Good Luck!
zondag 25 juli 2010 om 21:05
van die piemel Bam, erg grappig! Wat heb je gezegd? Hier ook nog steeds van die vragen. Jongste blijft maar stug mamma billen zeggen (heeft hij helemaal zelf bedacht, dat komt echt niet van ons even voor de duidelijkheid). Ook zo grappig.
Amalia, sterkte voor meiske, krampjes zijn niet fijn! Hoe gaat het met jou?
Amalia, sterkte voor meiske, krampjes zijn niet fijn! Hoe gaat het met jou?
zondag 25 juli 2010 om 21:10
Goed hier hoor Jin. Meisje slaapt soms onrustig maar toch vaak goed (lees van half elf tot half zeven) en dan voel ik me meteen beter . Maar er zijn ook mindere nachten of dat ze om kwart voor zes besluit wakker te blijven . En dan rond zeven uur 2 jongens aan je bed...maar die gaan deze week logeren dus dan ga ik lekker slapen!
Ik heb geen piemel omdat ik een meisje ben, zo simpel is het Bam .
Ik heb geen piemel omdat ik een meisje ben, zo simpel is het Bam .
zondag 25 juli 2010 om 21:34
zondag 25 juli 2010 om 21:36
quote:amalia schreef op 25 juli 2010 @ 21:10:
Goed hier hoor Jin. Meisje slaapt soms onrustig maar toch vaak goed (lees van half elf tot half zeven) en dan voel ik me meteen beter . Maar er zijn ook mindere nachten of dat ze om kwart voor zes besluit wakker te blijven . En dan rond zeven uur 2 jongens aan je bed...maar die gaan deze week logeren dus dan ga ik lekker slapen!
Ik heb geen piemel omdat ik een meisje ben, zo simpel is het Bam .Zo simpel zei ik het ook, maar dat ging er toch niet helemaal in......X-D
Ik heb geen piemel omdat ik een meisje ben, zo simpel is het Bam .Zo simpel zei ik het ook, maar dat ging er toch niet helemaal in......X-D
zondag 25 juli 2010 om 21:49