Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Pffft... ben op hyves aan 't happy harvesten gegaan. Maar 't gaat zo langzaam! Of zie ik vanalles over 't hoofd? Heb al wel per ongeluk bij 'n vriend van me wat van z'n oogst gepikt Oh, en volgens mij per ongeluk bij Bieb wat aardbeien.... Sorry Bieb!!!

Zijn hier nog meer happy harvesters?
Iets anders
Wat is dat?? Bieb en jij nu ook al?

ADM: ik hoop dat jullie een klik hebben morgen.
Babsjuh is dat nu ook al op hyves? Ik ken het alleen van facebook. Nou ik ben er niet goed in. Liet gewoon mijn worteltjes verpieteren. Heb het maar opgegeven. Ik ben ook niet goed in echte tuinen en dus daar zal het aan liggen. Gewoon geen groene vingers.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Klets, op je hyves naar de games gaan, daar staat ergens happy harvest tussen. Moet je je eigen boerderij runnen, onkruid wieden, water geven en zo. Je schijnt uiteindelijk 'n hond te kunnen kopen (over 10 jaar in 't tempo waarin ik nu punten aan 't verzamelen ben) en kippen en zo. En je kunt dus kennelijk bij bevriende harvesters oogst pikken
Iets anders
Kletsmajoor ik denk dat het heel gek moet lopen wil ik niet met hem naar huis komen. Ik heb nog net niet vandaag babycat voer gekocht. Dat durfde ik niet ....
ADM: ik had idd gehoord van dat boerderij-dinges op facebook, maar ik krijg dat hele facebook niet onder de knie. Toen zag ik zoiets ook op hyves. Tot nog toe is d'r niks verpietert, maar ben ook pas 'n paar uurtjes bezig

Wel spannend hoor, met het poezelgebeuren! Ik hoop dat 't klikt morgen!
Iets anders
Anne, zie jouw topic.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:AnneDaisyMay schreef op 31 juli 2010 @ 21:29:

MV wie is dat die zo verwend is? Jeetje wat een gedoe zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het huis uit gevlucht bent.

Net nog even mijn kast uitgemest... althans een start gemaakt maar wel al drie vuilniszakken vol met kleding. Ze liggen nu in de achterbak. Ik had geen zin om foto's te maken en op het ruiltopic te zetten. Dus breng ze morgen naar de kringloop.

Bo is zo verwend. Die gaat ook letterlijk aan je arm trekken als je de bak moet schoonmaken. En als je het niet doet kan hij het elders doen, bijv. een keer in mijn aangepaste laarzen voor mijn moeilijke voeten, die geur heb ik er nooit meer uitgekregen. Of hij gaat in je handtas plassen.

Ik ga nu even snel die bak doen, dan ben ik ervan af, dat gekrijs is zo verschrikkelijk, ik word er zoooo sjagrijnig van.

Tot zo.
Een echte filmster dus!
Nou aan mij zou hij een slechte baas hebben hoor Myleen.

Babs, volgens mij heb ik net ook lopen jatten bij Biebelie. Ik klikte gewoon maar wat. Wil jij ook vriendjes worden?
Zoo ben er weer, 1 voordeel, hij doet het ook als ik niet snel genoeg ben op de kale bak dus ik ben een kampioen snel kattenbak schoonmaken.

Net eerst naar de auto grit gehaald, kranten gepakt en vuilniszak, bak geleegd, kranten en met grit gevuld, vuilniszak buiten verderop naar de container gebracht en nu weer hier .
Klets, verzoekje is onderweg!

Die arme Bieb... Vanavond late dienst en als ze thuiskomt is d'r halve farm leeggeroofd
Iets anders

arme Bieb. Sorry Bieb

Maar volgens mij snap ik er geen bal van?

Of is wachte nleuk en hoort dat bij het spel?!?
Bieb heeft toch vakantie nu? Waar is ze eigenlijk, nog niet gespot vandaag geloof ik?? Oh ja, vanochtend ff, da's waar.

Stelletje jatmozen hier!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik geloof dat ik maar niet aan dat spel ga beginnen, bij Farmdinges van Facebook viel ik al in slaap en kennelijk gaat dit ook zo traag???
MV dat doe je snel zeg!

* wil ook meedoen en gaat op haar hyves kijken *
Ik heb dat spelletje nooit gedaan. Toch de moeite waard?
Volgens mij is het een spel voor mensen die maar 2 keer per dag op hun hyves kijken Klets

Olijf, jij hebt toevallig niet ook een farm he? *onschuldige grijns*
Iets anders
Ooooh wacht het is een spelletje dat je gewoon elke keer als je gaat hyves even langs loopt of zo

te ernstige pcverslaving ben ik bang
Oké ik ben niet eens blond maar snap het niet.

* is te lui om de spelregels te lezen *
Nou, 'k heb net wel even bij Bieb een beetje onkruid gewied en ongedierte verjaagd... Maakt dat de gejatte oogst een beetje goed Bieb?

Maar 't is inderdaad een heeeeeel traag spelletje. Ach, heb d'r toch al 10 minuten lol aan gehad
Iets anders
Ik heb net bij iemand anders water gegeven.
Onkruid wieden heb ik nog niet voorbij zien komen
Nee, ik ben nog farm-loos. Ik ga er eens even over denken, ik ben nu nl. bezig de wereld te redden met één of ander eco-spel. Veul belangrijker
Nou snap er de ballen van... geen water of beestje om weg te jagen gespot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven