Come on baby, light my....ears?!

30-07-2010 16:34 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist ff niet of dit nou onder psyche of onder gezondheid viel, dus ik heb er maar overige van gemaakt

Ik dacht eerst, dit is een geintje. Maar het is echt waar, er zijn mensen die het enorm relaxed vinden als iemand een kaars in hun oor stopt en die aansteekt. Ik weet niet hoor, maar ik geloof niet dat ik me kan ontspannen met een brandend object in mijn oor. Alhoewel, met een brandend object in mijn mond soms wel trouwens...

Doet iemand hier aan? Werkt het? En hoe dan?

Oorkaars?

Totaal aantal stemmen: 12

Jaaaah! Geen stemmen
Ga het zeker proberen Geen stemmen
Nooit meer! Geen stemmen
Ga dat dus niet proberen... (25%)
Misschien (8%)
Liever een vuurpijl in mijn hol! (67%)
Ik vraag me vooral af, hoe iemand op het idee komt. Serieus...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ja iets met schoorsteen effect stond er....maar dat vraag ik me ook af kookwekkertje!
Raaaaaar
Perfectionisme is niet perfect...
Haha, dit plaatje is nog mutseriger dan die "vieb bij je wang "-plaatjes!

Waar haal je ze vandaan?
Ik dacht eerst echt dat het niet serieus was, maar verder googlen vertelde mij iets anders. Echt bizar... Weet alleen niet of ik de link hier mag plaatsen.
quote:iris1969 schreef op 30 juli 2010 @ 16:41:

Haha, dit plaatje is nog mutseriger dan die "vieb bij je wang "-plaatjes!

Waar haal je ze vandaan? Google is je man voor dit soort onzin
Kijk, en zo werkt het dan dus:

Haha, google ik dan op "kaars in oor"? Interessante gedachtegangen heb jij!
Haha, ik moet steeds harder lachen, want als je goed mikt zit je in iemands anus!
Hee dat zag ik bij de Pfaffs! Heeeeeel vreemd... (maar dat vind ik eigenlijk van die mensen ook al...)

(ja waarom kijk je dan?)

(tja...)
quote:iris1969 schreef op 30 juli 2010 @ 16:46:

Haha, ik moet steeds harder lachen, want als je goed mikt zit je in iemands anus!
Ik ken iemand die dit doet en dat vind ik een heel naar figuur .

Daarom heb ik zelf niet de minste behoefte om het zelf ook te proberen..........
Oorkaarsen, ook al folders van zien liggen bij mijn osteopaat, maar ik ben zelf veel te sceptisch om dat te proberen...
Eh..ja....op oorkaars. En nee, ik vertel niet hoe ik erbij kwam
Ik heb er al eerder over gehoord, via een masseur die dit er bij deed. Of ik t ook eens wilde doen... eh nou nee dank! Maar we hebben er verschrikkelijk om gelachen.

Het idee is dat het heel hard ruist oid (ben 't eigenlijk weer heel erg vergeten wegens niet serieus te nemen enzo :D)en dat doet dan weer aan de baarmoeder denken ofzo...

Nou ja mij niet gezien in ieder geval
Nou... ik had er echt nog nooit van gehoord... maar er bestaan zelfs folders? Ik mis echt van alles.
Ik heb het wel eens gedaan Drie keer zelfs

Maar niet als één of andere therapie, maar omdat ik doof was. Helpt tegen vocht achter je trommelvlies en bij mij heeft het inderdaad 2 van de 3 keer geholpen.
quote:zakdoekjeopviva schreef op 30 juli 2010 @ 16:48:

Ik heb er al eerder over gehoord, via een masseur die dit er bij deed. Of ik t ook eens wilde doen... eh nou nee dank! Maar we hebben er verschrikkelijk om gelachen.

Het idee is dat het heel hard ruist oid (ben 't eigenlijk weer heel erg vergeten wegens niet serieus te nemen enzo :D)en dat doet dan weer aan de baarmoeder denken ofzo...

Nou ja mij niet gezien in ieder geval Oh das niks voor mij dus, ik ben zeer claustrofobisch en verdrinken is een van mijn nachtmerries.
quote:Sarah Scott schreef op 30 juli 2010 @ 16:49:

Ik heb het wel eens gedaan Drie keer zelfs

Maar niet als één of andere therapie, maar omdat ik doof was. Helpt tegen vocht achter je trommelvlies en bij mij heeft het inderdaad 2 van de 3 keer geholpen.Maar kon je er dan ook door ontspannen?
Ja hoor, geen probleem
Dat vind ik serieus heeeel knap Sarah, met een brandend ding in je hoofd gestoken kunnen ontspannen!
In de eerste hulp van het ziekenhuis treffen ze van alles van achteren aan, maar die nieuwe hype is dus spullen in je oren. Hmmm, vaag.

Er zat iemand naast hoor, die die kaars in de gaten hield Anders lukt het niet nee, lijkt mij.
quote:iris1969 schreef op 30 juli 2010 @ 16:53:

In de eerste hulp van het ziekenhuis treffen ze van alles van achteren aan, maar die nieuwe hype is dus spullen in je oren. Hmmm, vaag.

Ik stopte wel kraaltjes in mijn neus vroeger, maar deze oorale fase heb ik overgeslagen. Blijkbaar heb ik heel wat gemist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven