Wat te doen met hondendrollen

28-07-2010 18:00 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een appartement met in de omgeving grasveldjes maar geen echte hondenuitlaatplaats. Ook zijn er geen speciale vuilnisbakken waar je de hondendrollen in kan doen. Ik ruim ze wel altijd op en gooi het dan in het enige vuilnisbakje aan de muur in de buurt. Volgens mij wordt deze nooit geleegd dus ben bang dat deze straks helemaal vol zit met stinkdrollen.

Hoe doen jullie dat? Heb ook geen zin om ze mee naar huis te nemen.

Gr. An
Schepje en een emmertje mee?
Viva naar de knoppen.
Kan je dat nou echt niet zelf bedenken?
Jezus mina. Niet mee naar huis en het prullenbakje vol. Bel de politie. Neem ze mee en donder ze in de kliko. Doe moeilijk
En hoe lang gooi je het al in dat prullenbakje dan?
Knoopje erin en één keer per week een luchtverfrisser in dat vuilnisbakje gooien.

Ik heb er nooit met mijn neus ingehangen maar ik denk dat die vuilnisbakjes doorgaans niet zo lekker fris ruiken ;-0
Als je ze "op straat" niet kwijt kunt, dan de zakjes toch mee naar huis nemen en in je eigen prullebak doen.
Meenemen en in de kliko natuurlijk.
Kasteeltje ervan bouwen met een vlaggetje erin.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 28 juli 2010 @ 18:09:

Kasteeltje ervan bouwen met een vlaggetje erin. En vooral dat vlaggetje niet vergeten!

Kasteeltje ervan bouwen met een vlaggetje erin.Beste oplossing tot nu toe. Die andere, tsssssk, dat doe je toch niet?

Kasteeltje ervan bouwen met een vlaggetje erin.

O, bah, dit heb ik een vrouw laatst zien doen , zonder vlaggetje uiteraard.

Ik vertrouw geen "zandkasteeltjes' meer op het strand, je zult er maar met je blote voeten door heen lopen...
Hoort dit topic niet op de Eten pijler trouwens?
Gatver, Star!
creatief met hondendrollen

Of deze:

Toch maar gewoon meenemen.

Jouw hond, jouw probleem.
Je kunt ze mooi polijsten zie ik net bij Mythbusters.
quote:annmary64 schreef op 28 juli 2010 @ 18:00:

Heb ook geen zin om ze mee naar huis te nemen.
quote:Miss Moneypenny schreef op 28 juli 2010 @ 18:14:

Toch maar gewoon meenemen.

Jouw hond, jouw probleem.Ik voel een programma aankomen; jouw hond, mijn drollen.
Tssss, ja, waarom zou je een ander opzadelen met de drollen van jóuw hond....
.
Misschien je hond uit laten op een plaats waar het wel de bedoeling is en er wel voorzieningen zijn? Anders idd gewoon de drollen mee naar huis.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Grappige reakties. Ik begrijp ook wel dat het mijn probleem is maar naar huis meenemen vind ik niet zo lekker gaat toch stinken in huis of op het balkon.

Ik wil het gewoon zo netjes mogelijk doen maar omdat er op straat weinig opties zijn is het moeilijk.

Ik vroeg me alleen maar af hoe andere hondenbezitters dat doen.

Viva naar de knoppen.
quote:annmary64 schreef op 28 juli 2010 @ 18:20:

Grappige reakties. Ik begrijp ook wel dat het mijn probleem is maar naar huis meenemen vind ik niet zo lekker gaat toch stinken in huis of op het balkon.

Ik wil het gewoon zo netjes mogelijk doen maar omdat er op straat weinig opties zijn is het moeilijk.

Ik vroeg me alleen maar af hoe andere hondenbezitters dat doen.Thuis is de kliko als ik onderweg geen vuilnisbak tegenkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven