Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Welterusten allen die slapen gaan!

Olijf, er staat op de mijne alleen b1 b2 en b6? Of is b12 soms b1 en 2? Naja anders vraag ik het wel even..
ook al met Kanjer hoor

maar dat was zo'n open deur
Hé wat vreemd borrie, op mijn formulier stond wel apart B12. Misschien 2 x B6 aankruisen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Kletsmajoor schreef op 30 juli 2010 @ 23:42:

ook al met Kanjer hoor

maar dat was zo'n open deur Inkoppertje
quote:Olijfje_ schreef op 30 juli 2010 @ 23:43:

Hé wat vreemd borrie, op mijn formulier stond wel apart B12. Misschien 2 x B6 aankruisen?

Gehehe die kan ook nog

Ik dacht straks word ik uitgelachen zo van;; ja maar iedereen wèèt toch dat die 12 voor 1&2 staat

Ik zet gewoon òveral streepjes!
Borrie . Maar wel balen dat je je niet goed voelt
Ik ga ook slapen dames, tetter nog lekker door! Tot morgen. Welterusten.
Thnx lief

Ik ga nog ff een rondje met het hondjuh

Tot zo!
Borrie, tot morgen! En dat geldt voor alle tetters

Ik kruip ook lekker onder mijn dekbed
Dan zal ik strakjes het licht maar uitdoen?
Ik zet een zacht brandend lampje neer

En een nachtzoen voor wie slaapt/slapen gaat!

En Borrie, doe je wel voorzichtig met ut pootje? En vraag nog ff na voor die b12, het is echt een aparte vitamine hoor (dus geen 1 &2 samen of een dubbele dosis b6)
Thnx Olijf!

Ik vraag het na, was een grapje van die 1 en 2 (al ging ik wel echt twijfelen toen ik alle b's zag staan behàlve de 12 lol)
Snap ik Bor! Ik had eigenlijk een achter mijn posting moeten zetten. Dus bij deze:

Hips... *sluipt op tenen naar binnen*

ik heb jullie wel weer gevonde hoor...hah zo makkelijk gaat dat niet

morgen ga ik de foto's kijken.

Hips..truste!
*pruttel*

Happy New Topic allemaal!!!

Net thuis, was wel leuk maar die muziek hoeft van mij niet meer... Toen "dos cervesas" voorbijkwam checkte ik mentaal uit en nam ik nog 'n borrel Maar wel gelachen verder.

Die foto van ADM toen ze weltrusten wenste... zo'n grijns kan Zoë ook trekken, echt met van die opgekrulde mondhoekjes... Wat een poepie!!!

Bunker dacht dat we zoon op waren gaan halen geloof ik... Die was dolblij toen we weer terug waren, lebberde ons allebei helemaal af en stond toen ineens stokstijf stil... Bleef maar naar de deur kijken. Man met 'm naar buiten, weigert die malle hond gewoon om verder te gaan als 't stoepje voor de tuin!!!

Kind niet meegenomen? Dan ga ik weer naar binnen!

Nog 2 (nou ja, anderhalf) nachtjes en dan is 'ie weer thuis.
Iets anders
Happy new topic, ik ga maar eens aan het werk geloof ik tot vanmiddag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat is vroeg Its, half 7 en dan naar je werk? Goedenmorgen trouwens, lekker geslapen allemaal?

Ik kwam er zonet achter dat ik de kussen van de tuinstoelen vergeten ben binnen te leggen. Nu zijn ze nat, het heeft vannacht geregend.
Happy new topic, en moge. Ik ga even terug lezen. Kunnen we voortaan afspreken als ik niet op het forum ben dat er weinig geschreven word? Het is zoveel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohh wat zijn egeltjes leuk, hier geen bosjes en ook geen egeltjes helaas. Maar dat huisje is een egelhuisje? Zit er geen opening in? Of dat witte? Als ze zo slecht zien, misschien het deurtje open zetten?
Zo vorig deel nog even nagelezen wat ik heb gemist.

Ik begon goed met heen en weer aan het zappen tussen popstars en HGT. En ondertussen schrijven op het popstarstopic. Werd ik door ex gebeld die leuk begon over de vakantie. Maar hij is de laatste tijd onze relatie van toen te analiseren. Laatst hebben we het onderwerp " waarom werkte het niet" gehad, gister was het onderwerp " seks" .

Geloof niet dat ik het leuk vind dat hij nooit iets heeft gezegd tijdens de relatie en dat je erna een hoop bagger hoort. Gister een paar uur met hem gesproken en ook gezegd. Tijdens de relatie spraken we elkaar sowieso een uurtje of 6 per dag (of irl of telefoon) dus genoeg tijd geweest om dingen te bespreken. Maar toen over dingen dus zijn mond gehouden en nu dan wel zeggen, ja daar kan ik niets mee.
Anne, ik vind leuke katernamen (ja ik heb er wel meer hoor), Diesel, Levi, Milan. Verder heb ik altijd geprobeerd een naam te zoeken met een betekenis, weet niet waarom maar dat vind ik leuk, misschien omdat mijn eigen naam zoveel betekenissen heeft?

Kan je ook op googlen. En zelf vind ik het leukste een "mensen" naam. Dus witje of snuffie vind ik niet zo leuk. (toen ik jong was heb ik wel mijn kat Snoopy genoemd maar dat zou ik nu niet meer doen)

Ik kom zo bij je zwaaien Its

Even een bakkie koffie, naar de bakker en dan gaan we zwager halen en op naar Limburg. Ik heb het vermoeden dat schoonmoeder weer teveel eten heeft ingeslagen
Vannacht geen gevecht!
Mogge tetters! De katten hebben voer, ik heb thee en een onbijtje en dat ga ik lekker in bed opeten: tis vies motterig weer hier.
mogge

ik ook wakker..

was zooo eng aan het dromen over klonen en ronde dingen die groeiden en losplopten en een oog hadden en agressief waren.

Pffff,even bijkomen.

Mv daar zou ik ook van balen,klachten cq gezeur achteraf.

Wat heeft dat nou voor zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven