Hulp gevraagd..
woensdag 28 juli 2010 om 22:32
Hallo,
wellicht staat het hier verkeerd dan lees ik dat graag..
Ik kan via een site een hoogslaper krijgen voor de verjaardag van mijn jongste. Nu heeft zij een kleine kamer en zou dit veel verschil maken qua ruimte.
Alleen heb ik geen vervoer, de mensen kunnen hem ook niet brengen. Ik woon 45 min rijden van ze af..
Is er iemand die mij wil helpen? Ik heb een heerlijk kopje koffie paraat staan.
Groetjes GuMKoP
wellicht staat het hier verkeerd dan lees ik dat graag..
Ik kan via een site een hoogslaper krijgen voor de verjaardag van mijn jongste. Nu heeft zij een kleine kamer en zou dit veel verschil maken qua ruimte.
Alleen heb ik geen vervoer, de mensen kunnen hem ook niet brengen. Ik woon 45 min rijden van ze af..
Is er iemand die mij wil helpen? Ik heb een heerlijk kopje koffie paraat staan.
Groetjes GuMKoP
donderdag 29 juli 2010 om 08:55
donderdag 29 juli 2010 om 08:58
quote:gmkp schreef op 29 juli 2010 @ 08:48:
[...]
Dan slaapt hij en we hebben geen auto.
Zijn werkgever leent de spullen helaas niet uit.hij slaapt toch niet de hele dag? En heb je helemaal geen vrienden die je zou kunnen vragen of je hun auto mag lenen? Er helemaal niets tegen overstellen vind ik trouwens wel raar. Je vraagt iemand al tijd te investeren, maar hij moet er zelf dus ook nog eens kosten voor maken?
[...]
Zijn werkgever leent de spullen helaas niet uit.hij slaapt toch niet de hele dag? En heb je helemaal geen vrienden die je zou kunnen vragen of je hun auto mag lenen? Er helemaal niets tegen overstellen vind ik trouwens wel raar. Je vraagt iemand al tijd te investeren, maar hij moet er zelf dus ook nog eens kosten voor maken?
donderdag 29 juli 2010 om 08:58
quote:gmkp schreef op 29 juli 2010 @ 08:48:
[...]
[...]
donderdag 29 juli 2010 om 09:03
quote:germanwings schreef op 29 juli 2010 @ 08:58:
[...]
hij slaapt toch niet de hele dag? En heb je helemaal geen vrienden die je zou kunnen vragen of je hun auto mag lenen? Er helemaal niets tegen overstellen vind ik trouwens wel raar. Je vraagt iemand al tijd te investeren, maar hij moet er zelf dus ook nog eens kosten voor maken?
Momenteel bestaat het menu hier noodgedwongen uit brood...
Misschien dat dat het duidelijk maakt?
In onze omgeving hebben we weinig mensen met een auto en al helemaal geen `grotere` auto.
Ik hoopte dat iemand mijn dochter en mij blij kon maken, meer niet..
[...]
hij slaapt toch niet de hele dag? En heb je helemaal geen vrienden die je zou kunnen vragen of je hun auto mag lenen? Er helemaal niets tegen overstellen vind ik trouwens wel raar. Je vraagt iemand al tijd te investeren, maar hij moet er zelf dus ook nog eens kosten voor maken?
Momenteel bestaat het menu hier noodgedwongen uit brood...
Misschien dat dat het duidelijk maakt?
In onze omgeving hebben we weinig mensen met een auto en al helemaal geen `grotere` auto.
Ik hoopte dat iemand mijn dochter en mij blij kon maken, meer niet..
donderdag 29 juli 2010 om 09:10
donderdag 29 juli 2010 om 09:18
Gum, ik denk echt dat je de dingen structureel anders moet gaan aanpakken. Misschien een vraag die al eerder gesteld is, maar waarom werk je niet? En wat de vakantiedagen van je man betreft,.. jullie zijn net op vakantie geweest dus zijn dagen zijn op?
Ik vind het niet heel slim dat je hier vertelt dat je man geen vakantiedagen heeft maar wel op vakantie bent geweest al. Hoe hebben jullie dat gedaan dan zonder auto als ik vragen mag?
Ik vind het niet heel slim dat je hier vertelt dat je man geen vakantiedagen heeft maar wel op vakantie bent geweest al. Hoe hebben jullie dat gedaan dan zonder auto als ik vragen mag?
donderdag 29 juli 2010 om 09:21
quote:dangeensuus schreef op 29 juli 2010 @ 09:18:
Gum, ik denk echt dat je de dingen structureel anders moet gaan aanpakken. Misschien een vraag die al eerder gesteld is, maar waarom werk je niet? En wat de vakantiedagen van je man betreft,.. jullie zijn net op vakantie geweest dus zijn dagen zijn op?
Zou je me willen mailen op gumkopviva@gmail.com ?
Ik wil het best uitleggen maar niet via het forum.
Groetjes GuMKoP
Zou je me willen mailen op gumkopviva@gmail.com ?
Ik wil het best uitleggen maar niet via het forum.
Groetjes GuMKoP
donderdag 29 juli 2010 om 09:24
Meid je bent me geen tekst en uitleg verschuldigd, echt niet. De informatie die ik heb, heb ik via je loepje gevonden. Ik wil je alleen de tip meegeven dat je verhalen hier op het forum tegenstrijdig over kunnen komen en je hierdoor wellicht de hulp niet krijgt die je zo graag wilt hebben.
Snap je?
En ik weet echt hoe het is om krap bij kas te zitten met vier koters onder de 14 jaar
Snap je?
En ik weet echt hoe het is om krap bij kas te zitten met vier koters onder de 14 jaar
donderdag 29 juli 2010 om 09:29
Thx..
De vakantie hebben we gekregen toen man in ww zat. We zijn gebracht door lieve mensen.
Helaas voor mij, heerlijk voor hun, zijn zij nu zelf op vakantie..
De tegenstrijdigheid stopt nu ook, ik wil niet graag met de billen bloot, maar door dat topic typte ik het ineens... Soort struisvogelpolitiek.
En wat werk betreft, ik zoek me klem, kan alleen niks vinden of ik moet opvang hebben en dat gaat dus niet door fouten uit het verleden...
Waarin we gelukkig heel erg rijk zijn is het feit dat we allemaal gezond en sterk zijn! Dat is nu wat telt, solliciteren blijf ik doen, mocht iemand iets weten....?
De vakantie hebben we gekregen toen man in ww zat. We zijn gebracht door lieve mensen.
Helaas voor mij, heerlijk voor hun, zijn zij nu zelf op vakantie..
De tegenstrijdigheid stopt nu ook, ik wil niet graag met de billen bloot, maar door dat topic typte ik het ineens... Soort struisvogelpolitiek.
En wat werk betreft, ik zoek me klem, kan alleen niks vinden of ik moet opvang hebben en dat gaat dus niet door fouten uit het verleden...
Waarin we gelukkig heel erg rijk zijn is het feit dat we allemaal gezond en sterk zijn! Dat is nu wat telt, solliciteren blijf ik doen, mocht iemand iets weten....?
donderdag 29 juli 2010 om 09:37
donderdag 29 juli 2010 om 10:06
quote:Whiskers schreef op 29 juli 2010 @ 09:40:
Dat kan in overleg met de clienten vaak onder schooltijd.
Ik heb jaren in de thuiszorg gewerkt en ik weet dat ze vooral in de vakantie's stonden te springen om poetshulpen/verzorgenden.
Het is te proberen toch?
Ik heb gelijk de koe bij de horens gepakt en een lijstje met nummers gemaakt. Oa thuiszorg, uitzendbureau`s, ook een aantal verzorgingshuizen hier in de buurt.
Ik heb zo zelf hulp:S daarna ga ik bellen...
Ik laat het wetenn of er iets uit is gekomen.
Dat kan in overleg met de clienten vaak onder schooltijd.
Ik heb jaren in de thuiszorg gewerkt en ik weet dat ze vooral in de vakantie's stonden te springen om poetshulpen/verzorgenden.
Het is te proberen toch?
Ik heb gelijk de koe bij de horens gepakt en een lijstje met nummers gemaakt. Oa thuiszorg, uitzendbureau`s, ook een aantal verzorgingshuizen hier in de buurt.
Ik heb zo zelf hulp:S daarna ga ik bellen...
Ik laat het wetenn of er iets uit is gekomen.
donderdag 29 juli 2010 om 10:29
quote:Chatterly schreef op 29 juli 2010 @ 10:14:
Ik zal mn man vragen of hij dat bed wil halen. Reken er niet te vast op. Hij vindt vaak dat ik de moeder Theresa uit wil hangen en dat ik te goedgelovig ben. Naief dus.
Hoi,
ik ken het probleem..
Ik ga duimen, als hij het wil doen dan graag, mijn mail staat in dit topic.
Thnx
GuMKoP
Ik zal mn man vragen of hij dat bed wil halen. Reken er niet te vast op. Hij vindt vaak dat ik de moeder Theresa uit wil hangen en dat ik te goedgelovig ben. Naief dus.
Hoi,
ik ken het probleem..
Ik ga duimen, als hij het wil doen dan graag, mijn mail staat in dit topic.
Thnx
GuMKoP