemaal goed gaat maar yam , niet ziek worden nu hoor van je griepprik.

Knuffel voor jullie allen.
Moge meiden,

Ik heb nog geen oproep gehad voor de griepprik. Maandagochtend meteen bellen. Ik wil toch bellen voor een verwijsbrief naar een podoloog voor mijn voeten.

Red wat kan je down worden he als je geld te kort hebt. Ik weet er alles van. Ik zal voor je duimen voor de soll en het bloedonderzoek.

De rest ook een dikke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven