En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Môge leutertjes.

Ik ben er eindelijk uit: ik lees nog wel maar vertel mijn verhaaltjes op het Niet groepje. Wegens veel te weinig privacy hier en wegens dubbeloppigheid.

Blijf natuurlijk nog wel meelezen. En als het nodig is af en toe een knuf of zo droppen.

xx
hoi hoi ,

Ben ik ook weer eens even.

Mamz, jammer maar ik snap het wel hoor.

Myleen fijn dat je t zo naar je zin hebt gehad gister.

Hoop dat de rest van je programma voor vandaag net zo verloopt

Yam ,

Hoe gaat t met je ruggetje vandaag, alweer een beetje beter hoop ik?!

Ik ben vanochtend terug geweest voor de bloeduitslag en alles was zo goed als in orde.

Kreeg wel op mn hart gedrukt dat ik voorlopig nog ff niet aan werken mag denken , gewoon aanvullende uitkering moet gaan aanvragen en alleen dingen moet doen die ik leuk vindt.

Indien iemand anders [ werkgever, verzekering of arbo arts ] het hier niet mee eens is moeten ze contact met hem opnemen dan zal hij ze wel eens haarfijn uitleggen hoe de vork in de steel zit.

Het is toch wat hè?!
veroordeeld tot leuke dingen doen .. wat een straf !!!
Wel lekker Red dat je diegene achter je hebt staan. Je kan het wel leuk verkondigen maar als ze je niet geloven dan zit je. Dus fijn dat je ze naar iemand kan doorverwijzen.

Mamz, heb jij hetzelfde als mij ingedachten qua privacy over een opmerking van een forummer waar jij nog iets op hebt terug gezegd? Of denk ik nu aan iets anders?

Ik had je daar toen nog wat over willen mailen maar was het vergeten. Of gaat het bij jou om iets anders?
Red, fijn dat je bloed zo goed als in orde is.

Mleen, niemand of niets in het bijzonder. Ik voel me zelf een exhibitionist als ik hier en op het Niet groepje het zelfde verhaaltje neertik, en ik weet inmiddels wel dat er heel wat meelezerts zijn -of waren- op het leutertopic. Verloop bij het nietgroepje is zo snel dat je daar nog lekker anoniem kunt posten en dat vind ik wel zo prettig.
Wat jammer .

Nee ik dacht dat je doelde op diegene die info die ik hier had gezet tegen mij gebruikte op een ander topic. Dacht dat je dat ook bedoelde.
quote:Yamuna schreef op 07 november 2007 @ 12:24:

veroordeeld tot leuke dingen doen .. wat een straf !!!

Alleen jammer dat ie er geen leukedingendoenpremie bij gaf!!!!!
quote:mylenevalerie schreef op 07 november 2007 @ 13:00:

Wat jammer .

Nee ik dacht dat je doelde op diegene die info die ik hier had gezet tegen mij gebruikte op een ander topic. Dacht dat je dat ook bedoelde.

Myleen is dat écht gebeurd joh????

Bah , wat laag zeg.

Wat denken mensen daar mee te kunnen bereiken ?

Zal ik wel nimmer begrijpen dat soort dingen.
quote:mylenevalerie schreef op 07 november 2007 @ 13:00:

Wat jammer .

Dat was ook heel erg Niet Leuk. Verder had ik betreffende persoon inderdaad niet als meelezert hier verwacht.

Zie je wel, ik leest wel mee
Mamz,

jammer, maar begrijpen doe ik het wel, ik zwerf ook heen en weer en wat ik hier dan toch wel weer prettig vind is dat het bij te houden is.

Red, fijn dat je bloed in orde is en wat steun kun je wel gebruiken

Yam, nog steeds in de lappenmand?

Myleen, je niet teveel aantrekken van dat soort forummers, dat is het enige wat je kan doen. Kijken naar de positieve dingen en het negatieve negeren

zo, nu even weg, nog een wat minder klusje
goedenmorgen ladies .. wat een rust hier

iedereen overgelopen naar het niet groepje ?
goedemorgen Yam

en anderen natuurlijk ook

het is inderdaad rustig hier, en nee ik ben niet overgelopen. Ik ben gisteren maar eens heel wijs op mijn handen gaan zitten en had niet zo'n zin in leuteren

ben je helemaal weer opgeknapt?
Moge leuters,

Gister kwam M. hier mijn tv installeren. Meteen ook hier gegeten. Ging allemaal net goed met het eten. Ik kan geen hollandse pot maken. Ondanks dat Yam het duidelijk had neergezet hoe je spruitjes moest maken kreeg ik ze eerst niet gaar. Uiteindelijk wel gelukt. Gelukkig maar want M. is altijd zo'n "zeikerd" en wilde niet de afgang hebben dat hij het in kon wrijven dat het mislukt was. Hij vraagt altijd dingen te eten die ik niet kan maken. Een andere keer wilde hij boerenkool. Was ik bij de boerenkool vergeten water te doen, helemaal verbrand. Maar goed het was gister heel gezellig. Nog een filmpje gekeken.

Hebben jullie nog last gehad van de storm?
fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is Myleen,

hollandse pot is niet zo moeilijk hoor, maar alles moet meestal iets langer opstaan. Maarre, wat is er mis het principe eten wat de pot schaft?

Die storm zorgt hier niet voor overlast, maar dat is ook te verwachten he.

Bij jou dan Myleen

en nu ga ik rennen

moet natuurlijk nog steeds gewoon aan het werk
Nou ik woon aan het water dus met storm zijn hier wel hoge golven.

Nee het rare is, vroeger at hij alles en vond hij alles lekker. Maar sinds het uit is heeft hij een hoop praatjes wat eten betreft. En opeens zijn er een heleboel dingen die hij niet lust. En als het even tegen zit krijg ik nog kritiek ook. Af en toe moet ik hem echt even op zijn plek zetten hoor. Zeg ik ook tegen hem dat zeg je ook niet tegen een ander dus liever ook niet tegen mij.
ik ben nu de vierde dag over datum.... t zou toch niet ... kan ook niet volgens mij ... na het gesprek met de huisarts was ik zo gedemotiveerd dat we de eerste helft van de vruchtbare dagen hebben overgeslagen ...

had geen zin ....

volgens mij is mijn cyclus een beetje van slag door alle tumult van afgelopen week....

het universum speelt spelletjes met me ....
Wel spannend Yam. Is dat wel eerder gebeurd?
Oh Yam, wat zou het geweldig zijn. Maar niet te veel op hopen, is anders zo'n domper. En als je normaal echt altijd op tijd bent dan zou ik toch stiekum een testje kopen. Ik zou te nieuwsgierig zijn. Hou ons op de hoogte!!!!!!!
Yam ,

lieverd, ook hier finghers crossed !!!!!!!!!

Het is je zoooooo gegund meid.

Myleentje ,

Geef M voortaan lekker een droge boterham om op te kauwen.

Denkt ie dat ie het nog voor het zeggen heeft ook zeg!!

Had gister net als zon geen zin om te leuteren.Te veel aan mn kop.

Heb vanochtend weer een klote ochtend achter de rug.

Eerst met de bus naar Arbo arts, niks aan de hand , stik sympathieke vent, en mag ook van hem nog steeds niet aan het werk.

Maar dan............inschrijven CWI.

Sta ik daar aan de balie, wordt ik naar huis gestuurd met het verhaal dat ik het via internet moet doen.

Ik denk nog ; nou moe, als ik hier nu toch ben kun je me dan niet gewoon even helpen?

Kreeg meteen te horen op mijn zeggen dat ik snel geld nodig heb dat ik zowiezo achter een voorschot bij de gemeente kan fluiten zolang ik nog geen intake gesprek heb gehad.

Janken bij buitenkomst natuurlijk; bezit nog een paar tientjes voor de rest van de maand en heb nog altijd een onbetaalde rekening van 137 euro liggen die al betaald had moeten zijn.

Thuis pc gestart om in te schrijven; lukt niet!!!

Callcentre CWI gebeld: vrouwtje viel bijna van dr stoel van verbazing toen ze mn verhaal hoorde.

Zij schakelde door en regelde dat ik vanmiddag gebeld zou worden om een afspraak te maken.................

DAN INEENS KAN HET WEL !!

Moet je je wel weer eerst kut voor gevoeld hebben.

Zometeen moet ik langs mn werk want ik weet bijna zeker dat mijn loonstrookjes niet kloppen en ik nog zeker minstens 150 á 200 euro tegoed heb.

Ook weer iets om naar uit te kijken om daar je gelijk te halen.

Bahhhhhhhh

Ik zou het liefst mn bed induiken, dekbed over mn kop trekken en volgend voorjaar pas weer wakker worden.

Mag dat ? please..................?
Yam, wat spannend is dit he, en maar denken en maar denken en niet durven hopen. Wil je snel zekerheid dan is een test het beste idee. Ik hoop mee met de rest

Red, stom he, dat dingen soms pas geregeld kunnen worden als je eerst boos of verdrietig moet worden. Hoe was de storm bij jou?

Myleen, het zou fijn zijn als hij het gewoon waarderen kon he. Ik mail je vandaag nog even een artikel. Ik vond het wel interessant en misschien heb jij er ook wel iets aan.

Mamz, thanx gisteren

hier dus inderdaad vanmiddag pas echt merkbare invloed van de storm, veel buien en windvlagen
mijn cyclus was duidelijk gewoon even van slag ..

we mogen gewoon naar het ziekenhuis over twee weken ..

twee weken al ...
Oh Yam , laat je niet uit het veld erdoor slaan. We duimen gewoon even verder.

Zonnetje, is goed, ben benieuwd naar het artikel, laat je horen als ik het heb.

xmv.
Yam

goh, 2 weken is best al snel

ga je nog lekker uitwaaien dit weekend?
ook van mij Yam.

Vanmiddag naar werkgever geweest en men zou een voorschot overmaken, ben benieuwd.

Het is enorm pokke weer hier; nat , koud en flink veel wind maar zou het nog niet echt strorm willen noemen.

Enigzins gerust gesteld ga ik zo maar ff lekker sate'tje eten en vanavond filmpje kijken.

Fijne avond allen mocht ik jullie niet meer spreken.
Hallo leutertjes

Ik kom maar eens even inbreken op jullie topic..

Ik las op een ander topic dat het hier een dumptopic is dus ik kom eens ff kijken of er hier nog iets te dumpen is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven