zwanger?
donderdag 5 augustus 2010 om 07:45
Ik heb onveilige sex gehad op de eerste dag na de stopweek (de dag dat ik dus weer de 1e pil moest nemen van de strip). Dit was de 5e dag van mijn menstruatiecyclus. Die avond heb ik de pil niet in kunnen nemen maar heb dit de volgende morgen gelijk gedaan, dit was binnen de 12 uur.
Heb ik nu een grotere kans op zwangerschap?
Heb ik nu een grotere kans op zwangerschap?
donderdag 5 augustus 2010 om 08:44
De bijsluiter had ik al gelezen en daar staat in dat je de pil binnen de 12 uur moet innemen wil hij nog 'betrouwbaar' zijn.
Maar aangezien het weer de 1e pil van de strip was (en ik dus daarvoor een week lang geen pil heb hoeven slikken) was ik er onzeker over. Vandaar mijn vraag.. Was benieuwd naar eventuele ervaringen hiermee.
En nee, ben geen 13! Doe er maar 10 jaartjes bij..
Maar aangezien het weer de 1e pil van de strip was (en ik dus daarvoor een week lang geen pil heb hoeven slikken) was ik er onzeker over. Vandaar mijn vraag.. Was benieuwd naar eventuele ervaringen hiermee.
En nee, ben geen 13! Doe er maar 10 jaartjes bij..
donderdag 5 augustus 2010 om 11:12
Als in de bijsluiter staat dat het binnen 12 uur moet en je hebt dit gedaan, zie ik geen reden voor bezorgdheid. Als het in de 1e week anders zou zijn, moet dat erbij staan.
Voel je je toch onzeker, dan kun je evt een morning after pil gaan halen bij de apotheek. Kun je gewoon contant, en dus anoniem, betalen. Dit moet wel binnen 72 uur en hoe eerder je hem neemt, hoe beter hij werkt. Succes!!
Voel je je toch onzeker, dan kun je evt een morning after pil gaan halen bij de apotheek. Kun je gewoon contant, en dus anoniem, betalen. Dit moet wel binnen 72 uur en hoe eerder je hem neemt, hoe beter hij werkt. Succes!!