Namen voor 2 kittens

donderdag 29 juli 2010 om 00:36
zou het niet weten meestal krijg je bij het zien van de kittens thuis al een uit jezelf een naam.
ik heb hier een
moussie, meissie mini, en willie ( officeel wilbert maar komt niet meer overeen met de ie van de rest hihih)
laatst hadden we kittens waarvan er 2 nog geen naam hadden de ene kreeg de naam dotje en de andere poppeke omdat ze gewoon een schatje was.
heel veel plezier me het kiezen van de naam maar vooral met de kittens
geweldig!!! zulke beessies
ik heb hier een
moussie, meissie mini, en willie ( officeel wilbert maar komt niet meer overeen met de ie van de rest hihih)
laatst hadden we kittens waarvan er 2 nog geen naam hadden de ene kreeg de naam dotje en de andere poppeke omdat ze gewoon een schatje was.
heel veel plezier me het kiezen van de naam maar vooral met de kittens
geweldig!!! zulke beessies
donderdag 29 juli 2010 om 08:05
quote:AnneDaisyMay schreef op 28 juli 2010 @ 22:40:
Ik heb als kind de naam van onze eerste kat mogen verzinnen. Ik kwam op de super originele naam Priegol. Tja.. hij was toen we hem kregen klein... maar dat was niet voor lang
Ik kreeg vroeger een cavia en die noemde ik Egol.
Iedereen zei / schreef: Eagle.
Ik wist best dat je adelaar zo schrijft in het Engels, maar ik wilde gewoon Egol.
Ik heb als kind de naam van onze eerste kat mogen verzinnen. Ik kwam op de super originele naam Priegol. Tja.. hij was toen we hem kregen klein... maar dat was niet voor lang
Ik kreeg vroeger een cavia en die noemde ik Egol.
Iedereen zei / schreef: Eagle.
Ik wist best dat je adelaar zo schrijft in het Engels, maar ik wilde gewoon Egol.