Wat is er kwijt?

01-08-2010 14:25 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms is iets ineens onvindbaar terwijl je het gisteren nog in je handen had, of misschien is iets al jaren kwijt.

En op welke plek vind je het dan terug?

Vandaag zoek ik een cd die ik graag weer eens wilde draaien, zit niet in zijn hoesje, hele huis overhoop maar nergens de cd... Frustrerend!!!

Wat zijn jullie kwijt?
Ja hoor hier ook cd's kwijt. Een aantal singles al jaaaaaaaaren kwijt. Volgens mij ooit eens tijdens een verjaardagfeestje gejat. En ook nog een cd die ook niet meer in z'n hoesje zit.

En een vaas die ik kwijt raakte toen ik op kamers woonde. En Toevallig had mijn huisgenootje dezelfde...... Zei ze....
Zit de cd niet in een ander hoesje? Soms heb ik zelfs 2 cd's in één hoesje zitten, bovenop elkaar.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
mijn vader, vandaag een jaar
een snijplankje uit de keuken..

Ik verdenk m'n ex ervan dat ie die meegenomen heeft bij het weggaan uit huis hier..
quote:Bloempje13 schreef op 01 augustus 2010 @ 15:28:

Zit de cd niet in een ander hoesje? Soms heb ik zelfs 2 cd's in één hoesje zitten, bovenop elkaar.

Vrees dat het zoiets is... maar om nou alle hoesjes open te maken... pffff........

Ben trouwens ook ALTIJD mijn nagelknipper kwijt. Laatst weer eens een nieuwe gekocht, die is nog niet kwijt, kijken hoe lang 'ie het volhoudt
quote:champoepel schreef op 01 augustus 2010 @ 14:42:

De ware...Hm, die zoek ik ook nog steeds...
Mijn lievelingsspijkerbroek, al een jaar of 2. Ligt vermoedelijk nog ergens in Tsjechie.

Verder kan ik even niks bedenken.
De brief waarin m'n nieuwe pincode stond. Denk dat ik maar weer een nieuwe ga aanvragen...
quote:dangeensuus schreef op 01 augustus 2010 @ 15:33:

mijn vader, vandaag een jaar Klote Sterkte vandaag en morgen, wanneer niet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mijn dikke zwangere buik.

En, minder leuk, m'n autosleutel... Sinds we hier wonen al. ~snik~
De i-pod van mijn dochter.. Moet hier ergens in huis liggen, maar waar?!

*de oude cassetterecorders van vroeger waren een STUK groter, die raakte je niet zomaar kwijt*
quote:Mozzarella schreef op 01 augustus 2010 @ 15:52:

[...]

Vrees dat het zoiets is... maar om nou alle hoesjes open te maken... pffff........

Ben trouwens ook ALTIJD mijn nagelknipper kwijt. Laatst weer eens een nieuwe gekocht, die is nog niet kwijt, kijken hoe lang 'ie het volhoudt Nagelknippers, ja hier ook altijd.. en dan heb ik er ineens weer 3, zonder dat ik weet waar ze vandaan komen liggen ze ineens in het rommelbakje. scharen ook trouwens. En naalden zijn steeds weg als ik n knoop moet aannaaien
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja, scharen zijn daar ook goed in inderdaad. Nu heb ik er bijvoorbeeld ineens weer 5 (!) terwijl ik er vorige maand maar 1 kon vinden... hoe ze dan weer zomaar terecht komen mag joost weten...

Enne: de cd is gevonden! Hij stond toch in het cdrekje waar ik al had gekeken. Zonder hoesje! Dus ik zag 'm niet tussen de andere cd's in geklemd. Gelukkig geen krassen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven