Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Delphicat je hebt gelijk hoor, ik oordeelde wel snel. Sorry Biebele maar ik zou het zelf zo naar vinden om het via via te horen. Vandaar mijn reactie.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
nee Delphi dat was zeker niet mijn bedoeling

zijn wij geen hyves vriendjes dan?
Ah vandaar, nee we zijn geen vriendjes. Ik heb niet zo veel vriendjes.

Dat is overigens minder zielig dan het klinkt, ik ben een facebooker, geen hyver.
ADM niet sorry zeggen hoor...juist lief dat je zo meeleeft.

Het is ook stom om verdrietig te zijn om een kat die ik al 9 jaar niet gezien heb..
ik dacht al....op facebook wel toch?

Ik voeg je toe,goed??
Biebele dat vind ik helemaal niet gek hoor. Ik heb ook ontzettend gehuild toen ik er achter kwam (ook bij toeval) dat mijn verzorg paard die ik al vier jaar niet had gezien was overleden. Een dier niet meer zien betekend niet dat je niet meer van hem geeft.
Dank meiden. Het gaat weer goed, bui is weer voorbij.

Hakt er toch in, die 4 uurtjes...

Mr Big is hier weer en hij heeft adhd

Zo lekker wandelen en morgen ergens het bos in denk ik maar

Bieb
Hier trouwens een succesje. Banjer was na het eten lekker naar buiten gegaan en komt net weer binnen. Ik zit op de bank met naast me Hero (in diepe slaap). Banjer komt even kijken, ik geef een knuffel en ze loopt weg om op haar vast plaats te gaan slapen.
gaat best snel nu he ADM

negeren is goehoed!!

Over een paar dagen slapen ze zij aan zij..
fijn dat mr Big er is !
Leuk ADM, dat het nu zo rustig is tussen die twee!
Myleen je plantjes staan te verdorren!! Ik heb net wel onkruid gewied maar voor de plantjes kon ik niets meer doen.
Myleen ze hebben ook een hyvesspel dat echt wat voor jou is: koekjesfabriek. Ik bakte er niets van...
door het verhaal over joppe en het verzorgpaard van adm moet ik ineens aan bobbie denken. een teckel die ik aan mijn ex had gegeven voor zijn verjaardag. toen we uit elkaar gingen moest bobbie dan ook bij hem blijven. hij had zich nooit iets aan bobbie gelegen laten liggen, maar wilde 'm toch niet kwijt.

inmiddels heb ik sinds kort weer contact met zijn vrouw, die indertijd mijn beste vriendin was, don't get me started... maar goed, ik durf dus gewoon niet te vragen wat er van bobbie is gekomen... zo stom van mezelf...
Iets anders
Babsjuh kan me wel voorstellen.. je bent toch bang om iets verdrietigs te horen. En het hard op horen is toch anders dan het niet zeker weten.

Pfff je kan ze ook geen moment alleen laten. Loop ik even naar beneden om iets te drinken te pakken (woon in de drive in huis dus woonkamer keuken op de begane grond en woonkamer op de 1e verdieping). Kom ik terug ligt Hero op de grond en Banjer zit er naast. Kijkt met aan met een kop ''Ik heb niets gedaan''... ja ja ja.. Nou in ieder geval heeft ze het geruisloos gedaan.
Ach Biebs Tuurlijk voel je daar even naar om, dat lieve Joppe niet meer leeft. Wat een mooie leeftijd heeft hij bereikt! En ex is een slapperd. Ik zou het hem wel even laten weten.

Cis ook voor jou. Goed dat je al op je strepen bent gaan staan en woensdag weer gaat werken. Is het sowieso niet een idee om het voorlopig om ma/woe/vrij te houden, zodat je steeds een dagje rust heb tussendoor?? Alvast veel plezier met Mr. Big morgen in het bos of waar dan ook!

ADM, wat goed dat er al zo'n rust is tussen Banjer en Hero. Gaat snel ineens hè, je zal zien hoe gauw het nu steeds beter gaat tussen ze.

Ik heb me verder vandaag lekker kalmpjes gehouden, vanmiddag nog ff lekker geslapen. Emooosies hakten er toch wel even in. Nu lekker een beetje forummen en Simsen. En oh ja, ff boerderie checken
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf het is idd snel gegaan maar ik vertrouw haar nog niet hoor. Al heeft Hero er niets van die geeft zich gewoon over. Perfecte strategie. Hij ligt nu alweer lekker te knorren.

Emoties zijn vermoeiend.. alsof je een marathon hebt gelopen. Dus gelijk heb je dat je het rustig aan doet. Lekker even tuinieren dat schijnt goed voor lichaam en geest te zijn.. zal ook wel voor virtueel tuinieren gelden. Je krijgt er in ieder geval geen vuile handen van!
ADM, die kleintjes kunnen veel hebben hoor, een moederkat is ook niet altijd even zachtaardig naar haar kroost. Maar je zal zien, elke dag gaat het beter!

Babs, balen dat whiplash weer even opspeelt...ook maar kallempies aan doen dus. Gebeurt dat nu zo maar of ben je te druk geweest?
Ik ben mijn eigen bananenschil
http://www.youtube.com/watch?v=CMzW3LIkNLA&feat
Olijfje, fijn dat het weer wat beter gaat. Emosjies hakken er zeker in.

Babs voor whiplash. Kan je die niet op vakantie sturen?

Anne, klinkt goed, Hero en Banjer zo.

Mr Big is buiten geweest, heeft eten gehad... En nu loopt hij wat rond te scheumen en te snuffen in huis.
quote:AnneDaisyMay schreef op 02 augustus 2010 @ 21:30:

Hier trouwens een succesje. Banjer was na het eten lekker naar buiten gegaan en komt net weer binnen. Ik zit op de bank met naast me Hero (in diepe slaap). Banjer komt even kijken, ik geef een knuffel en ze loopt weg om op haar vast plaats te gaan slapen.Gaat de goeie kant op!
lol, zou willen dat ik die whiplash op vakantie kon sturen! dan ging ik stiekem verhuizen terwijl 'ie op reis is....

maar heb me denk ik idd beetje te druk gemaakt, beetje teveel gedaan, beetje te weinig ontspanning, en 't aanhouden koudere weer doet ook geen goed. ach, paar daagjes rustig aan en dan trekt 't wel weer bij. is alleen irritant dat ik helemaal geen kracht in m'n handen heb nu. voor autorijden en hond uitlaten zijn dat toch wel essentiele dingen zeg maar. maar voor de rest gaat 't wel weer over voor ik 'n jongetje ben.
Iets anders
quote:AnneDaisyMay schreef op 02 augustus 2010 @ 21:35:

Myleen je plantjes staan te verdorren!! Ik heb net wel onkruid gewied maar voor de plantjes kon ik niets meer doen.

die heeft ze al geoogst.

niet erg...ze moet alleen omploegen en nieuwe groenten zaaien.
Babs wat rot voor je

even kallumpies aan dus..

en Olijf,goed dat je klaar bent met schrijven,hopelijk kun je wat afsluiten.

grouphug voor wie wil!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven