Peuter- en kleutermode - topic

26-07-2010 18:59 60 berichten
Hoi!

Ik zag hieronder bij de topic lijst het babymode topic, erg leuk! Heb even mee zitten lezen maar gezien het feit dat het dus voornamelijk over babykleren gaat en ik al twee peuters heb leek het me leuk om ook een topic over peuter en kleuterkleertjes te openen.

Ik heb twee meiden (3,5 en bijna 2) en kleren kopen voor hun is een van mijn grote hobbies. Nou ik heb geen enorm groot budget maar ik vind het ook erg leuk om de outlet winkeltjes af te speuren naar leuke kleding voor weinig geld.

Ik zal wat plaatjes plakken van mijn favoriete merken:

Chaos and Order

Duns Sweden

Smafolk

Rockefella

Ben benieuwd naar jullie favoriete kleding voor peuters en kleuters!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind heel veel leuk, maar mijn favo is marktplaats of de kringloop...

Veel leuke (merk)kleding en na goed zoeken ook normale prijzen...

(ik heb 1 kleuter een bijna puber en nog wat ertussen)
Ow ja,

voor de kleuter vind ik carbone erg leuk, vingino, muy malo en dat soort dingen.

De bijna puber zweert bij bjorn, cars en ajax..

De middenmoot boeit het merk niet, zolang het maar niet afzakt...
Wat leuk dat je een soortgelijk topic hebt geopend. Over een paar jaar kom ik overstappen Veel plezier ermee!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Voor dochter( bijna 4) meestal naar de Hema en soms de markt of Zeeman ofzo . Oh, vorige week wel op Vlieland een heel mooi jurkje op de braderie gekocht, echt prachtig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zelf afgelopen zomer bij www.boden.co.uk kleding voor mijn dochter gekocht. (bijna 4) Ze hebben vaak kleurrijke kleding.

Voor de jongens vind ik vooral de monster shirts erg leuk.
Grappig, ik zag toevallig gisteren een leuke site met jurkjes voor peuter/kleutermeiden, maar dacht hetzelfde toen ik wilde posten in het babymodetopic:niet de juiste plaats!

Daarom hier:

www.kiddokek.com

Ik vind ook ongeveer alles leuk voor mijn kinderen, twee meiden van 1 en 6 en een zoon van 4.

Daarbij ben ik nu ook vanalles zelf aan het maken, de leuke stofjes, het patroontje, je kan het zo gek maken als je zlef wilt.

Ik heb geen dochter,wel 2 zoontjes van 5 en2,en die dragen vooral veel Name It.

Is iets duurder dan de h&m(koop ik ook veel voor ze) maar wel van betere kwaliteit.

Mijn oudste van 5 zou het liefst die cars-spiderman-star wars troep van de h&M dragen,maar dat vind ik zo ontzettend lelijk!
Goede link Rebbel! Leuke prijzen ook.

Ik vind deze erg leuk:

Hhhmmm, waarom kan ik niet plakken??

Gewoon een link dan maar.

http://www.kiddokek.com/maat6-06.htm
Hoi Helly,

Het is even zoeken naar leuk spul, maar de babyshirtjes met brandweer of takelwagen zijn ook erg leuk! Voor peuters/kleuters is er ook leuk spul; voor de winter heb ik met voor peuterzoon (met kleuterafmetingen) echter al helemaal uitgeleefd.

Weet jij iets over de verzendkosten naar NL?
Op het jurkje dat ik plakte, krijg je momenteel korting via de site hipenhot. ff googlen.
Voor mijn 2 peutermeiden vind ik NoNo en Bengh heel leuk, aangevuld met Hema.

En spijkerbroeken het liefst van Vingino.

Verder vind ik Retro kleding heel leuk. Een lekker stoer broekpak van rode ribstof bijvoorbeeld.
Ik vind de site www.schurkenjurken.nl altijd zo schattig. Helemaal niet duur, hand gemaakt en dus origineel en heerlijk retro.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
quote:Chica34 schreef op 26 juli 2010 @ 20:16:

Ik vind de site www.schurkenjurken.nl altijd zo schattig. Helemaal niet duur, hand gemaakt en dus origineel en heerlijk retro.Heb net even gekeken, maar dat is inderdaad een leuke site. Lijkt me leuk als er straks voor de winter ook een collectie komt. De zomergaderobe van mijn dochters is, helaas, al compleet.
x
Voor mijn dochter van 2 vind ik heel veel leuk.

Hema vind ik erg leuk alleen jammer dat als je het kdv inloopt zo ongeveer de helft van de meisjes dezelfde (soort) jurk aan hebben.

verder vind ik veel verschillende merken leuk maar de spijkerbroeken van vingino zitten gewoon het beste.

Ik koop veel in de opruiming, ga niet het volle pond betalen voor iets wat peuter in 1 dag zo smerig kan maken dat het niet meer te dragen is

Stoer, bloemetjes, stipjes, ruitjes, rokjes, jurkjes, broeken, alles lijkt mijn dochter te staan. Best lastig want dan is er veel teveel wat te leuk is om te laten hangen. Ik hoop dat mijn 2e meisje wat specifieker is haha.

Schoenen blijven een probleem, ze is erg lang maar voeten lijken klein te blijven en ze heeft een hele hoge wreef.
quote:pebbles10 schreef op 26 juli 2010 @ 20:09:

Voor mijn 2 peutermeiden vind ik NoNo en Bengh heel leuk, aangevuld met Hema.

En spijkerbroeken het liefst van Vingino.

Verder vind ik Retro kleding heel leuk. Een lekker stoer broekpak van rode ribstof bijvoorbeeld.dan is www.mieskinderkleding.net wel iets voor jou denk ik
Whatever, I do what I want
quote:Chica34 schreef op 26 juli 2010 @ 20:16:

Ik vind de site www.schurkenjurken.nl altijd zo schattig. Helemaal niet duur, hand gemaakt en dus origineel en heerlijk retro.Daar staan hele leuke tussen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:29caro schreef op 26 juli 2010 @ 21:21:

Voor mijn dochter van 2 vind ik heel veel leuk.

Hema vind ik erg leuk alleen jammer dat als je het kdv inloopt zo ongeveer de helft van de meisjes dezelfde (soort) jurk aan hebben.

verder vind ik veel verschillende merken leuk maar de spijkerbroeken van vingino zitten gewoon het beste.

Ik koop veel in de opruiming, ga niet het volle pond betalen voor iets wat peuter in 1 dag zo smerig kan maken dat het niet meer te dragen is

Stoer, bloemetjes, stipjes, ruitjes, rokjes, jurkjes, broeken, alles lijkt mijn dochter te staan. Best lastig want dan is er veel teveel wat te leuk is om te laten hangen. Ik hoop dat mijn 2e meisje wat specifieker is haha.

Schoenen blijven een probleem, ze is erg lang maar voeten lijken klein te blijven en ze heeft een hele hoge wreef.Dat boeit me nou echt helemaal niet, sterker ik denk dat die kleine meisjes dat zelf wel leuk vinden als ze hetzelfde aan hebben.
Mijn peuter van bijna 2 gaat binnenkort over op 92 en kan dus meer kleding en meer merken aan! Hier zelf alles van Hema tot Ralph Lauren en Hilfiger en alles wat er tussen in zit. Ook veel

GAP en Next (www.next.co.uk). Geweldige kleren en altijd origineel. Ik woon in Duitsland en hier is niet zo veel leuks vind ik. Ik haal het meeste uit Nederland en Engeland. IKKS ook veel. Binnenkort voor de winter heb ik een Gaastra vest liggen in maat 92. Ben benieuwd!
x
We zitten hier nu net tussen de baby- en de peuterkleding in (maat 86 valt kennelijk overal net tussenin en is moeilijk te vinden, vind ik) maar wat een leuke tips staan hier al tussen!

Een beetje te grote kleding kan best toch?

Edit: ik heb ook een tip!

www.musjes.com heeft superleuke kleding.
[quote]Elisabeth schreef op 27 juli 2010 @ 10:52:

Noushi, nou ik vind dat ook helemaal niet leuk dus ik begrijp Caro wel. Kijk een keertje prima en het hoeft ook niet allemaal super speciaal, maar als je halve collectie overeenkomt met de kdv of buurkinderen.... Zelf wil je toch ook niet dezelfde kleding als je collega's of zussen dragen?[/quote]

Nee maar dat zeg ik, volgens mij vinden die kleintjes dat best leuk dus dat kan geen reden zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven