Mode & Beauty alle pijlers

zilvershampoo en cremespoeling?

01-08-2010 21:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik sinds enige tijd zilvershampoo om te voorkomen mijn coupe soleil geel wordt. Nou vroeg ik me af of je daarna gewone cremespoeling kan gebruiken? Of neutraliseert dit de werking van de zilvershampoo?

Mocht dit een domme vraag zijn, dan doe ik mijn gedeeltelijke haarkleur eer aan
Ik gebruik zilvershampoo om de warmte wat uit mijn koele blondtoon te halen (klinkt cryptisch, maar zo noemde de kapster het). Zij had een astint in haar haar en waste eerst met zilvershampoo en dan nog na met een gewone shampoo (omdat zilvershampoo het haar stug maakt).

Ik neem dus aan dat een crèmespoeling de zilvershampoo niet neutraliseert.
Thanks voor je reactie

Ik gebruik het dus ook om de warmte uit mijn haar te halen. Warme tinten maken mij lijkbleek haha
Ik gebruik ook zilvershampoo en afwisselend gewone blondcremespoeling en zilverwilg haarmasker van Guhl. Dat is antigeel. Maar voor het beste resultaat moet het 5 minuten intrekken en die tijd heb ik niet altijd. Vandaar de afwisseling... Wel heel fijn spul trouwens. Haar wordt er superzacht van, maar niet slap.
*grinnikt om Irenek's post, in combinatie met haar avatar *
De combi is inderdaad erg leuk

Raar trouwens dat Guhl geen zilvercremespoeling heeft
Dat hebben ze wel hoor, dat is zilverwilg haarmasker.

Sebastian heeft ook een speciale blond shampoo, haalt het geel eruit.
ik gebruik ook zilvershampoo om mijn mislukte blond minder geel te maken (ook ik wordt niet mooi van warme tinten...). Heb het nu 2x gebruikt, maar merk nog niet veel. Mijn kapster zei dat ik het eerst gewoon moet wassen en daarna de zilvershampoo moet gebruiken. Dus ik ging er een beetje vanuit dat je daarna niet meer cremespoeling kunt gebruiken.

Moet die zilvershampoo 5 min intrekken?

Helpt het bij iemand van jullie al wel? Ben benieuwd!
Het hielp bij mij vrijwel niet.. In plaats van doorgaan was ik het zo zat dat ik er weer een bruine spoeling doorheen heb gegooid
quote:Sarah Scott schreef op 01 augustus 2010 @ 23:11:

*grinnikt om Irenek's post, in combinatie met haar avatar *

Moest er zelf vandeweek ook al om grinniken. Mijn avatar is dus niet echt waarheidsgetrouw.... Of de zilverwilg werkt niet.

TO, het is geen kwestie van 1x gebruiken en klaar, het is een doorlopend proces. Maar als jij je beter voelt als brunette, prima natuurlijk!
Je moet het eerst wassen met zilvershampoo en dan 5 minuten laten intrekken,en dan gewoon met een andere shampoo nawassen. En als je dit elke keer doet heb ik me laten vertellen dan wordt de kleur blond mooi assig.
Ik heb het zeker een tijd geprobeerd maar het werkt bij mij gewoon niet. Heb het ook elke keer een aantal minuten in laten trekken

Voordeel was wel dat mijn haar er erg zacht van werd
ik heb het nu al zo'n 4x met zilvershampoo gewassen en 2x wilgenspul erin gedaan, maar het helpt niet.... Enige wat een beetje lijkt te helpen is een soort suffe zilvermouse, verkocht als versteviger met een kleurtje, wat er na 3 wasbeurten weer uit is.

Moet ik doorzetten met die zilvershampoo of gaat mijn haar dan uitvallen ??? Wordt zo droog namelijk...
Maasje, nawassen met een gewone shampoo. Zilvershampoo maakt je haar stugger.

Bij mij werkt het prima.
Goede tip dat nawassen met een gewone shampoo! Bij mij wordt het ook zo droog.

Wanneer je haar echt gelig is dan is deze shampoo niet voldoende. Dan zou ik het asblond verven..Guhl heeft een asblonde kleurshampoo.
Bij mij werkte het te goed, mijn haar was op het laatst grijs iets dat mensen mij meerdere malen op een dag kwamen vertellen (grrrr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven