Gezondheid alle pijlers

wat bloed in ondergoed, maar niet ongesteld??

04-08-2010 22:38 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen,

Ik slik al heel lang de pil. Microgynon 50.

Dat is een zware pil, maar die heb ik toen express gekregen ivm hevig menstrueren. Nu mijn probleem..

Ik heb vanaf het eind van mijn laatste menstruatie last van wat bloed in mijn ondergoed. Ik dacht eerst, oh dat gaat wel over.. is gewoon nog van de menstruatie. Die is namelijk meestal pas na ongeveer 3 pillen geslikt te hebben weg.. maar heb hier nu nog steeds last van! gewoon spontaan is het er ineens en daarna komt het niet meer terug tot er een volgende dag is..

Heel raar dus, want ik slik nu alweer ruim 2 weken mijn pil.

Heeft iemand hier ook last van of weet iemand wat dit is?
go see the dokter!!!!
Heb ik dat?!
hoe is je bloeddruk.......en ga naar de huisarts
quote:maansa schreef op 04 augustus 2010 @ 22:45:

hoe is je bloeddruk.......en ga naar de huisarts

ik ben vorige week nog naar de dokter geweest voor iets anders en daar bleek dat ik een lage bloeddruk heb!

heeft dit er iets mee te maken dan??
Nou nou, jullie maken haar meteen bang, hoe moet zij nog slapen vanavond ;)

Eventjes langs een dokter gaan meis, is niet het allerleukste met zo'n situatie, maar die hebben er toch even meer verstand van.

Morgenvroeg even bellen!
Nou wil ik wel weten wat er kan zijn dan? Ik heb hier ook last van de laatste tijd.. Dacht eigenlijk dat het niet zo'n kwaad kon.
Zonneschijn

Ik ben geen arts en waag me zeker niet aan aannames en diagnoses. Het kan van alles zijn. Maar een dokter bezoeken lijkt me de aller beste raad.
Heb ik dat?!
ja, maar mijn probleem is dus dat mijn dokter op vakantie is..

er is nog een dokter hier in de buurt, maar die heeft me ooit laten lopen met een zware longontsteking, dus daar ga ik liever niet naartoe..
Geen idee wat het kan zijn, maar zoals iedereen hier zegt, ga naar je dokter. Waarschijnlijk is er niets ernstigs aan de hand maar voor het geval dat in jouw geval wel zo is (hoop ik niet, gaan we niet vanuit maar je weet maar nooit)....bellen! Als is het maar voor je eigen gemoedsrust!
Je mag op eigen gelegenheid een afspraak maken bij een Gyn hoor, daar heb je je huisarts niet voor nodig
Heb ik dat?!
Je kan ook naar nóg een andere huisarts. Wat je dan moet doen is eenmalig contant het consult betalen (bij mij was dat ooit 26 euro) en dit kan je terug krijgen van je zorgverzekering.
Ik weet neit wat je bedoeld, een tussentijdse bloeding?

Ik heb dat namelijk wel altijd. Ik slik gewoon de pil, maar mestal tegen einde of op de helft heb ik er weer last van. Dat kan oud bloed zijn (beetje bruinig), maar kan ook meer zijn. Bedoel je dat?
Ik slik dezelfde pil, maar dan de 20 variant. Vorig jaar had ik er een half jaar last van. De huisarts heeft me toen doorverwezen voor wat onderzoekjes. Niets aan de hand. Bij mij dan. Een lichaam is geen machine. Ben overigens wel overgestapt op de 30 variant, maar dat was omdat ik voor mijn menstruatie steeds vaker de neiging had om van 7 hoog te springen. Dit terzijde.
nee dat bedoel ik niet. het komt gewoon ineens 1x op een dag opzetten.. heel vreemd. maar een doorbraakbloeding is het niet.

wel heb ik dus een lage bloeddruk, kan dat ermee te maken hebben?
misschien gewoon overdosis hormonen verders naar de doc
Ik heb altijd geleerd dat Microgynon 50 een lichte pil is,en bij lichte pillen kan je tussentijdse bloedingen krijgen..

Heb die ook een paar jaar geslikt,en had er toen ook last van.

Nu al 21 jaar minulet,en nooit last van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven