Hulp gevraagd..
woensdag 28 juli 2010 om 22:32
Hallo,
wellicht staat het hier verkeerd dan lees ik dat graag..
Ik kan via een site een hoogslaper krijgen voor de verjaardag van mijn jongste. Nu heeft zij een kleine kamer en zou dit veel verschil maken qua ruimte.
Alleen heb ik geen vervoer, de mensen kunnen hem ook niet brengen. Ik woon 45 min rijden van ze af..
Is er iemand die mij wil helpen? Ik heb een heerlijk kopje koffie paraat staan.
Groetjes GuMKoP
wellicht staat het hier verkeerd dan lees ik dat graag..
Ik kan via een site een hoogslaper krijgen voor de verjaardag van mijn jongste. Nu heeft zij een kleine kamer en zou dit veel verschil maken qua ruimte.
Alleen heb ik geen vervoer, de mensen kunnen hem ook niet brengen. Ik woon 45 min rijden van ze af..
Is er iemand die mij wil helpen? Ik heb een heerlijk kopje koffie paraat staan.
Groetjes GuMKoP
woensdag 28 juli 2010 om 22:42
woensdag 28 juli 2010 om 23:00
woensdag 28 juli 2010 om 23:20
quote:patra schreef op 28 juli 2010 @ 23:17:
Als de hoogslaper uit elkaar kan, is het in een kleine auto nog best te doen.
Heb vorige week een hoogslaper in een Honda Civic gevouwen, inclusief het matras .Dan ben je wel alleen geweest? Ik duim verder dat mijn meiske geluk heeft.. Het andere topic inmiddels gevonden:-)
Als de hoogslaper uit elkaar kan, is het in een kleine auto nog best te doen.
Heb vorige week een hoogslaper in een Honda Civic gevouwen, inclusief het matras .Dan ben je wel alleen geweest? Ik duim verder dat mijn meiske geluk heeft.. Het andere topic inmiddels gevonden:-)
woensdag 28 juli 2010 om 23:23
quote:gmkp schreef op 28 juli 2010 @ 23:20:
[...] Dan ben je wel alleen geweest?
Nope, ik had een vriendin mee en mijn dochter van vier zat in haar stoeltje op de (nog halve) achterbank!
Hmm, ik heb een hálfhoogslaper opgehaald trouwens, maar dat moet niet heel veel uitmaken, alleen de poten zijn dan wat langer.
[...] Dan ben je wel alleen geweest?
Nope, ik had een vriendin mee en mijn dochter van vier zat in haar stoeltje op de (nog halve) achterbank!
Hmm, ik heb een hálfhoogslaper opgehaald trouwens, maar dat moet niet heel veel uitmaken, alleen de poten zijn dan wat langer.
woensdag 28 juli 2010 om 23:30
donderdag 29 juli 2010 om 00:23
http://www.google.nl/#hl=nl&q=gratis+ho ... 125b2a258c
Zat gratis af te halen hoogslapers; zit er niets dichters bij je in de buurt?
Zat gratis af te halen hoogslapers; zit er niets dichters bij je in de buurt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 29 juli 2010 om 00:24