Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
quote:mylenevalerie schreef op 31 juli 2010 @ 20:14:

[...]

Ja zal ik dan meteen het pilletje ook doen? Vele handen maken wel licht werk
Ik ga trouwens een film kijken: Köfte op ned 2.
quote:Ratteke schreef op 31 juli 2010 @ 17:48:

Het ging om het Zuivelkookboekje van het Nederlands Zuivelbureau. Daar stond iets in wat ze graag wilde maken maar het recept niet meer van heeft. Zoiets was het toch?Klopt. Toen vroeg ze of ik dat boekje had. Had ik niet. Dus toen heb ik het zuivelbureau gemaild maar die hadden het ook niet meer. Dus toen zo nu en dan op MP gezocht en vandaag zag ik het opeens staan!!! Zo'n toeval, zolang al gezocht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Gaz:

Lekker ding.

(Volgens Babs)

Ik moet wel lachen om die dingen die ik van je lees hoor Babs

je bb-verhaal

nu dit weer

Haha TH, herkenbaar! Als Olief zegt "zullen we eens kijken naar..." dan zit ik al fanatiek te zoeken op Internet Olief oppert een idee, moet dan 3 weken wennen aan dat idee en gaat dan eens verder kijken.

Zo, Olief is een avondje weg en ga zo eens even wat te eten maken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:mylenevalerie schreef op 31 juli 2010 @ 20:14:

[...]

Ja zal ik dan meteen het pilletje ook doen?

Nou, liefst 2 maals daags voor zo'n 6 dagen.

Zou dat lukken?

Bestaat er niet een soort hoesje van plastic voor om je vinger. Ik voel die tandjes nu nog in mn vinger hoor... en resultaat is nog steeds.... geen pil binnen.
Köfte is niks voor mij zie ik al.

Alsof ik naar Kabouter Plop zit te kijken.
quote:Kletsmajoor schreef op 31 juli 2010 @ 20:19:

Gaz:

[afbeelding]

Lekker ding.

(Volgens Babs)Duh. Alsof jij zoiets uit je bed zou schoppen:

quote:Ik moet wel lachen om die dingen die ik van je lees hoor Babs

je bb-verhaal

nu dit weer

Ehmz... bb-verhaal? Wil ik weten wat ik ook alweer allemaal verteld heb?

Ach, iets met stille wateren en diepe gronden en zo.... Trappen jullie daar nog in?
Iets anders
Maar TH, Gaz is een karakter uit de serie "Two pints of lager" en da's m'n nieuwste verslaving... Heb nog 20 afleveringen te gaan geloof ik, ben er echt helemaal verslingerd aan! Dat taaltje, de humor, en ja... Gaz is lekkah....
Iets anders
Ja hoor, Gaz is lekker! Als hij zijn mond maar houdt
Geweldige vent:

http://www.youtube.com/watch?v=7ygzV6GyC6w&feature=fvsr
Gekke meiden

TH, de asiels zitten ook boordevol met kittens. Er schijnt een heuse kittenexplosie te zijn dit jaar...

Ben benieuwd of ADM Charlie heeft gehaald.

Ik heb net taco's gegeten en daarna in bad met een lushbal. Ruik ik ook weer eens een keer lekker
ADM gaat morgen dacht ik pas kijken Fran.

Klets, 6 dagen, is dat incl. kost en inwoning?

Kofte vond ik ook niets. Ik zit nu half te kijken over die vrouw die haar tweeling had verkocht. En te forummen.
Gelukkig ben ik vrouw en kan ik multitasken. Ik luister tv, doe een vrij lastig spelletje en ik forum. En ja, dit allemaal tegelijk.

Ik heb weer bietenstamppot gegeten. Zalm doe ik wel een andere keer. Kon vanmiddag ook niks verzinnen wat ik er bij kon eten.
Lekker Ratt bietenstamppot. Gehaktballetje is daar lekker bij.
Spekjes ook
Hai meiden,

Was een beetje down (zie mijn andere topic) maar heb nu wel even zin om lekker te kletsen.

Vanmiddag mezelf lekker getrakteerd op een paar nieuwe setjes ondergoed. Daarna lekker boodschapjes gedaan en nog even langs de dierenwinkel gegaan en daar ook nog even uitgepakt: een kattenmand, een krabpaal met huisjes, RC voor poes, een speeltje en een borstel en een transport box. Kreeg nog een kattenspa erbij cadeau. Nou MV poes moet er ook niet van hebben. Ze keek met grote bange ogen en liep er met een grote boog omheen.

Nou dat was mijn ego verhaaltje ga even bijlezen want jullie zijn snel gegaan!

Liefs,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Nou je mag op de kamer van dochter slapen Myleen. Of op de bank

En die verwende kat van je zal dan ook gewoon op een niet dagelijks volledig schoongemaakte bak moeten leren plassen.
ik wil ook weer lush-ballen. Ik moest in bad met de sanex van itsman

Nu lekker stomme vrouwenseries kijken, want itsman is vissen vangen met de vriend van Borrie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Slofje Rina is opgegroeid in een tuin samen met haar zusjes en broertjes. De contactpersoon gaf aan dat ze de eerste weken dus geen contact met mensen heeft gehad. Het is dus onduidelijk hoe zij zich zou gaan ontwikkelen en gedragen t.o.v. mensen. Ze zou in eerste instantie ook naar een gastgezin in Nederland gaan om een beter beeld te krijgen van haar gedrag. Ze gaf aan dat de mensen in Griekenland vaak een positiever beeld schetsen omdat ze graag willen dat een katje naar Nederland wordt gehaald.

Maar morgen gaan we om 16.00 uur bij Charlie kijken. Als er een klik is dan mag hij meteen mee naar huis. Hij is nu 12 weken. Hij is helemaal gezond verklaard, alleen z'n tweede enting heeft hij nog niet gehad. Dat vind ik niet erg want dan kan mijn eigen DA hem ook even bekijken en registreren.

Morgenavond meer!
Kletsmajoor ik ben ook een expert in pillen geven. Woon wat dichterbij dan Myleen en ben in te huren. Ben alleen niet goedkoop
quote:mylenevalerie schreef op 31 juli 2010 @ 21:03:

Lekker Ratt bietenstamppot. Gehaktballetje is daar lekker bij.Ik eet het met uitgebakken spekjes. Verder niks. Oh oh ik ben weer eens wat vergeten... ff kijken.... Ja hoor, 4 overheerlijke gehaktballen met jus in de magnetron laten staan. Al 2 dagen... Die heb ik maar weggegooid nu.
Zonde ratteke! Maar ik heb ook een hoofd als een vergiet. Vandaag de zalm in de winkel laten staan. Wel afgerekend.

Ik kwam er pas achter toen ik thuis mijn spullen aan het opbergen was. Tja.. ik had geen zin meer om terug te gaan. Zonde dat wel.
quote:Kletsmajoor schreef op 31 juli 2010 @ 21:06:

Nou je mag op de kamer van dochter slapen Myleen. Of op de bank

En die verwende kat van je zal dan ook gewoon op een niet dagelijks volledig schoongemaakte bak moeten leren plassen.

Hihihi, ik zou dan voor de kamer van je dochter gaan .

Ohhhh wat een heerlijkheid lijkt het mij dat ik terug kom met een normale kat die mij niet commandeert om die bak te doen.

Vanmiddag was ik zooo moe dat ik even een tukje wilde doen op de bank. Hij heeft gegild, op mij gesprongen en gekrijst dat die bak verschoont moest worden. Ik was zo moe, ik was misselijk van moeheid, of was het het hele blik soep wat ik op had? Maar goed, uit kwaadheid ben ik het huis uit gegaan om boodschappen te doen. Ik wilde hem niet zijn zin geven. Ik moet nog de bak doen. Moet uit de auto nieuw grit pakken waar ik geen zin in heb.

Ohoh, zal je net zien dat hij nu wakker wordt, ik ook met mijn grote mond.

Anne, ik ben heel benieuwd of er die klik is morgen. Ik zal even lezen op jouw topic .
MV wie is dat die zo verwend is? Jeetje wat een gedoe zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het huis uit gevlucht bent.

Net nog even mijn kast uitgemest... althans een start gemaakt maar wel al drie vuilniszakken vol met kleding. Ze liggen nu in de achterbak. Ik had geen zin om foto's te maken en op het ruiltopic te zetten. Dus breng ze morgen naar de kringloop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven