Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Fijn dat het zo goed gegaan is!!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:Babsjuh schreef op 02 augustus 2010 @ 15:38:

[...]

Ja maar héla zeg!!! Ik sjouw me suf van de ene boerderie naar de andere met al die gieters en bussen onkruidbestrijdingsspul!! Staat zeker niet in je lijstje d'r bij wie hoevaak welk plantje water heeft gegeven he?

Oh ja... en waar kun je dat eigenlijk zien, wie wat gejat heeft?Ga naar personal en dan boerderijassistent. Dan krijg je een lijst van al je boerderijvrienden en wat ze gedaan hebben.
Babsjuh: Jij bent zelfs om 2.13 op mijn boerderijtje geweest om te helpen.

Maar je steelt ook.

Als je op dat huisje klikt (dus niet op het hondenhok) krijg je allemaal opties waaronder 'boerderij assistent'

ook als je onderin je scherm op een soort cadeautje 'personal' klikt kom je bij dat scherm.

Hier dat bedoel ik nou ADM neem je vrij voor je kat en dan liggen ze te pitten.
Fijn dat het goed gegaan is Frans

Ik heb ook hard gewerkt hoor. Gietertje gebruiken, busjes gif...

zwaar leven.
Zwitsal is op dieren getest en ik vind het helemaal niet zo lekker om naar kraamcadeautjes te ruiken.
Inleveren die beker Rat!
Alsjeblieft.

Fijn dat het goed is gegaan Cis!!

Ik jat soms per ongeluk wat, dan ben ik aan het klikken om te wieden of water te geven en dan heb ik ineens wat gejat
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Kletsmajoor schreef op 02 augustus 2010 @ 16:12:

Zwitsal is op dieren getest en ik vind het helemaal niet zo lekker om naar kraamcadeautjes te ruiken.Hier komt dus geen zwitsal meer in huis
quote:Olijfje_ schreef op 02 augustus 2010 @ 16:15:

Fijn dat het goed is gegaan Cis!!

Ik jat soms per ongeluk wat, dan ben ik aan het klikken om te wieden of water te geven en dan heb ik ineens wat gejat

Jaja, "per ongeluk"............

Het wordt hier nu wel errug donker verdorie en ik moet nog boodschappen doen
mmm raar, pikkedonker, regenen, maar als ik voor over het land heen kijk zie ik alleen maar heldere blauwe lucht. Hoop dat het mijn kant opkomt.....
Oh ik jat niet per ongeluk hoor

Heerlijk dat stelen van dingen.
The Bodyshop is ook niet meer zo dierproefvrij hoor.

De keten is namelijk al een tijdje verkocht aan L'Oreal.
De producten van the bodyshop zijn wel dierproefvrij.
quote:Olijfje_ schreef op 02 augustus 2010 @ 16:15:

ja en wij zijn zo naief dat we dat geloven Olijf

regen is hier al...ik was met zus naar Ikea in Hengelo en onderweg naar O een fikse bui op de kop.

Nieuwe zwager belde nog...we gaan straks al naar oude huis rest van de meubelen halen ipv morgen

En Frans, je eerste dag zit erop!

ADM gaat al een stuk beter hé...

nu gewoon overgaan naar de orde van de dag en poezen doen zoo mee
Je hebt gelijk Frans dat de producten van the body shop dierproefvrij zijn.

Maarrrrr:

THE BODY SHOP: We krijgen vaak de vraag waarom The Body Shop niet in onze lijst is opgenomen, terwijl de producten van The Body Shop toch dierproefvrij zijn. Wel, The Body Shop is sinds een aantal jaar deel van L' Oréal, een bedrijf dat wel gebruik maakt van dierproeven. Vandaar dat we ervoor geopteerd hebben ook The Body Shop niet op de lijst te zetten.

http://www.stopdierproeve ... proefvrije-producten.html

Er zitten trouwens nog een heleboeeel producten tussen die ik wel koop.

In het lijstje van foute bedrijven:

Unilever / Lever(Dove, Axe, Rexona, Lux, Signal, Sunlight, Sunsilk, Cif, Sun, Omo, Coral, Robijn, Glorix,

Becel, Calvé, Knorr, Lipton, OLA, Bi-Fi, Effi, Bertolli, Ben&Jerry’s, Amora, Planta, Solo, Maizena, Zwan…)

L’ Oréal (Garnier, Kerastase, Redken, Sanoflore, Vichy, Maybelline, Biotherme, Lancôme, Body Shop,…)

P&G (=Procter & Gamble) (Wella, Herbal Essences, Pantene,Venus, Gilette, Pampers, Tampax, Always,

Braun,Vicks, Pringles, Ariel, Dash, Dreft, Bonux, Lenor, Febreze, Mr. Proper, Antikal, Swiffer …)

Henkel (Schwarzkopf, Fa, Diadermine, Theramed, Dixan, le Chat, Silan, Persil,Wipp, Per, Terra, Bac, Bref, Instanet,

Pritt, Pattex, Loctite,…)

Colgate-Palmolive (Colgate, Palmolive, Ajax, LaCroix, Soupline)

Sarah Lee (Sanex, Zwitsal, Biotex, Ambi Pur, Vapona, Douwe Egberts, Pickwick, Senseo, Vapona, Tana, Bama,

Kiwi…)

Beiersdorf (Nivea, Eucerin, Labello, 8x4, Hansaplast....)

Reckitt Benckiser (AirWick, Calgonit, Calgon, Cillit Bang, Ca-Va-Seul, Dettol, Woolite, Clearasil, Veet, Nurofen,

Dispril,…)

Johnson&Johnson (Johnson’s, Penaten, Neutrogena, Piz Buin, Ambi Skincare, Compeed, Daktarin, Listerine,

Carefree, OB,…)

http://www.stopdierproeve ... ucten/foute_bedrijven.pdf

Voor wie filmpjes van gebruikte dieren wil zien ook even die website checken.
Ik word er doodmoe van

Je moet echt een soort Tofu worden als je echt goed op alle producten wil letten en volledig dierproefvrij wil kopen.
Ik word er ook altijd erg verdrietig van.
ADM, DAT KLINKT HOOPVOL HOOR!

(sorry, capslock... )

Hero ziet er best ontspannen uit, zo slapend. Hij is echt snoezig!

Fran, fijn dat je eerste dag erop zit. En ga maar lekker oefenen met grenzen aangeven inderdaad, want dan weten ze op het werk ook snel dat je geen laad-wagen meer bent waar iedereen alles op kwijt kan. Jij weet het wel, maar handig als de rest het ook snel merkt!

Nou, boerinnetjes, wie weet meld ik me vanavond wel aan. Klinkt erg gezellig. Vooral als jullie mijn plantjes water geven en onkruid wieden en af en toe wat spuiten enzo, kan ik lekker met mijn beentjes op tafel kijken hoe het allemaal groeit en bloeit. EN dan mogen jullie ook jatten.

Olijfje, hele dikke voor jou. Laat maar lekker stromen hoor, die waterlanders.

Nu even colega lief aankijken of ik met haar terug kan rijden. Scheelt weer een treinreisje.
http://www.stopdierproeve ... -dierenleed-in-beeld.html

Allemaal hele gezellige filmpjes :(

Ik ben bezig geweest met fondsenwerving voor Mirtos. Maar eigenlijk heb ik daar problemen mee. Het is zo dubbel. Je wil dat er voer is voor de katten maar ik persoonlijk wil eigenlijk niet dat dat voer van die katten van rare bedrijven vandaan komt. Terwijl ik zelf ook niet zo schoon ben eigenlijk. Maar ik vind het eigenlijk indirect op hetzelfde neer komen als de katten van Mirtos gewoon weggeven aan dierproefbedrijven. Waarom zou je die beesten helpen als je aan de andere kant weer heel veel dierproeven steunt.

Ik ratel rustig verder hoor hier ;)
Klets dat is een lastig dilemma... heb er ook geen antwoord op. Maar ik vind het wel ontzettend goed dat je je zo inzet.

Ps je hebt mail..
Pfft, ik heb de gamespagina van hyves ontdekt zeg...heb ik net iets van beautysalonnetje zitten spelen . Moet mijn tijd echt even beter leren gebruiken geloof ik . Maar goed, ik heb ook bij iemand onkruid gewied en water gegeven .

Klets, ik kijk niet naar de filmpjes want ik zie ook al meteen dat ik volop bijdraag aan dierenleed door de spullen die ik koop. Maar goed, ik eet ook al vlees en lang niet altijd biologisch. Ik ben zo'n hypocriet die dan weer wel geld geeft aan goede doelen op het gebied van dieren(leed).
Zucht internet ligt er hier uit. Hoe moet ik mijn aardappelen nu oogsteb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 02 augustus 2010 @ 18:14:

Zucht internet ligt er hier uit. Hoe moet ik mijn aardappelen nu oogsteb Gevaarlijk bericht Its .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven