ben mezelf een beetje kwijt.. denk ik
zaterdag 24 juli 2010 om 00:22
Wat ik in het weekend ga doen weet ik nog niet..
Ik voel me gelukkig al weer lichamelijk een heel stuk beter.
Nou,de reactie van bijna-exman viel gelukkig mee.Had hem toch maar gebeld,zo gespannen als een veer. Maar hij ging gelukkig niet volkomen uit ziijn plaat.. hoe wisselvallig kun je zijn..
En ik mis J. nu al..
Ik voel me gelukkig al weer lichamelijk een heel stuk beter.
Nou,de reactie van bijna-exman viel gelukkig mee.Had hem toch maar gebeld,zo gespannen als een veer. Maar hij ging gelukkig niet volkomen uit ziijn plaat.. hoe wisselvallig kun je zijn..
En ik mis J. nu al..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 25 juli 2010 om 22:12
Ach,ik word echt doodziek van bijna-exman alles is altijd en overal mijn schuld....
Hij zoekt het maar uit.. dochter en zoon willen ook al niks..wordt een fijne vakantie...
Had ik geld had ik allang alleen op een camping gezeten..
Kan wel janken,maar dat lukt ook al niet..
Hij zoekt het maar uit.. dochter en zoon willen ook al niks..wordt een fijne vakantie...
Had ik geld had ik allang alleen op een camping gezeten..
Kan wel janken,maar dat lukt ook al niet..
maandag 26 juli 2010 om 13:13
Dat is niet fair van je bijna ex. Hij schuift alle verantwoordelijkheid af...
Logisch dat je erg pissig en verdrietig bent. Waarom verteld niemand hem de waarheid? Naar jou luistert hij niet maar naar een ander toch wel?
Dit lijkt me iets voor de hulpverlening om eens met jullie beiden aan tafel te zitten om dit soort conflicten, beschuldigingen te voorkomen.
Kun je niet ergens voor een paar dagen naar familie of zo? Het zou wel eens goed zijn om bijna ex en de kinderen alleen te laten, weten ze meteen hoe goed ze het hebben als jij er bent.
Logisch dat je erg pissig en verdrietig bent. Waarom verteld niemand hem de waarheid? Naar jou luistert hij niet maar naar een ander toch wel?
Dit lijkt me iets voor de hulpverlening om eens met jullie beiden aan tafel te zitten om dit soort conflicten, beschuldigingen te voorkomen.
Kun je niet ergens voor een paar dagen naar familie of zo? Het zou wel eens goed zijn om bijna ex en de kinderen alleen te laten, weten ze meteen hoe goed ze het hebben als jij er bent.
dinsdag 27 juli 2010 om 22:27
Je kan ook niks voelen Lichtbron... Soms voel je gewoon niks uit zelfbescherming omdat er zoveel gevoelens zijn dat je geest zegt: uh, uh.
Ik denk dat jouw dochter het heel goed gaat doen op de Hondsberg.
Wat positief is dat ze is toegelaten is dat ze haar serieus nemen. Ze nemen dochter met de problemen die ze heeft serieus en ze denken dat ze haar kunnen helpen. Hartstikke mooi toch!
Zie het positief Lichtbron, een nieuwe, belangrijke stap voor haar toekomst.
Ik denk dat jouw dochter het heel goed gaat doen op de Hondsberg.
Wat positief is dat ze is toegelaten is dat ze haar serieus nemen. Ze nemen dochter met de problemen die ze heeft serieus en ze denken dat ze haar kunnen helpen. Hartstikke mooi toch!
Zie het positief Lichtbron, een nieuwe, belangrijke stap voor haar toekomst.
dinsdag 27 juli 2010 om 22:35
Ik zou zoveel willen schrijven,maar weet niet waar te beginnen.Vanmiddag was de coach hier en ik ben zo boos geworden. Niet op haar maar op bijna-exman..
Als ze hier is zit ie altijd mooi te praten,en dan naderhand ligt hij te verkondigen dat alle hulpverlening onzin is. Ook vertelt dat ik direct of in-direct altijd en overal de schuld van krijg. Ik heb daar geen zin meer in..
Hij moet niet alle schuld op mij schuiven,moet onderhand ook maar eens de hand in eigen boezem steken..
Als ze hier is zit ie altijd mooi te praten,en dan naderhand ligt hij te verkondigen dat alle hulpverlening onzin is. Ook vertelt dat ik direct of in-direct altijd en overal de schuld van krijg. Ik heb daar geen zin meer in..
Hij moet niet alle schuld op mij schuiven,moet onderhand ook maar eens de hand in eigen boezem steken..
donderdag 29 juli 2010 om 09:55
Wat goed Lichtbron dat je boos geworden bent. Een hele goede emotie en ook erg logisch. Hoe reageerde de coach daarop? Hebben jullie over jouw bevindingen kunnen praten en had man daar ook een reden voor om jou overal de schuld van te geven?
Het zou mooi zijn als de coach er iets mee gedaan heeft en dat bijna ex eens goed naar zich zelf kijkt en zijn hand in eigen boezem steekt.
Onze jongste komt zaterdagavond terug...
Wat zal hij balen...
Het zou mooi zijn als de coach er iets mee gedaan heeft en dat bijna ex eens goed naar zich zelf kijkt en zijn hand in eigen boezem steekt.
Onze jongste komt zaterdagavond terug...
Wat zal hij balen...
vrijdag 30 juli 2010 om 23:07
Nou,Bosaapje,ik geloof niet dat bijna-exman ook maar iets van fouten bij zichzelf gaat zoeken..
Heb dit weekend 4 kinderen in plaats van 2. in de leeftijd van 11 tot 14 jaar..
En ik ben nu al doodop..
Maar ik moet zeggen vandaag is dochterlief veel buiten geweest. is maar een paar keer achter de pc gekropen.Maar ik kon wel zien dat het haar veel kruim kost.. Dus ik heb haar maar een compliment gemaakt.
Heb dit weekend 4 kinderen in plaats van 2. in de leeftijd van 11 tot 14 jaar..
En ik ben nu al doodop..
Maar ik moet zeggen vandaag is dochterlief veel buiten geweest. is maar een paar keer achter de pc gekropen.Maar ik kon wel zien dat het haar veel kruim kost.. Dus ik heb haar maar een compliment gemaakt.
zaterdag 31 juli 2010 om 23:55
heey,Bosaapje.
Heb wel wat meer rust gehad,de kinderen hebben zich goed vermaakt. Iedere keer als mijn dochter achter de computer zat werd ze na een tijdje "meegetrokken" door een van die twee meiden..
Morgen worden ze weer opgehaald,weet alleen niet hoe laat.
Heb trouwens je boek al uit,vandaag in één ruk uitgelezen..
Heb wel wat meer rust gehad,de kinderen hebben zich goed vermaakt. Iedere keer als mijn dochter achter de computer zat werd ze na een tijdje "meegetrokken" door een van die twee meiden..
Morgen worden ze weer opgehaald,weet alleen niet hoe laat.
Heb trouwens je boek al uit,vandaag in één ruk uitgelezen..
zondag 1 augustus 2010 om 00:07
zondag 1 augustus 2010 om 00:40
zondag 1 augustus 2010 om 22:37
Lichtbron, heb jij plannen om iets te gaan doen in de weken dat je vakantie hebt?
Ga je nog een paar dagen ergens heen zonder man en kids, kortom hoe ga je zorgen dat je geniet van je vakantie en hoe kan, ga je dit bereiken.
Je moet echt voor jezelf gaan zorgen Lichtbron. Jij zorgt voor je kinderen maar wie zorgt er voor jou?
Ga je nog een paar dagen ergens heen zonder man en kids, kortom hoe ga je zorgen dat je geniet van je vakantie en hoe kan, ga je dit bereiken.
Je moet echt voor jezelf gaan zorgen Lichtbron. Jij zorgt voor je kinderen maar wie zorgt er voor jou?
dinsdag 3 augustus 2010 om 14:41
het gaat niet zo lekker met me..
Heb nu zelfs al moeite om uit bed te komen.
Moet nog zoveel doen in huis,maar de moed en kracht ontbreekt me.
Bijna-exman doet niks anders dan vitten en zeuren..
Niet leuk en niet
goed dus..
Hoop dat het bij jou wel goed gaat.
Heb nu zelfs al moeite om uit bed te komen.
Moet nog zoveel doen in huis,maar de moed en kracht ontbreekt me.
Bijna-exman doet niks anders dan vitten en zeuren..
Niet leuk en niet
goed dus..
Hoop dat het bij jou wel goed gaat.
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:00
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:44
woensdag 4 augustus 2010 om 11:38