Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar Wes is ook ienimienie, dus wie weet zit er een ienieminie baby in haar buik..
Wel grappig dat een een 'Yolanthe moe'-topic inmiddels al zo'n 69 pagina's telt....

Hoe moe ben je dan eigenlijk?
quote:Mazou schreef op 28 juli 2010 @ 12:41:

Wel grappig dat een een 'Yolanthe moe'-topic inmiddels al zo'n 69 pagina's telt....

Hoe moe ben je dan eigenlijk?

Je begrijpt vast wel dat dit topic een andere loop heeft gekregen. De topictitel is niet meer wat het was.

Het hangt nu een beetje tussen komkommergeroddel en foto´s plakken in Mazou. Zelfs iemand die zo weinig kapot is van Yolanthe, als ik ben, zit met bewondering te kijken naar de jurken die hier allemaal geplakt zijn

Misschien niet allemaal even smaakvol maar ik vind de styling absoluut leuk gedaan, behalve op de dag van de bruiloft dan.
Viva naar de knoppen.
Ik zeg er 1 ding over..

Komkommertijd.

Op huwelijksreis:

Ze zien er wel gelukkig uit zo he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Tuurlijk zien ze er gelukkig uit, deze foto is ook weer erg geregisseerd,een legertje fotografen mee en de PR machine draait volop: er wordt niets aan het toeval overgelaten,

The Honeymoon waarschijnlijk vlg week in de Prive of whatever...

Fact is dat Yo en Wes een merk zijn, waar ook wij over blijven praten anders bestond dit topic niet.
Leuk broekje/rokje van Yo.

Ik dacht trouwens dat het alleen maar regende op de Seychellen? Dit ziet er wel sunny uit. Of is deze al van Ibiza?
wat een korte beentjes heeft die wes vergeleken met zijn bovenlichaam!
Je bent jaloers
Viva naar de knoppen.
Goh wat heeft ze cellulitis he..

Tot zover mijn bijster boeiende bijdrage

quote:Arthemis schreef op 29 juli 2010 @ 13:38:

Je bent jaloers
quote:Kabouter23 schreef op 29 juli 2010 @ 17:13:

, ach en hij hebt een lelijke tattoo.
quote:Kabouter23 schreef op 29 juli 2010 @ 17:13:

Ook jaloers
Viva naar de knoppen.
quote:steph schreef op 29 juli 2010 @ 19:01:

[...]

, ach en hij hebt een lelijke tattoo.Nog een jaloers
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 28 juli 2010 @ 12:52:

[...]

Je begrijpt vast wel dat dit topic een andere loop heeft gekregen. De topictitel is niet meer wat het was.

Het hangt nu een beetje tussen komkommergeroddel en foto´s plakken in Mazou. Zelfs iemand die zo weinig kapot is van Yolanthe, als ik ben, zit met bewondering te kijken naar de jurken die hier allemaal geplakt zijn

Misschien niet allemaal even smaakvol maar ik vind de styling absoluut leuk gedaan, behalve op de dag van de bruiloft dan.

Jaja, geef de jurken maar de schuld.

We weten allemaal hoe het echt zit. Je bent gewoon verliefd op haar!
Ik ben zooooooooooooooooooo ontzettend jaloers!! Echt!!

Ik zou ook het allerliefst mijn hele dag vullen met mijzelf opmaken, diëten, bedenken wat ik aantrek, poseren, niets zinnigs zeggen, Cabouters zoenen, mijn haar stijlen, haarstukjes inhangen..

Lijkt me ideaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!
quote:Kabouter23 schreef op 30 juli 2010 @ 07:31:

Ik zou ook het allerliefst mijn hele dag vullen met mijzelf opmaken, diëten, bedenken wat ik aantrek, poseren, niets zinnigs zeggen, Cabouters zoenen, mijn haar stijlen, haarstukjes inhangen..

Dat zou ik je ook wel gunnen, je doet al zo hard je best.

Het is gewoon niet eerlijk verdeeld in het leven
Viva naar de knoppen.
quote:Kabouter23 schreef op 30 juli 2010 @ 07:31:

Ik ben zooooooooooooooooooo ontzettend jaloers!! Echt!!

Ze verdient er anders een flink belegde boterham mee en ze kan later altijd nog rocket science gaan studeren .

Misschien leest ze 's avonds wel de verzamelende werken van dostojevski in het Russisch in 1 adem uit.
quote:Arthemis schreef op 28 juli 2010 @ 12:52:

[...]

Vind het wel bewonderingswaardig dat je ondanks je weerzin van Yolanthe toch bijna dagelijks de energie hebt om er tijd voor vrij te maken ondanks dat het zo moeilijk voor je is.

quote:Rik78 schreef op 30 juli 2010 @ 11:48:

[...]

Vind het wel bewonderingswaardig dat je ondanks je weerzin van Yolanthe toch bijna dagelijks de energie hebt om er tijd voor vrij te maken ondanks dat het zo moeilijk voor je is.

Ik vind je een beetje zuur. Ik zeg nergens dat het moeilijk voor me is, ik heb alleen gezegd dat ik Yo niet mooi vond en dat ik haar persoonlijkheid niet boeiend vind.

De afgelopen pagina´s waren wat mij betreft behoorlijk vermakelijk, maar je zult waarschijnlijk de neiging hebben om vooral het negatieve eruit te pikken.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 12:58:

[...]

Ik vind je een beetje zuur.Gek, ik jou ook.
Oh, je scheld Arthemis uit voor gek

Jij durft, gek!
Hahahaha.

Rik, jij zult vanuit jezelf andere mensen al snel als zuur beschouwen. Projectie.
Viva naar de knoppen.
Is Rik de reïncarnatie van Rugbykip?
Dat heb ik al eerder gevraagd aan Rik, maar nooit antwoord op gekregen.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven