Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
En als ze het al doet zeg je (weer semi-nonchelant) 'ik zei het toch?'
Oh en ik vemaak me wel hoor, met het forum ;)
Word zo teruggebeld door een radiatorboer... Dat was het laatste wat wij nog moesten hebben. Mijn vader is nu weer een aantal weken weg met de caravan, dus daarna wordt er pas eentje aangesloten. Maar in de tussentijd wil Norman er wel een ophangen, want dan kunnen onze handdoeken daarop drogen (zonder verwarming aan, maar dat hoeft nu nog niet).

Ehhh.... snappen jullie het nog?

Zal ik eens een foto maken en plaatsen? Moeten jullie de radiator èn de douchecabine er maar bij denken.

Vanavond komt Nordochter weer thuis na twee weken! Ze zit nog altijd in het Oosten des lands. Mijn ouders zitten daar nu dus ook en die komen vanavond ook naar huis voor het "grote" feest morgen. Ik zal blij zijn als ze er weer is. Norzoon gaat vervolgens donderdagochtend weer mee met mijn ouders om daar te spelen met zijn neefje en te logeren bij opa en oma. Norman is morgen vrij en dan nog twee dagen werken en dan heeft hij ook twee weken vakantie.
En, ooooo dat breien! Ik was afgelopen winter begonnen aan een shawl voor bij mijn blauwe winterjas. Allerlei verschillende steken er tussendoor gegooid. Vond het wel knap van mezelf. Tot ik de lap eens nader bekeek. Ziet er niet uit! Ligt nu ver weg achter in de kast.
Bo ben je soms nog aan de poets gegaan?

Ik heb net de garage uitgemest. De Renault kan er in. Dan kunnen we spuiten. Moet nu even naar schoondochter. Die heeft zichzelf buitengesloten.

Gebeurt mij ook regelmatig. Vandaar dat we overal sleutels hebben gedropt.
Er staan paarden op het veldje naast ons en vooral Joe wordt gek.

Fijn van dat meisje dat ze ze daar NU neerzet, terwijl ze weet dat we twee jonge hondjes hebben en ze meerdere weides tot haar beschikking heeft.

Ik heb geen oren meer over van het geblaf en ben serieus aan het overwegen ze maar wéér uit te laten, dan houdt dit tenminste op.

Voor de paarden ook niet leuk, die staan verschrikt te kijken.

Norre, wat leuk voor je kids dat ze zoveel kunnen logeren!

En morgen dus groot feest, gezellig :-) Gaan jullie nog weg als je man vrij heeft over een paar dagen?

Ik ben wel benieuwd naar een foto van het resultaat in de badkamer trouwens!

Zoebie, ik sluit mezelf ook geregeld buiten Suf hè, maar gelukkig heeft de buurvrouw een sleutel.

Hoe is het met de Renault? Rijdt ie al?
ik heb mezelf een trucje aangeleerd om mezelf niet meer buiten te sluiten. Want ik denk echt altijd aan teveel dingen als ik naar buiten loop

Zo maar eens even naar de vergadering op het werk en dan nog even koken en mee-eten. Hoop dat mijn collega begeleider deze keer wel mijn eten durft te eten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
De Renault rijd al. Altijd nog gedaan. Zo simpel zo'n motor van een viertje. Jan kan alles zelf. Vandaag wordt die rood gespoten. Ik moet op zoek naar een paar leuke stickers. Flower Power of zoiets.

Alleen is Jan het er niet mee eens. Nou ja 't is mijn auto dus.....

Wat vervelend Bo dat ze nu net die paarden daar neerzet. Misschien haalt ze ze weer weg door het geblaf. En anders wennen Sam en Joe er toch wel snel aan lijkt me. 't Is nu nog nieuw. Joe blafte altijd al snel op iets wat anders was.
quote:itsme26 schreef op 27 juli 2010 @ 12:18:

ik heb mezelf een trucje aangeleerd om mezelf niet meer buiten te sluiten. Want ik denk echt altijd aan teveel dingen als ik naar buiten loop

Zo maar eens even naar de vergadering op het werk en dan nog even koken en mee-eten. Hoop dat mijn collega begeleider deze keer wel mijn eten durft te eten Vertel ons dat trucje eens Its.
Ik hoop dat ie went, Zoeb, want Joe is echt he-le-maal overstuur!

Nou ja, ik wacht tot de was klaar is, dan laat ik ze maar weer eens uit.

Ik vind stickers op auto's leuk, dus als je nog hulp wil met zoeken.... geef een gil!

Its, wat kook jij dan dat mensen het niet durven eten? Klinkt in ieder geval héél spannend, jouw kookunsten
ik wil nog wel stickers voor op mijn auto, leuke kikkers graag

ik kook gewoon pasta met spinazie-roomsaus, maar dat kent hij niet. Dus dat eet hij niet. Vorige keer had ik bietjes met ui en slasaus. Zo kende hij het ook niet, dus dat at hij ook niet (want het kwam niet uit een potje maar het was vers Iew )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou ja, wat een rare snuiter, die collega van je!

Het ligt dus niet aan jouw kookunsten, maar aan zijn moeilijke eetgedrag.

Dan wil ik alleen zeggen: eet smakelijk Its, ook al moet je het alleen opeten

En ik zal eens zoeken naar kikkerstickers.
Zijn er nog mensen aanwezig? Ik heb wat wazige foto's (met telefoon) gemaakt en wil die plaatsen.
* foto van de doos is weg *
* foto van de vloer is weg *
Ik ben er nog, sta met de wandelschoenen al aan :-)

Vind de tegels echt prachtig, ziet er supernetjes uit!!!

*wil ik ook, wil ik ook, ga dit aan Ro laten zien*
ooooh die vloer is ook al zo mooi.......
* foto van de kast is weg *
O jee Bo, laat Ro nog even met rust hoor! ;)

Ik vind de spiegel persoonlijk erg gaaf. Zit een lichtbalk in en een klok links onderin.
En die spiegel is he-le-maal te gek!!

Die klok!!

Ik ben nog enthousiaster dan jij, geloof ik

Ik vind het super Norre, complimenten voor je vader hoor!

Nu ga ik wandelen, bedankt voor deze plaatjes, dit geeft echt inspiratie.

En ik zal Ro met rust laten, no worries
Norre wat een prachtige badkamer, helemaal mijn smaak.

Wandel ze Bo. Ik hoop dat Joe went aan de paarden of dat ze snel weer weg gaan.
Heee Norre wat gaaf! een dubbele wastafel is super! dat hebben wij niet hoor. Heel mooi ook met dat hout.
Wauw Norre, mooie badkamer!
Ik zie de regendouche !
Oh, ik ga die foto's ook aan vriend laten zien, ik wil ook zoiets Norre! Prachtig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven