wat bloed in ondergoed, maar niet ongesteld??
woensdag 4 augustus 2010 om 22:38
hoi iedereen,
Ik slik al heel lang de pil. Microgynon 50.
Dat is een zware pil, maar die heb ik toen express gekregen ivm hevig menstrueren. Nu mijn probleem..
Ik heb vanaf het eind van mijn laatste menstruatie last van wat bloed in mijn ondergoed. Ik dacht eerst, oh dat gaat wel over.. is gewoon nog van de menstruatie. Die is namelijk meestal pas na ongeveer 3 pillen geslikt te hebben weg.. maar heb hier nu nog steeds last van! gewoon spontaan is het er ineens en daarna komt het niet meer terug tot er een volgende dag is..
Heel raar dus, want ik slik nu alweer ruim 2 weken mijn pil.
Heeft iemand hier ook last van of weet iemand wat dit is?
Ik slik al heel lang de pil. Microgynon 50.
Dat is een zware pil, maar die heb ik toen express gekregen ivm hevig menstrueren. Nu mijn probleem..
Ik heb vanaf het eind van mijn laatste menstruatie last van wat bloed in mijn ondergoed. Ik dacht eerst, oh dat gaat wel over.. is gewoon nog van de menstruatie. Die is namelijk meestal pas na ongeveer 3 pillen geslikt te hebben weg.. maar heb hier nu nog steeds last van! gewoon spontaan is het er ineens en daarna komt het niet meer terug tot er een volgende dag is..
Heel raar dus, want ik slik nu alweer ruim 2 weken mijn pil.
Heeft iemand hier ook last van of weet iemand wat dit is?
woensdag 4 augustus 2010 om 22:48
woensdag 4 augustus 2010 om 22:55
woensdag 4 augustus 2010 om 23:13
woensdag 4 augustus 2010 om 23:17
Ik slik dezelfde pil, maar dan de 20 variant. Vorig jaar had ik er een half jaar last van. De huisarts heeft me toen doorverwezen voor wat onderzoekjes. Niets aan de hand. Bij mij dan. Een lichaam is geen machine. Ben overigens wel overgestapt op de 30 variant, maar dat was omdat ik voor mijn menstruatie steeds vaker de neiging had om van 7 hoog te springen. Dit terzijde.