Verkeerd begrepen topictitels

27-10-2007 20:12 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Weg met oud en nieuw!"

Waarom, hoezo? Oud en nieuw is toch juist een onwijs leuk feest?
Ja, daar ging t ook inderdaad over Nijn

Vond het jammer dat het niet over Miss Advies ging. Zo van Miss America, Miss Holland, Miss World en Miss Advies

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heb laats een topic geopend omdat ik een nieuw vrouwelijk katje zou krijgen en niet wist hoe ik dat aan moest pakken en heb toch een tijd lang nagedacht over wat de beste titel zou zijn. En toch....wist Antonio nog te posten dat ie erg van kleine poesjes houdt.

Mwaaaah, ik ook hoor Antonio.
quote:ellen2_ schreef op 03 november 2007 @ 22:05:

Ik ben mijn vriend zijn eerste nadeel.

Hmmm. Waarom heeft-ie dan een relatie met je?Haha, misschien een gevalletje: elluk nadeel heb zun voordeel??
het topic ''ik ben zo eenzaam''

andre hazes zie ik dan voor me, das ook kut
ja want we hebben al een overkill (...) hazes op tv momenteel. Is het weer jubileum ofzo?
quote:yasmijn schreef op 03 november 2007 @ 16:08:

"wie heeft er ook een licht kindje?"

Ik dacht dat dat over de kleur ging.JAAA, dat had ik ook Yasmijn. Ik zie dan zo'n baby die licht geeft in het donker (een stralend snoetje, zeg maar ) Heb me zelfs een dag afgevraagd of de spelling echt wel goed is.
Later is nu
"Zwanger van een groot kind, wie ook?"

Gaat níet over in blijde verwachting zijn van een zesjarige of een buitenproportioneel groot reuzenkind of dito alien
nog iemand met een licht kindje?

Ik denk steeds dat dat over jezus gaat!
haha, sorry nu pas scroll ik naar beneden en zie ik dat ik een enorme pot met mosterd ben! excuse me!
quote:Inad schreef op 08 november 2007 @ 19:39:

"Zwanger van een groot kind, wie ook?"

Gaat níet over in blijde verwachting zijn van een zesjarige of een buitenproportioneel groot reuzenkind of dito alien Nee, ik dacht dat het over haar man ging, die na de conceptie zich toch als een enorme kleuter bleek te gedragen..
"mijn hondje doet een beetje vreemd"
"Auw! Hij bijt!"

Die heb ik even opengemaakt, was toch wel nieuwsgierig.
"Wat doe ik op mijn keukenwand"

Ik word wakker. En ik zit ineens aan mijn keukenwand geplakt! Geen idee wat ik daar doe en hoe ik er kom!

Dat was t dus níet
quote:Inad schreef op 13 november 2007 @ 21:27:

"Wat doe ik op mijn keukenwand"

Ik word wakker. En ik zit ineens aan mijn keukenwand geplakt! Geen idee wat ik daar doe en hoe ik er kom!

Dat was t dus níet Ik vroeg me ook al af hoe ze daar kwam..."kom van die wand af, waarschuw niet meer!"
En NU ga ik wat aan mezelf doen... Jij ook?

Ik las:

En NU ga ik mezelf wat aan doen... Jij ook?
Known to cause insanity in laboratory mice
(bijna) 3 pjieuw
quote:Inad schreef op 30 oktober 2007 @ 22:29:

"Voel me enorm slecht behandeld" Op de Relatiepijler.

Ik dacht aan hele huis door gemept, beroofd van al m'n geld, over me heen gescheten, dagelijks uitgescholden, vernederd of anders in elk geval vreselijk naar behandeld, maar het blijkt een man te zijn die nog niet heeft teruggesmst

Nog een in deze zelfde categorie:

"Grrr mannen!!, zo slecht in communicatie"

Want we begrijpen elkaar niet, Venus & Mars, hij laat nooit z'n gevoelens zien enz. is het dus NIET, nee neeee, lees en huiver, het gaat om een potentieële geliefde die, jaja, wél 2 dagen (!!!) niet heeft terug gesmst! de Hufter
quote:Lys schreef op 13 november 2007 @ 23:01:

En NU ga ik wat aan mezelf doen... Jij ook?

Ik las:

En NU ga ik mezelf wat aan doen... Jij ook?dat lees ik ook steeds!
Die hormoonslavernij!!
Ok, niet echt verkeerd begrepen, deze topictitels, maar waarom staan er op de pijler "eten" zo idioot veel topics over afvallen/niet eten/dieten/etc???

Als je denkt even lekker over kaasfondue te lullen moet je eerst twintig items langs van mensen die 10, 20, 30 of 60 kilo kwijt willen.

Heeft toch niks met eten te maken???

Zo, dat ben ik kwijt.
"hem betrapt" op relaties, valt op zich niets verkeerds aan te begrijpen, maar sjonge sjonge sjonge.
Die hormoonslavernij!!
quote:miss poezz schreef op 14 november 2007 @ 20:20:

"hem betrapt" op relaties, valt op zich niets verkeerds aan te begrijpen, maar sjonge sjonge sjonge.

Jewel hoor, ik dacht namelijk in t begin dat het écht was. Totaal verkeerd begrepen dus

Lafrancaise, ja dat heeft meer met NIET-eten te maken.
@ Lafrancaise; dat stoort mij ook heel erg! Ik wil lekker eten man, dan wil ik toch niet eerst herinnerd worden aan het feit dat ik 5 kilo minder wil wegen? Dat doe ik na het eten al.
hahahaahaha! Zo moest ik even kwijt!
'klaarkomen door plasbuis'

Heel creatief, ik dacht dat ze dat dus deed door middel van zo'n ding waarmee je als vrouw staand kan plassen (ik weet niet waar ik het vandaan haal, want dat is natuurlijk ook wel een beetje vreemd).

Maar het verhaal was dus echt nog vreemder (ik hoop echt dat het een neptopic is). Je moest dr een hele telefoonkabel induwen!! Voor explosief genot e.d.

Maar goed, leuk topic wel. Kreeg er de slappe lach van
Matigheid schaadt. Er gaat niets boven overdaad (Oscar Wilde)
'Tips voor drukke kinderen' vatte ik in de gauwigheid verkeerd op en ik dacht dan ook: wat vaag, er zijn dus mensen die thuis zitten en denken: 'Gatver, wat een rustig kind heb ik. Hoe zal ik dat eens oplossen?' Maar een paar seconden later was ik gelukkig iets helderder van geest, dus heb de link niet aan hoeven klikken. Ik ben nl. niet zo van de kinderen-pijler...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven