The never ending question nr 80!

16-05-2010 21:36 3081 berichten
Iemand stelt een vraag. De volgende geeft antwoord en stelt een nieuwe vraag.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Viva en Flair. Uit de Margriet vind ik dat onderdeel "kan deze relatie worden gered" heel leuk.

Als er vlakbij jouw huis sirenes stoppen, ga jij dan een blokje om om te kijken?
Nee, ik ga sirenes juist liever uit de weg.

Zou jij het leuk vinden om ooit eens met een cruise op reis te gaan?
Ik denk dat ik, ook al zijn die schepen immens groot, dan een beetje de vrijheid mis om te doen waar ik zin in heb. Als je aan het varen bent kan je niet even lekker de sted gaan bekijken. Het lijkt me een beetje saai, dus mijn voorkeur gaat er niet naar uit.

Wat doe jij als je echt boos bent?
Ik bijt mezelf in mijn duim of sla met mijn vuist tegen de muur (heel volwassen en verstandig dus)

kun jij goed tegen je verlies?
Ow en ik ga gillen/schreeuwen gelukkig gebeurd het niet zo vaak
Niet heel goed, maar heb geleerd er mee om te gaan dus ik feliciteer mijn 'tegenstander' en slik een paar keer.

Wat heb jij allemaal in je handtas zitten?
Heb je even hahah.. een borstel,haarelastiekjes,agenda,pennen,mobiel,hondepoepzakjes,make-up,zakdoejes,proefmonstertjes parfum,klein deoflesje,paracetamol,geld,pasjes ect,sigaretten en zo'n 4 aanstekers,pleister,klein spiegeltje ,tom tom ,sleutels en auto papieren en een mini zonnebrand .En dat allemaal in een klein handtasje gepropt.

Wat vergeet jij vaak mee te nemen ?
M'n sleutels...

Lieg jij weleens tegen je vriend/man? (en dan niet jokken, maar echt bewust iets verzwijgen/verdraaien)
Nooit. Vind liegen een van de meest respectloze manieren om met iemand om te gaan.

Wat vind jij echt niet lekker?
Gember. I.v.m. misselijkheid tijdens de zwangerschap adviseerden ze gemberthee. Wat een smerig spul.

Let jij op de prijs als je iets koopt?
Nee,niet altijd,wel met levensmiddelen,maar met grote aankopen minder .

Heb jij uggs?
Nop. Wou ze wel (leek me heerlijk, hoogzwanger,veel te dik, niet kunnen bukken en hartje winter) maar vér boven m'n budget.

Laat jij de boel van het avondeten weleens op tafel staan tot de volgende ochtend?
Nooit. Ruim altijd alles af en ook de afwas gaat dezelfde dag nog weg. Laat het soms wel in het afdruiprek staan tot de volgende dag.

Jij?
ik heb geen zin om nog naar beneden te gaan om het op te ruimen en zit idd te twijfelen

Gaat nu als een idioot achter de pc vandaan en de vaatwasser inruimen

Kijk jij weleens bij de buren naar binnen vanaf boven/vanuit de auto/speelplaats?
Ik kan wel bij mijn overburen naarbinnen kijken en dat doe ik dan ook weleens. Gebeurt nooit iets boeiends trouwens.

Heb je weleens iemand geslagen?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Yep, wel vaker dan weleens. Gelukkig wordt dat opvliegerige met het jaar minder.

Zou jij zonder problemen door een antecedenten onderzoek heen komen?
Ja.

Heb jij weleens in je broek geplast van het lachen ?
Nee.

Wat staat er allemaal bij jou in de vensterbank?
Momenteel nog gereedschap. Tja zal dat zo eens weg gaan halen. Normaal staat er helemaal niets.

Doe jij elke dag je gordijnen open en dicht?
Ja

Wat heb je vanavond gegeten en heeft het gesmaakt?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Bal gehakt met salade en broodje.Was lekker.

Wel toetje eet jij graag?
Vlatrio van Mona en chocolademousse.

Blow jij wel eens?
Nee.

Wat heb je allemaal al gegeten vandaag?
Als ontbijt 1 pistolet met ham.

Tussendoor niets

Als lunch 2 stukken stokbrood met ham, 1 kontje vers wit brood met rauwe ham en 2 witte boterhammen met vlokken. Maar ik ben wel zwanger he

Wanneer heb jij je voor het laatst heel zeer gedaan?
Vorige week toen ik de groene bak naar achter trok (over m'n teen heen) met een keiharde ruk omdat ik dacht dat hij loeizwaar zou zijn. Niet dus...

Maar écht pijn deden m'n bevallingen.

Krijg jij nog weleens preken van je ouders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven