Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door

maandag 2 augustus 2010 om 15:14
Zo stelletje jatterds!!!! Ik heb eens even gekeken wie er allemaal op bezoek is geweest op de boerderij... Ik zal het onthouden...
Ik heb wat langer doorgewerkt vandaag. De achterstand van vorige week is weer weggewerkt. Morgen vol goede moed beginnen aan 17 nieuwe dossiers. Dan nog wat oude meuk opruimen en dan doe ik niet veel meer.
ADM, het gaat de goede kant op met de poezen hoor. Echt waar. Ik heb Morgana gewoon bij de andere twee neergezet en jullie zoeken het maar uit. Maar samen eten is al een goed teken. Komt goed schatje.
Iemand had een topic geopend over bokkepootjes van de AH. En ja hoor, tijdens het boodschappen doen verdween er zomaar een pak bokkepootjes in mijn mandje. Raar he?
Ik heb wat langer doorgewerkt vandaag. De achterstand van vorige week is weer weggewerkt. Morgen vol goede moed beginnen aan 17 nieuwe dossiers. Dan nog wat oude meuk opruimen en dan doe ik niet veel meer.
ADM, het gaat de goede kant op met de poezen hoor. Echt waar. Ik heb Morgana gewoon bij de andere twee neergezet en jullie zoeken het maar uit. Maar samen eten is al een goed teken. Komt goed schatje.
Iemand had een topic geopend over bokkepootjes van de AH. En ja hoor, tijdens het boodschappen doen verdween er zomaar een pak bokkepootjes in mijn mandje. Raar he?

maandag 2 augustus 2010 om 15:14
quote:Olijfje_ schreef op 02 augustus 2010 @ 15:09:
Grrr, ik wil even naar de Appie, maar het hooooooooooost hier!
Oh???? Jij woonde toch in O. he? Wil je dat wel even daar houden, want hier is het lekker zonnig!!
Even buienradar gecheckt en inderdaad, je bent het haasje en hier gaat het lekker langs mij heen
Grrr, ik wil even naar de Appie, maar het hooooooooooost hier!
Oh???? Jij woonde toch in O. he? Wil je dat wel even daar houden, want hier is het lekker zonnig!!
Even buienradar gecheckt en inderdaad, je bent het haasje en hier gaat het lekker langs mij heen

maandag 2 augustus 2010 om 15:20
quote:borrie2 schreef op 02 augustus 2010 @ 15:10:
ADM, ik vind het erg positief klinken hoor, er is al verbetering das eigenlijk al heel wat!!
Kleine stapjes
Borrie is blij want ik heb eau de toilette van ZWITSAL !!!
Hadden ze jaaaaren eerder moeten doen Oh die wil ik ook!!! Waar heb je die gekocht???
ADM, ik vind het erg positief klinken hoor, er is al verbetering das eigenlijk al heel wat!!
Kleine stapjes
Borrie is blij want ik heb eau de toilette van ZWITSAL !!!
Hadden ze jaaaaren eerder moeten doen Oh die wil ik ook!!! Waar heb je die gekocht???
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

maandag 2 augustus 2010 om 15:22
Nog ff over dat kattenkruid. Ik heb ooit een oud sokje gevuld met een zakje kattenkruid (dierenwinkel) en Flipje is er helemaal wild van. Hij pakt dat sokje tussen z'n pootjes en gaat het likken en kopjes geven. Hij stoot dan de meest vreemde miauwtjes uit! Als ik in de kamer zit en dat hoor weet ik gelijk: aha Flip is bezig met z'n sokje Inmiddels is dat sokje echt een vieze ouwe tor geworden. Als ik eraan ruik, ruik ik helemaal niets meer, maar voor Flip is het nog steeds geweldig interessant! Ik vind dat zo schattig . Enne, de andere katten kijken er niet naar om. Raar he? Dus Flip heeft het kattenkruid-gen
maandag 2 augustus 2010 om 15:24

maandag 2 augustus 2010 om 15:30
Olijf, lekker luchtje! Heb ik ook nog een beetje van staan en zal het ook weer eens opspuiten .
Eau de toilette van Zwitsal? Nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel grappig.
ADM, het gaat vooruit en komt wel goed hoor met die twee. Echt!
Ratteke, heb ik ook van jou gejat?? Ik weet alleen dat ik vandaag eindelijk genoeg had om een kip te kopen...en nu moet ik daar dus ook voer voor kopen. En ik vond nog wat andere "vrienden" met een boerderie
Eau de toilette van Zwitsal? Nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel grappig.
ADM, het gaat vooruit en komt wel goed hoor met die twee. Echt!
Ratteke, heb ik ook van jou gejat?? Ik weet alleen dat ik vandaag eindelijk genoeg had om een kip te kopen...en nu moet ik daar dus ook voer voor kopen. En ik vond nog wat andere "vrienden" met een boerderie
maandag 2 augustus 2010 om 15:32

maandag 2 augustus 2010 om 15:38
quote:Ratteke schreef op 02 augustus 2010 @ 15:34:
Ja je hebt een paarse boon gejat. Babs 2x mais en nog wat en Bieb heeft witte wortels meegenomen en Klets mais en nog wat etc. etc. Gelukkig gaat het jatten maar per één en niet gelijk je hele struik leeg.
Ja maar héla zeg!!! Ik sjouw me suf van de ene boerderie naar de andere met al die gieters en bussen onkruidbestrijdingsspul!! Staat zeker niet in je lijstje d'r bij wie hoevaak welk plantje water heeft gegeven he?
Oh ja... en waar kun je dat eigenlijk zien, wie wat gejat heeft?
Ja je hebt een paarse boon gejat. Babs 2x mais en nog wat en Bieb heeft witte wortels meegenomen en Klets mais en nog wat etc. etc. Gelukkig gaat het jatten maar per één en niet gelijk je hele struik leeg.
Ja maar héla zeg!!! Ik sjouw me suf van de ene boerderie naar de andere met al die gieters en bussen onkruidbestrijdingsspul!! Staat zeker niet in je lijstje d'r bij wie hoevaak welk plantje water heeft gegeven he?
Oh ja... en waar kun je dat eigenlijk zien, wie wat gejat heeft?
Iets anders

maandag 2 augustus 2010 om 15:59
Vanmorgen had ik in de auto een knoop in mijn maag van de spanning. Ik ben goed na gaan denken waar ik nou zo tegen op zag. Conclusie: Het gaat nu goed met mij, ik ben de oude Francisca weer en kan weer lachen en genieten van dingen en wil weer dingen ondernemen. Ik wil dat gevoel vasthouden. Ik ben gewoon bang dat als ik weer ga werken, weer meegezogen word de drukte in. Maar ik realiseerde mij ook dat alleen ik daar wat aan kan doen, een ander niet.
Al met al is het meegevallen, ook al moet ik gelijk op mijn strepen staan hier en daar.
Morgen gaat het vast beter
Al met al is het meegevallen, ook al moet ik gelijk op mijn strepen staan hier en daar.
Morgen gaat het vast beter