Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Wow Boefje, je bent er bijna! Ik vind het zelf al zolang duren (vriend trouwens ook, die zei dit weekend: 9 maanden is wel lang ). Nog een paar weken, dan kan het rustig komen, super zeg!

Frutje, wat een leuk vrijgezellenfeest! Maar goed dat je nog niet zwanger bent En het is augustus! Joehoe, deze maand echt starten!

Leuk he, Orchid, om het kindje te voelen bewegen. Ik kan ook echt rustig een half uur naar mijn buik kijken. Misschien is het handig om even met de verloskundige of een huisarts te overleggen wat betreft die pijn. Ik begreep dat je soms met wat oefeningen de pijn een stuk minder kunt laten zijn (hoorde ik op de zwangerschapsgym)
@Froep

Ik zal voor je duimen donderdag...

@Assie

Lekker naar Barcelona! Dat is een heerlijk vooruitzicht.

En veel zin in seks gehad dus, hihi.

@Pipo

Jeeeuh, de uitnodigingen zijn gepost! Well done.

Huh, wat moet je nog drie dagen?

@verkademeisje

Ik krijg echt zo'n gelukzalige glimlach als ik je post lees. Leuk hoor!

Hier nog 11 dagen tot de bruiloft... We zijn begonnen met het regelen van de laatste dingen. Vriend heeft vandaag zijn pak opgehaald, ik ga zaterdag naar de kapper (blonde plukjes), moet nog even over de taart bellen etc... Zo onwerkelijk en zó gaaf!

Wat betreft de baan ben ik weer een beetje neer gedaald op aarde. Ik wil wel écht een jaarcontract. En ik wil het ook over een ander punt in het contract hebben. We zijn er dus nog niet...
@Frutje: Natuurlijk wil je een jaarcontract. Wat willen ze je bieden dan? Een half jaar? Dat vind ik ook vrij ongebruikelijk. Hier komt iedereen iig eerst een jaar in dienst. Ik moet nog meer dan drie dagen werken Kan me voorstellen dat je motivatie helemaal kwijt is. Ik ben ook veel dingetjes aan het regelen tussendoor. Maar mijn werk lijdt er niet onder. Het is nog steeds erg rustig. Wat romantisch trouwens dat je wat gaat zingen voor Frutteman.

@Verkademeisje, wat gaaf! Ik wil ook zo'n buik...
Frut; wanneer krijg je meer duidelijkheid over de arbeidsvoorwaarden, vorm contract e.d.? Een jaarcontract vragen is niets ongebruikelijks. Ik moet zeggen dat ik wel eens een half jaar contract heb gehad. Toen had ik de instelling "des te eerder is het vaste contract binnen". En dat kreeg ik ook na het half jaar.

Misschien dat het toch iets te maken heeft gehad met de kinderwens vraag? Daar heb je redelijk duidelijk op geantwoord....en op deze manier kunnen ze (als het snel raak is) ook weer snel van je af. Klinkt misschien cru, maar wie weet dat dat er achter zit?

Hopelijk krijg je het allemaal voor elkaar.

Assieman had een tijdje geleden weer een gesprek bij een bedrijf dat hem graag in dienst zou willen hebben. Dat is ook nog steeds niet afgerond. Hij heeft interesse, maar het is afhankelijk van het voorstel wat ze gaan doen. Een leuke vaste baan opzeggen voor iets anders, doe je alleen als je er op vooruit gaat. Aangezien zijn contactpersoon nu op vakantie is, moeten we veel geduld hebben. Binnenkort hopelijk meer duidelijkheid. Is toch altijd wel spannend, zo'n verandering.
@pipo en Assie

Ze bieden nu een half jaar idd. Ik vind dat te kort en vermoed dat het misschien iets met die kinderwens te maken kan hebben, zoals Assie zegt. Ik ga het donderdag bespreken daar.

@pipo

Jij ook dingetjes aan het regelen. Tjsa, het is ook zomer he!

@Assie

Helemaal mee eens: ik doe dit alleen als ik het gevoel heb dat ik een mooie stap vooruit maak. Qua werk, qua salaris, maar ook qua andere voorwaarden. Alleen dat laatste is nu dus nog onduidelijk. Hopelijk wordt jullie geduld snel beloond...
@Frutje: als ze je na zes maanden op straat gooien, heb je wel lekker lang verlof (mocht je dan zwanger zijn). Maar geen baan... En dat wil je natuurlijk niet! Ik vind dat ze je gewoon een jaar moeten geven! Kinderwens uitstellen is geen plan meer natuurlijk

Hier ook nog geen nieuws vwb de baan van P-man. En bij mij begint het ook te kriebelen. Maar ik vind dat ik nog even geduld moet hebben. (daar ben ik inmiddels heul, heul goed in geworden!)
Ja wij zijn zo ongeveer experts geworden in geduld hebben.

Ben het helemaal eens met Pipo!

(om nog een voorbeeldje te noemen; onderhandelingen voor ons huis hebben vorig jaar bijna 7 weken geduurd.....dan moet je ook echt geduld hebben....op het eind geloofden we er niet meer in en gingen al rondkijken naar andere huizen).

Heb geen zin meer. Net op zoek gegaan naar leuke hotels in Barcelona. Een aantal hele leuke gevonden (wat hebben ze veel hotels zeg). Maar omdat we met een redelijke groep gaan, valt er wel veel af. Hebben ze niet voldoende kamers vrij, etc. Nog genoeg leuke over hoor, dus gaat zeker lukken.
@Assie: Tripadvisor is een leuke site om hotels te checken (de ervaringen van gasten kun je daar lezen).

Ik heb ook TOTAAL geen zin meer. BLEGH. Nog een uur...

Zou Nukje bezweken zijn onder de misselijkheid...? Nukje...?
Hier ook een groot gebrek aan motivatie.

Gaaaaaap!

Pfoe...

Net wel vrij geregeld voor donderdagmiddag (gesprek!).

@Assie

Expert in geduld. Knap, het is niet mijn sterkste eigenschap.

@pipo

Kindewens uitstellen is echt geen optie (meer) nee. In het ergste geval zou ik bij een halfjaarcontract dus in april op straat komen te staan. Dan krijg ik 70% tot aan mijn verlof. Niet fijn, maar ook niet onoverkomelijk. Nouja, ik ga gewoon voor een jaar!

Nukje? Leef je nog?
Geduld hebben is helaas ook nog steeds niet mijn beste kant. Maar ik vind ons forummers wel experts hoor!

Hoe lang de meesten op hun man moeten wachten voordat er aan kinderen wordt begonnen, etc.

Kinderwens idd niet opschuiven.....voor het zelfde geldt duurt het ruim 1 jaar voordat je zwanger bent......en ik zie steeds vaker om me heen dat zwangerschappen niet als belemmering worden gezien voor het aangaan van nieuwe contracten/baanwisselingen. Gewoon tijdens een zwangerschap gaan zoeken lukt ook vaak.

Komt vast helemaal goed! Eerst donderdag het maximale eruit zien te halen!!!

Ik ga weer op tijd richting huis....vanavond de groep eens mailen met mijn gevonden hotels......en dan nog 2 dagen werken. Pfftt...lijkt toch nog lang

(hoezo expert in geduld......)
Hallo allemaal,

Wie gaat er vanavond weer zitten voor 60 baby's per uur? Assieman gaat weer sporten, dus ik kan ongegeneerd het programma kijken

Verder weinig nieuws......
@Frutje: succes donderdag. Ik hoop dat het je gaat lukken om er toch een jaarcontract uit te slepen. Ik snap niet goed waarom ze over dat half jaar extra moeilijk zouden moeten doen. Als het echt slecht gaat kunnen ze je ook zo wel ontslaan is alleen wat meer moeite.

@Assie: Barcelona is geweldig. Ik ben er ook eens geweest, maar niet in een hotel geslapen dus kan je niets aanraden. Succes met de zoektocht.

@Frutje en Pipo: spannend die laatste dagen/weken voor de bruiloft. Succes nog met de laatste dingetjes regelen.
En nog maar tien dagen tot de bruiloft!

@Assie

Ik ga vanavond voetbal kijken . Maar ik kijk 'm wel op uitzending gemist.

@Sept

Thanks. En ik denk ook dat het moet lukken. Ben benieuwd!

Werkse allemaal vandaag
Ja, ik ben present bij 60 baby's per uur! Zou eerst misschien een eetafspraak hebben maar die gaat niet door. En dat vind ik helemaal niet erg

Whaaaaah Frutje, wat gaat het nu snel. Kun je de rust een beetje bewaren? Plan je genoeg tijd in om helemaal zen te worden of moet je nog veel kleine dingetjes regelen?

@Sept: bedankt. Het wordt hier nu ook spannend...
Oh, is er ook weer voetbal op tv......mmm.....wat zal ik kijken......ja, baby's. Ben geen voetballiefhebber en pak alleen het eea mee als Assieman thuis is

Zo het begint hier hard te regenen!!! gelukkig heb ik een 'kantoorbaan'.

Ik ben ondertussen zo'n 4 keer in Barcelona geweest, maar altijd dagjes als we in de buurt waren. Ook nog nooit in hotel geslapen in de stad en mijn laatste bezoek is al aardig lang geleden. Ik vind de stad wel heel gaaf. Veel mooier en sfeervoller dan bijvoorbeeld Parijs.

pfff.....wie geeft me even een motvatie-schop?
NUKJE! WAAR BEN JE??

Is het raar dat ik me een beetje zorgen maak om Nuk...?
Heb even het laatste bericht dat nukje heeft geschreven opgezocht onder het vergrootglaasje.....is van 31 juli......Nukje is dus een paar dagen "kwijt".

Hopelijk is er niets ernstigs, gaat alles goed en is ze bijvoorbeeld van een onverwachte vakantie (zonder internet) aan het genieten......

NUKJE?????
Ik had gister ook al gezocht naar Nukje, de vorige berichten waren dat ze heel hard aan het werk was. Daar hoop ik dan nu ook op... Dus raar is het niet, Pipo.

Ben nog nooit in Barcelona geweest, maar het lijkt me echt een prachtige stad. Rome, Parijs, Kopenhagen enzo heb ik wel aangedaan, en heb de hint al eens laten vallen bij vriend

Wow, nog 10 dagen, Frutje! Echt aftellen nu, dan ben je straks man en vrouw. Je stuurt na de bruiloft toch wel foto's, he?
Hmmmmzzz, rustig hier! Iedereen druk aan het googelen werk?
He Pipo: helemaal goed geraden!!!

Heb al een paar lampen besteld voor in huis.....en een mega fotolijst waar 28 foto's in kunnen......heb ik bedacht als verjaardagscadeau voor Assieman. Nu nog vullen met allemaal leuke foto's en dan is het cadeau compleet.

Ben nu wel redelijk klaar met googlen, weet even niet meer wat ik nog zou kunnen zoeken

En jij?
Lang leve internet; kwam een adres tegen waar de fotolijst gewoon 30 euro goedkoper was!! Zonder bezorgkosten en aangesloten bij alle veiligheids/waarborg merken enzo.
Even een geroddeld een bespreking met een collega gehad.

Leuk cadeau-idee voor Assieman! Nog een uurtje, dan naar huis. Sporten en installeren voor 60 babies en naar lachgas lurkende vrouwen kijken. Woehoe dat wordt een spannende woensdagavond, haha
quote:pipo79 schreef op 04 augustus 2010 @ 16:09:

...installeren voor 60 babies en naar lachgas lurkende vrouwen kijken. Woehoe dat wordt een spannende woensdagavond, haha En naar mannen die je per direct de verloskamer uit zou schoppen. Ben benieuwd naar de 'schandalen' /ergenissen van deze aflevering.
Ik heb jullie twee buikfoto's gemaild!
Mooie buik Boef!!

Is echt zo'n voorbeeld buik; mooi formaat, geen striae, mooie vorm!

Nog een paar weekjes groeien en dan moet je weer afscheid nemen van je buik. Ik zou zo nieuwsgierig zijn hoe de baby eruit zou zien, heb je dat ook? Of geniet je nu nog helemaal van je zwangerschap en lijkt het stiekem toch nog ver weg dat je Babyboef in je armen kan nemen?

Fijne avond allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven