Yay!

01-08-2010 10:54 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke eens wat anders..

Gooi je hoofd eens tegen je toetsenbord, en laat eens zien wat je geschreven hebt
Verveel je je nu alweer?
hjtyuy
Die tweede post is dus met mijn hoofd
m ,m ,m ,m ,
Hahha die m ook

Zelfs mijn hoofd houd van de macdonalds
Niet lachen, maar ik heb mn hoofd iets te hard tegen mn toetsenbord aan geknald
Ik moet er vandoor!

ghjuh

Nog een laatste boodschap van mijn hoofd
kjnhh

Daaaaaag!!!
uui

Het is te gek voor woorden ik doe het nog ook!
65
bnhng

hgy

iujytryg

hihi, best nog leuk om te doen
goeiemorgen!!
hyy
Computer says nooooo
hbg
67uy67yu6y67uy=y76uy6y67uy6y5t6yh

Dit na 4 keer achter elkaar. Wat zou dit betekenen, als je er numerologie op los zou laten?
gfb
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
tyuhjh

En de mazzel.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Oei, zitten wel veel 6-en in bij mij..
Ik vond die van mij wel erg saai..

Nog een poging..

hjjjjjjjjjjjjjj

muwhahaha mijn hoofd is hier niet echt geschikt voor..
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Bout, even serieus, je lijkt me een prima wijf, dus niks ten nadele van jou, maar is dit echt wat je het liefste doet op zondagochtend? Onzintopics openen okee, maar ik las gisteravond al iets over een scheet, en nu zit je met je hoofd op je toetsenbord te rammen? Er zit in het vakje "volkomen nutteloos doch leuk tijdverdrijf" toch nog wel wat anders dan dit? ("Oh ja VC?" "Ja")
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
m

dat is het enige. wat saai.
quote:Very Cherry schreef op 01 augustus 2010 @ 11:31:

Bout, even serieus, je lijkt me een prima wijf, dus niks ten nadele van jou, maar is dit echt wat je het liefste doet op zondagochtend? Onzintopics openen okee, maar ik las gisteravond al iets over een scheet, en nu zit je met je hoofd op je toetsenbord te rammen? Er zit in het vakje "volkomen nutteloos doch leuk tijdverdrijf" toch nog wel wat anders dan dit? ("Oh ja VC?" "Ja")En toch lees je het
Vind dit een typisch vrijdagmiddag topic. Dat alle VF'ers om stipt 3 uur 's middags hun hoofd op het toetsenbord laten vallen. En dan maar zien hoeveel van je collega's op kantoor met je meedoen.
quote:Aubrey schreef op 01 augustus 2010 @ 11:39:

Vind dit een typisch vrijdagmiddag topic. Dat alle VF'ers om stipt 3 uur 's middags hun hoofd op het toetsenbord laten vallen. En dan maar zien hoeveel van je collega's op kantoor met je meedoen. cup-a-soup iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven