Verkeerd begrepen topictitels
zondag 4 november 2007 om 23:24
maandag 5 november 2007 om 07:00
quote:yasmijn schreef op 03 november 2007 @ 16:08:
"wie heeft er ook een licht kindje?"
Ik dacht dat dat over de kleur ging.JAAA, dat had ik ook Yasmijn. Ik zie dan zo'n baby die licht geeft in het donker (een stralend snoetje, zeg maar ) Heb me zelfs een dag afgevraagd of de spelling echt wel goed is.
"wie heeft er ook een licht kindje?"
Ik dacht dat dat over de kleur ging.JAAA, dat had ik ook Yasmijn. Ik zie dan zo'n baby die licht geeft in het donker (een stralend snoetje, zeg maar ) Heb me zelfs een dag afgevraagd of de spelling echt wel goed is.
Later is nu
donderdag 8 november 2007 om 20:17
quote:Inad schreef op 08 november 2007 @ 19:39:
"Zwanger van een groot kind, wie ook?"
Gaat níet over in blijde verwachting zijn van een zesjarige of een buitenproportioneel groot reuzenkind of dito alien Nee, ik dacht dat het over haar man ging, die na de conceptie zich toch als een enorme kleuter bleek te gedragen..
"Zwanger van een groot kind, wie ook?"
Gaat níet over in blijde verwachting zijn van een zesjarige of een buitenproportioneel groot reuzenkind of dito alien Nee, ik dacht dat het over haar man ging, die na de conceptie zich toch als een enorme kleuter bleek te gedragen..
dinsdag 13 november 2007 om 21:31
woensdag 14 november 2007 om 16:20
quote:Inad schreef op 30 oktober 2007 @ 22:29:
"Voel me enorm slecht behandeld" Op de Relatiepijler.
Ik dacht aan hele huis door gemept, beroofd van al m'n geld, over me heen gescheten, dagelijks uitgescholden, vernederd of anders in elk geval vreselijk naar behandeld, maar het blijkt een man te zijn die nog niet heeft teruggesmst
Nog een in deze zelfde categorie:
"Grrr mannen!!, zo slecht in communicatie"
Want we begrijpen elkaar niet, Venus & Mars, hij laat nooit z'n gevoelens zien enz. is het dus NIET, nee neeee, lees en huiver, het gaat om een potentieële geliefde die, jaja, wél 2 dagen (!!!) niet heeft terug gesmst! de Hufter
"Voel me enorm slecht behandeld" Op de Relatiepijler.
Ik dacht aan hele huis door gemept, beroofd van al m'n geld, over me heen gescheten, dagelijks uitgescholden, vernederd of anders in elk geval vreselijk naar behandeld, maar het blijkt een man te zijn die nog niet heeft teruggesmst
Nog een in deze zelfde categorie:
"Grrr mannen!!, zo slecht in communicatie"
Want we begrijpen elkaar niet, Venus & Mars, hij laat nooit z'n gevoelens zien enz. is het dus NIET, nee neeee, lees en huiver, het gaat om een potentieële geliefde die, jaja, wél 2 dagen (!!!) niet heeft terug gesmst! de Hufter
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 14 november 2007 om 17:30
Ok, niet echt verkeerd begrepen, deze topictitels, maar waarom staan er op de pijler "eten" zo idioot veel topics over afvallen/niet eten/dieten/etc???
Als je denkt even lekker over kaasfondue te lullen moet je eerst twintig items langs van mensen die 10, 20, 30 of 60 kilo kwijt willen.
Heeft toch niks met eten te maken???
Zo, dat ben ik kwijt.
Als je denkt even lekker over kaasfondue te lullen moet je eerst twintig items langs van mensen die 10, 20, 30 of 60 kilo kwijt willen.
Heeft toch niks met eten te maken???
Zo, dat ben ik kwijt.
woensdag 14 november 2007 om 21:05
quote:miss poezz schreef op 14 november 2007 @ 20:20:
"hem betrapt" op relaties, valt op zich niets verkeerds aan te begrijpen, maar sjonge sjonge sjonge.
Jewel hoor, ik dacht namelijk in t begin dat het écht was. Totaal verkeerd begrepen dus
Lafrancaise, ja dat heeft meer met NIET-eten te maken.
"hem betrapt" op relaties, valt op zich niets verkeerds aan te begrijpen, maar sjonge sjonge sjonge.
Jewel hoor, ik dacht namelijk in t begin dat het écht was. Totaal verkeerd begrepen dus
Lafrancaise, ja dat heeft meer met NIET-eten te maken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 15 november 2007 om 16:13
'klaarkomen door plasbuis'
Heel creatief, ik dacht dat ze dat dus deed door middel van zo'n ding waarmee je als vrouw staand kan plassen (ik weet niet waar ik het vandaan haal, want dat is natuurlijk ook wel een beetje vreemd).
Maar het verhaal was dus echt nog vreemder (ik hoop echt dat het een neptopic is). Je moest dr een hele telefoonkabel induwen!! Voor explosief genot e.d.
Maar goed, leuk topic wel. Kreeg er de slappe lach van
Heel creatief, ik dacht dat ze dat dus deed door middel van zo'n ding waarmee je als vrouw staand kan plassen (ik weet niet waar ik het vandaan haal, want dat is natuurlijk ook wel een beetje vreemd).
Maar het verhaal was dus echt nog vreemder (ik hoop echt dat het een neptopic is). Je moest dr een hele telefoonkabel induwen!! Voor explosief genot e.d.
Maar goed, leuk topic wel. Kreeg er de slappe lach van
Matigheid schaadt. Er gaat niets boven overdaad (Oscar Wilde)
donderdag 15 november 2007 om 22:17
'Tips voor drukke kinderen' vatte ik in de gauwigheid verkeerd op en ik dacht dan ook: wat vaag, er zijn dus mensen die thuis zitten en denken: 'Gatver, wat een rustig kind heb ik. Hoe zal ik dat eens oplossen?' Maar een paar seconden later was ik gelukkig iets helderder van geest, dus heb de link niet aan hoeven klikken. Ik ben nl. niet zo van de kinderen-pijler...