Wat is er kwijt?
zondag 1 augustus 2010 om 14:25
Soms is iets ineens onvindbaar terwijl je het gisteren nog in je handen had, of misschien is iets al jaren kwijt.
En op welke plek vind je het dan terug?
Vandaag zoek ik een cd die ik graag weer eens wilde draaien, zit niet in zijn hoesje, hele huis overhoop maar nergens de cd... Frustrerend!!!
Wat zijn jullie kwijt?
En op welke plek vind je het dan terug?
Vandaag zoek ik een cd die ik graag weer eens wilde draaien, zit niet in zijn hoesje, hele huis overhoop maar nergens de cd... Frustrerend!!!
Wat zijn jullie kwijt?
zondag 1 augustus 2010 om 14:29
De kilometerteller van mijn oude fiets! Die moet nl. ook op mijn nieuwe fiets kunnen en heeft meer functies dan die ik nu heb.
Ik heb zelfs ín m'n cd-speler gekeken, in m'n sokkenla, onder het bed, In m'n toilettas, in gitaartas, in de 'klus-spullen-doos', in sieradendoosje en alle andere mogelijke hoekjes, gaatjes, tasjes en kastjes.
Ner-gens. On-vind-baar.
Ik heb zelfs ín m'n cd-speler gekeken, in m'n sokkenla, onder het bed, In m'n toilettas, in gitaartas, in de 'klus-spullen-doos', in sieradendoosje en alle andere mogelijke hoekjes, gaatjes, tasjes en kastjes.
Ner-gens. On-vind-baar.
zondag 1 augustus 2010 om 14:40
Mijn kniebrace. Zn 2 jaar geleden bij de verhuizing heb ik hem ergens opgeborgen. Maar nu 2 jaar later heb ik weer last van mijn knie met het sporten. En steeds denk ik, ik moet hem even opzoeken. Maar ik durf de moed niet bij elkaar te verzamelen op de zolder op te gaan om in dozen te gaan zoeken. Dus totdat ik die moed bijeen heb gevonden doe ik het even zonder...
zondag 1 augustus 2010 om 14:52
zondag 1 augustus 2010 om 15:10
Mijn verstand.... ben het langzaam aan het terugvinden Het ligt verspreid over een jaar of 5 langs mijn levenspad.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross