Het Theehuis
woensdag 7 november 2007 om 19:48
Zo heb mijn boek weer uit, goed boek "het theehuis" alleen lelijke mannen!!!!!!!!! Wie plakt er toch eens een leuke man die niet homo is of alleen maar kan koken
Maar ik ben weer terug, helaas maakt Nesta nu een sprongetje (sprongetje is ook wel een nominatie waard voor verboden woord of niet?)...dus weinig tijd om te computeren maar leuk om jullie weer te lezen!
Gaat goed hier he? Thanks voor toegang tot theehuis achter de schermen....zal me eens proberen in te lezen
Maar ik ben weer terug, helaas maakt Nesta nu een sprongetje (sprongetje is ook wel een nominatie waard voor verboden woord of niet?)...dus weinig tijd om te computeren maar leuk om jullie weer te lezen!
Gaat goed hier he? Thanks voor toegang tot theehuis achter de schermen....zal me eens proberen in te lezen
woensdag 7 november 2007 om 20:07
Wat een heerlijk hapje in ons nieuwe openingsplaatje, Vish. Mag deze alsjeblieft blijven? Dan mag je Ruben Nicolai terug. Hier kan ik het ook goed op.
Nesta kan al springen? Goed zeg! Zou wel een hoop verklaren qua onrustige nachten hier. Alhoewel.....dan zou Vito al heul lang aan het springen zijn.
Nesta kan al springen? Goed zeg! Zou wel een hoop verklaren qua onrustige nachten hier. Alhoewel.....dan zou Vito al heul lang aan het springen zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 7 november 2007 om 20:11
Hier héél goed nieuws trouwens. Juno doet het prima zonder beademingsondersteuning. Het is wel zwaar voor hem, maar tot nu toe zijn ze meer dan tevreden. En als de aankomende dag zo blijft mag hij VRIJDAG al naar Eowstad!!!!!!
Mochten ze twijfelen dan wachten ze tot na het weekend. Daar hou ik wel ernstig rekening mee, maar toch....misschien dat mijn kleine man dan vrijdag al in de buurt is!!!!
Mochten ze twijfelen dan wachten ze tot na het weekend. Daar hou ik wel ernstig rekening mee, maar toch....misschien dat mijn kleine man dan vrijdag al in de buurt is!!!!