Hoe avatar toevoegen?

29-07-2010 20:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Waarschijnlijk een hele domme vraag maar het lukt me gewoon echt niet: hoe maak ik een avatar? Ik heb op mijn viva inmiddels wel 1 foto geupload, maar ik snap niet helemaal hoe ik die als avatar krijg , kunnen jullie het uitleggen?

dank je!!
Zie FAQ

Het aanpassen van je avatar doe je als volgt:

Wanneer je aangemeld bent op Viva.nl ga je met je muis op ‘MijnViva’ staan en klik je op ‘profiel wijzigen’ . Dan klik je op ‘Portret toevoegen’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een .jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 80 x 60 pixels.
Ja, gelukt, dank je! En ja, ik vermoedde al dat er ergens een topic/faq over moest zijn maar ik kon het niet vinden.

Bedankt!
Dan zou het nu mij ook moeten lukken zou je denken....
Whaha ja dus. Nu alleen nog een paar echt leuke plaatsjes zoeken
Het lukt mij maar niet om een avatar te uploaden. Ik heb het plaatje al verkleind naar 80x60, ik heb gedaan wat er in de FAQs staat (met cache verwijderen enzo) en nog gebeurt er niks. Als ik bij Portret toevoegen en dan Browse klik en dan dus een afbeelding kies, dan klik ik daarna op wijzigen''. Er lijkt dan iets te gebeuren want de computer is dan iets aan het laden. Echter, dan wordt de pagina vernieuwd en komt er weer gewoon 'Portret toevoegen' te staan.

Ideeen of tips? Ik heb het eerst op mijn mac in Safari en Firefow gedaan, maar heb het nu ook op windows in Internet Explorer geprobeerd, helaas geen resultaat.
LIfe\'s a bitch and then you die

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven