Hoe avatar toevoegen?
donderdag 29 juli 2010 om 20:01
donderdag 29 juli 2010 om 20:07
Zie FAQ
Het aanpassen van je avatar doe je als volgt:
Wanneer je aangemeld bent op Viva.nl ga je met je muis op ‘MijnViva’ staan en klik je op ‘profiel wijzigen’ . Dan klik je op ‘Portret toevoegen’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een .jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 80 x 60 pixels.
Het aanpassen van je avatar doe je als volgt:
Wanneer je aangemeld bent op Viva.nl ga je met je muis op ‘MijnViva’ staan en klik je op ‘profiel wijzigen’ . Dan klik je op ‘Portret toevoegen’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een .jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 80 x 60 pixels.
zondag 2 januari 2011 om 17:52
Het lukt mij maar niet om een avatar te uploaden. Ik heb het plaatje al verkleind naar 80x60, ik heb gedaan wat er in de FAQs staat (met cache verwijderen enzo) en nog gebeurt er niks. Als ik bij Portret toevoegen en dan Browse klik en dan dus een afbeelding kies, dan klik ik daarna op wijzigen''. Er lijkt dan iets te gebeuren want de computer is dan iets aan het laden. Echter, dan wordt de pagina vernieuwd en komt er weer gewoon 'Portret toevoegen' te staan.
Ideeen of tips? Ik heb het eerst op mijn mac in Safari en Firefow gedaan, maar heb het nu ook op windows in Internet Explorer geprobeerd, helaas geen resultaat.
Ideeen of tips? Ik heb het eerst op mijn mac in Safari en Firefow gedaan, maar heb het nu ook op windows in Internet Explorer geprobeerd, helaas geen resultaat.
LIfe\'s a bitch and then you die