zilvershampoo en cremespoeling?
zondag 1 augustus 2010 om 21:43
zondag 1 augustus 2010 om 22:12
Ik gebruik zilvershampoo om de warmte wat uit mijn koele blondtoon te halen (klinkt cryptisch, maar zo noemde de kapster het). Zij had een astint in haar haar en waste eerst met zilvershampoo en dan nog na met een gewone shampoo (omdat zilvershampoo het haar stug maakt).
Ik neem dus aan dat een crèmespoeling de zilvershampoo niet neutraliseert.
Ik neem dus aan dat een crèmespoeling de zilvershampoo niet neutraliseert.
zondag 1 augustus 2010 om 23:00
Ik gebruik ook zilvershampoo en afwisselend gewone blondcremespoeling en zilverwilg haarmasker van Guhl. Dat is antigeel. Maar voor het beste resultaat moet het 5 minuten intrekken en die tijd heb ik niet altijd. Vandaar de afwisseling... Wel heel fijn spul trouwens. Haar wordt er superzacht van, maar niet slap.
dinsdag 3 augustus 2010 om 23:23
ik gebruik ook zilvershampoo om mijn mislukte blond minder geel te maken (ook ik wordt niet mooi van warme tinten...). Heb het nu 2x gebruikt, maar merk nog niet veel. Mijn kapster zei dat ik het eerst gewoon moet wassen en daarna de zilvershampoo moet gebruiken. Dus ik ging er een beetje vanuit dat je daarna niet meer cremespoeling kunt gebruiken.
Moet die zilvershampoo 5 min intrekken?
Helpt het bij iemand van jullie al wel? Ben benieuwd!
Moet die zilvershampoo 5 min intrekken?
Helpt het bij iemand van jullie al wel? Ben benieuwd!
vrijdag 6 augustus 2010 om 08:35
quote:Sarah Scott schreef op 01 augustus 2010 @ 23:11:
*grinnikt om Irenek's post, in combinatie met haar avatar *
Moest er zelf vandeweek ook al om grinniken. Mijn avatar is dus niet echt waarheidsgetrouw.... Of de zilverwilg werkt niet.
TO, het is geen kwestie van 1x gebruiken en klaar, het is een doorlopend proces. Maar als jij je beter voelt als brunette, prima natuurlijk!
*grinnikt om Irenek's post, in combinatie met haar avatar *
Moest er zelf vandeweek ook al om grinniken. Mijn avatar is dus niet echt waarheidsgetrouw.... Of de zilverwilg werkt niet.
TO, het is geen kwestie van 1x gebruiken en klaar, het is een doorlopend proces. Maar als jij je beter voelt als brunette, prima natuurlijk!
zondag 8 augustus 2010 om 14:29
ik heb het nu al zo'n 4x met zilvershampoo gewassen en 2x wilgenspul erin gedaan, maar het helpt niet.... Enige wat een beetje lijkt te helpen is een soort suffe zilvermouse, verkocht als versteviger met een kleurtje, wat er na 3 wasbeurten weer uit is.
Moet ik doorzetten met die zilvershampoo of gaat mijn haar dan uitvallen ??? Wordt zo droog namelijk...
Moet ik doorzetten met die zilvershampoo of gaat mijn haar dan uitvallen ??? Wordt zo droog namelijk...