Topslager in Rotterdam ?
maandag 26 juli 2010 om 16:26
maandag 26 juli 2010 om 16:30
maandag 26 juli 2010 om 16:36
Tol op de Bergse Dorpsstraat in Hillegersberg. Een onbetaalbare vleesjuwelier waar men je nuffig en afkeurend aankijkt als je adellijke familie niet al minstens 3 generaties hun chateau briand bij hen besteld.
Heb er dan ook nog nooit wat gekocht maar het is een begrip in de zeer wijde omgeving en zelfs de plaatselijke advocaten, chirurgen en vastgoedjongens vinden Tol te duur voor doordeweeks.
Heb er dan ook nog nooit wat gekocht maar het is een begrip in de zeer wijde omgeving en zelfs de plaatselijke advocaten, chirurgen en vastgoedjongens vinden Tol te duur voor doordeweeks.

maandag 26 juli 2010 om 17:06
Schell op de kruiskade.
Heeft alles, goedkoop en ontzettend goed.
http://www.slagerij-schell.nl
Tol is overprijsde onzin.
Tol is overprijsde onzin.

maandag 26 juli 2010 om 17:13
quote:QQelleQ schreef op 26 juli 2010 @ 16:43:
Er zit een biologische slager op de hoek Goudsesingel/Mariniersweg naast de biologische supermarkt, ik haal daar af en toe wat vlees als het budget het toelaat en ben erg te spreken over de kwaliteit!
Ik word daar zo kriegel van de bakfietsouders die roepen:"Sterre, blijf eens van de snijmachine af, Hadde, je zou dit keer niet met je vingertjes aan het vlees komen."
En het tergend trage personeel achter de toonbank.
Maar dit kan persoonlijk zijn hoor.
Er zit een biologische slager op de hoek Goudsesingel/Mariniersweg naast de biologische supermarkt, ik haal daar af en toe wat vlees als het budget het toelaat en ben erg te spreken over de kwaliteit!
Ik word daar zo kriegel van de bakfietsouders die roepen:"Sterre, blijf eens van de snijmachine af, Hadde, je zou dit keer niet met je vingertjes aan het vlees komen."
maandag 26 juli 2010 om 17:17
quote:absoluteEinstein schreef op 26 juli 2010 @ 17:13:
[...]
Haha daar heb je wel gelijk in hoor! Die hele hoek daar lijkt soms inderdaad wel een hangplek voor bakfietsouders!
Het is voornamelijk het biologische aspect wat me aanspreekt, en het smakelijke vlees natuurlijk!
[...]
Haha daar heb je wel gelijk in hoor! Die hele hoek daar lijkt soms inderdaad wel een hangplek voor bakfietsouders!
Het is voornamelijk het biologische aspect wat me aanspreekt, en het smakelijke vlees natuurlijk!
maandag 26 juli 2010 om 18:21
quote:Babsjuh schreef op 26 juli 2010 @ 16:30:
Slagerij Rien Bezooijen op 't Lage Land schijnt heel goed te zijn. Heb er zelf nog nooit wat gekocht, ligt 'n beetje buiten mijn budget om naar 'n "echte" slager te gaan voor m'n vlees, maar veel mensen hier in de buurt gaan daar heen als ze kwaliteitsvlees willen hebben.
Jaaaaaa, daar ga ik vaak heen. Al is het alleen maar voor de filet americán. Heerlijk! Mooie winkel ook, veel personeel en toch altijd stervens druk!
Slagerij De Bruin op de bergweg is ook ontzettend goed. Ze zitten daar ontzettend lang.
Slagerij Rien Bezooijen op 't Lage Land schijnt heel goed te zijn. Heb er zelf nog nooit wat gekocht, ligt 'n beetje buiten mijn budget om naar 'n "echte" slager te gaan voor m'n vlees, maar veel mensen hier in de buurt gaan daar heen als ze kwaliteitsvlees willen hebben.
Jaaaaaa, daar ga ik vaak heen. Al is het alleen maar voor de filet americán. Heerlijk! Mooie winkel ook, veel personeel en toch altijd stervens druk!
Slagerij De Bruin op de bergweg is ook ontzettend goed. Ze zitten daar ontzettend lang.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
maandag 26 juli 2010 om 19:21
Alvast bedankt voor jullie tips.quote:absoluteEinstein schreef op 26 juli 2010 @ 17:06:
Schell op de kruiskade.
[...]Daar komen wij ook.
Schell op de kruiskade.
[...]Daar komen wij ook.
maandag 26 juli 2010 om 19:21
maandag 26 juli 2010 om 19:22
[...]
[...]

vrijdag 13 augustus 2010 om 21:42
Bioslager De Groene Weg is idd een topslager. Kom daar regelmatig, altijd erg druk wat een goed teken is. Kan me niet vinden in het trage personeel, klanten worden netjes en met de nodige aandacht geholpen en van goed advies voorzien.quote:absoluteEinstein schreef op 26 juli 2010 @ 17:13:
[...]
[...]

zaterdag 14 augustus 2010 om 09:06
[...]
Maar dit kan persoonlijk zijn hoor. haha je haalt me de woorden uit de mond!
[...]
Maar dit kan persoonlijk zijn hoor. haha je haalt me de woorden uit de mond!
maandag 16 augustus 2010 om 18:36
Dat zijn van die gemasseerde koeien die alleen naar Mozart luisteren en slapen op bedjes van pluche
en dan daar de entrecote van...misschien dat de slavinken nog te betalen zijn, of zijn die alleen voor het Volk?
Als je lekker wild wilt kan je naar Treuren op de Jonker Frans. En ondanks de bakfietsouders ga ik graag naar de Groene Weg hoor....diedure slager daar heb ik nog nooit van gehoord maar zo te horen heeft mijn portemonnee daar niets te zoeken...

Als je lekker wild wilt kan je naar Treuren op de Jonker Frans. En ondanks de bakfietsouders ga ik graag naar de Groene Weg hoor....diedure slager daar heb ik nog nooit van gehoord maar zo te horen heeft mijn portemonnee daar niets te zoeken...
dinsdag 17 augustus 2010 om 07:51
Ik woon in H'berg en durf niet eens bij Tol naar binnen. De slagerij daartegenover is trouwens helemaal gezellig en prima kwaliteit. Slagerij Both. Ook slagerij Ultee op de Beethovensingel (vlak bij mijn huis) verkoopt goede kwaliteit.
Voor echt goede kwaliteit vlees moet je een pasje van de ISPC zien te bemachtigen. Maar ja, die zit in Breda.
Voor echt goede kwaliteit vlees moet je een pasje van de ISPC zien te bemachtigen. Maar ja, die zit in Breda.