Good Luck!
zaterdag 24 juli 2010 om 19:33
He Mal, wat naar nou toch weer. Maandag toch weer belafspraak regelen hoor als het zo blijft. Kan je iig even vragen hoelang het duurt tot de spiegel weer op pijl is. Arme mannetje, is hij er verder wel ok onder? Of heeft hij het zwaar?
Compu . Wat fijn je even te zien hiero. Heb je genoeg hulp om de boel beval klaar te krijgen mop?
Star, klinkt als een prima dagje inderdaad! Lekker hoor.
Even andere vraag: dut die van jou nog 1 of 2x per dag? Is het normaal dat die van mij nog maar 1x slaapt? De 12-14 slaap zeg maar. Ik moet het even opzoeken van Jeetje maar weet niet waar die zooi ligt
Compu . Wat fijn je even te zien hiero. Heb je genoeg hulp om de boel beval klaar te krijgen mop?
Star, klinkt als een prima dagje inderdaad! Lekker hoor.
Even andere vraag: dut die van jou nog 1 of 2x per dag? Is het normaal dat die van mij nog maar 1x slaapt? De 12-14 slaap zeg maar. Ik moet het even opzoeken van Jeetje maar weet niet waar die zooi ligt
zaterdag 24 juli 2010 om 20:07
zaterdag 24 juli 2010 om 21:32
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spuit elf:
Enka, wat gaaf kippen! Moeten ze ook eieren gaan leggen? Of neem je ander type kippen?
Suze, lekker al die pasta´s! En leuk dat Hel komt logeren.
Mal, wat geweldig dat het een schoon EEG is! Echt super nieuws! En een mooi bed zeg!
Naatie, en toch nog steeds vijf kilo eraf, knap hoor. Leuk van de salarisverhoging.
Star, leuke dingen in de planning. Zal Ceetje leuk vinden!
Hel, hoe gaat het nu met de hernia? Maar hij wordt goed verzorgd door zijn twee dames lees ik, zoals het een goede vrouw betaamt .
Kokos, hoe gaat het nu met de oogjes en zieke Tim? Heb je een leuke vakantie gehad?
Compu, wow verhuisd! Fijn! En nu ontspannen wachten op het ventje!
Cin, lekker vakantie. Geniet ervan!
Juud, puky is echt Duits, hebben we hier ook, een enorm succes, alle Duitse kinderen hebben Puky! Van harte met sjimmie!
Mamax, wat grappig van die bijna-tweeling van jullie. Hier krijgen we ook wel die vraag als ze zitten! Alhoewel jongste erg groot en fors is, en oudste ook niet klein maar wat slanker.
Bridges, heb je al wat gevonden voor het wegloopprobleem van F.?
Bam, wat leuk die kermis! Geweldig! Dat hij dat zo leuk vindt zeg, lief! En gaaf die schilderijen!
Amalia, wat ontzettend lief dat de twee broers zo trots en lief zijn naar hun zusje, smelt!
Sorry als ik wat over het hoofd heb gezien.
Spuit elf:
Enka, wat gaaf kippen! Moeten ze ook eieren gaan leggen? Of neem je ander type kippen?
Suze, lekker al die pasta´s! En leuk dat Hel komt logeren.
Mal, wat geweldig dat het een schoon EEG is! Echt super nieuws! En een mooi bed zeg!
Naatie, en toch nog steeds vijf kilo eraf, knap hoor. Leuk van de salarisverhoging.
Star, leuke dingen in de planning. Zal Ceetje leuk vinden!
Hel, hoe gaat het nu met de hernia? Maar hij wordt goed verzorgd door zijn twee dames lees ik, zoals het een goede vrouw betaamt .
Kokos, hoe gaat het nu met de oogjes en zieke Tim? Heb je een leuke vakantie gehad?
Compu, wow verhuisd! Fijn! En nu ontspannen wachten op het ventje!
Cin, lekker vakantie. Geniet ervan!
Juud, puky is echt Duits, hebben we hier ook, een enorm succes, alle Duitse kinderen hebben Puky! Van harte met sjimmie!
Mamax, wat grappig van die bijna-tweeling van jullie. Hier krijgen we ook wel die vraag als ze zitten! Alhoewel jongste erg groot en fors is, en oudste ook niet klein maar wat slanker.
Bridges, heb je al wat gevonden voor het wegloopprobleem van F.?
Bam, wat leuk die kermis! Geweldig! Dat hij dat zo leuk vindt zeg, lief! En gaaf die schilderijen!
Amalia, wat ontzettend lief dat de twee broers zo trots en lief zijn naar hun zusje, smelt!
Sorry als ik wat over het hoofd heb gezien.
zaterdag 24 juli 2010 om 21:32
zaterdag 24 juli 2010 om 21:49
quote:Star schreef op 24 juli 2010 @ 20:07:
Hopelijk is dat wel de reden dan de medicatie Mal, schiet niet echt op zo.
Suus, die van mij is ook naar 1 slaapje gegaan en nee, volgens mij is dat niet normaal, ik was het me ook al aan het afvragen
Maar goed, ze ligt er nu wel mooi om 19.00 in meestal.
Ha wat maf, drie boven, drie onder.7 uur?!? Men, ik ben zooooooooo jaloers! Hier half 9, 9 uur.
Hopelijk is dat wel de reden dan de medicatie Mal, schiet niet echt op zo.
Suus, die van mij is ook naar 1 slaapje gegaan en nee, volgens mij is dat niet normaal, ik was het me ook al aan het afvragen
Maar goed, ze ligt er nu wel mooi om 19.00 in meestal.
Ha wat maf, drie boven, drie onder.7 uur?!? Men, ik ben zooooooooo jaloers! Hier half 9, 9 uur.
zaterdag 24 juli 2010 om 21:51
zaterdag 24 juli 2010 om 22:32
zaterdag 24 juli 2010 om 22:50
ben er weer allen! Heerlijke week gehad ondanks dat we met regen weggingen en er op de camping achterkwamen dat we hele tas met kleren van F. vergeten waren Gelukkig hebben schoonouders pakketje gestuurd en hebben we daarna beste weer van wereld gehad! Heerlijk weekje! Ventje is poepiebruin met spierwitte billen (zoooo lief). Kindjes waren te druk om elkaar in de haren te zitten (wel wat momenten natuurlijk, maar goed, daar gaan we aan werken) en het was erg gezellig!
zaterdag 24 juli 2010 om 23:04
Alleen dat Mr J. een schoon EEG heeft gehad (misschien had je dat al gelezen), dat is het meest in het oog springende nieuws, verder ging het over kippen in de tuin bij Enka, Naatie die wat was aangekomen en weer wil afvallen, Sjimmie is jarig geweest, Kokos is op vakantie en we zijn benieuwd hoe het met zieke Tim gaat nu, Amalia heeft twee hele lieve zoons die heel lief zijn naar hun zusje, Star en Suze strijden om wie het best slapende kind heeft , Suze wil dat Hel komt logeren en meer van dat soort dingen.
zondag 25 juli 2010 om 09:53
zondag 25 juli 2010 om 11:09
EEG had ik nog meegekregen
aangekomen: check. Lijk wel zwanger dus straks er weer hard tegenaan. Heb me voorgenomen om ze er nu echt weer allemaal af te krijgen. (Gok op een kilo of 7 inmiddels... )
Baby's die slecht slapen... iets met fases en zo? (iedere 3 uur, blgh...)
Zo. Ben weer bij dus? Mooi!
aangekomen: check. Lijk wel zwanger dus straks er weer hard tegenaan. Heb me voorgenomen om ze er nu echt weer allemaal af te krijgen. (Gok op een kilo of 7 inmiddels... )
Baby's die slecht slapen... iets met fases en zo? (iedere 3 uur, blgh...)
Zo. Ben weer bij dus? Mooi!
zondag 25 juli 2010 om 12:11