Onterven kinderen
maandag 2 augustus 2010 om 21:56
Goede avond.
Ik lees vaak op dit forum en vond het nu nodig een account aan te maken. Ik heb namelijk een vraag.
Is het mogelijk mijn kinderen te onterven? Ik wil zelfs niet dat zij hun zogenaamde legitieme portie krijgen. Ik wil alles aan mijn hond en poes nalaten. Ik wil dit niet met de kinderen bespreken. Wil ze juist verrassen als het zover is.
Het is niet gebruikelijk dat er kapitaal aan een hond nagelaten wordt. Geloof mij, ik heb er mijn redenen voor. Weet iemand of er juridisch iets te omzeilen valt?
Ik lees vaak op dit forum en vond het nu nodig een account aan te maken. Ik heb namelijk een vraag.
Is het mogelijk mijn kinderen te onterven? Ik wil zelfs niet dat zij hun zogenaamde legitieme portie krijgen. Ik wil alles aan mijn hond en poes nalaten. Ik wil dit niet met de kinderen bespreken. Wil ze juist verrassen als het zover is.
Het is niet gebruikelijk dat er kapitaal aan een hond nagelaten wordt. Geloof mij, ik heb er mijn redenen voor. Weet iemand of er juridisch iets te omzeilen valt?
donderdag 5 augustus 2010 om 18:54
Ik wil zo graag weten wie je bent!
djoels_darling@yahoo.com , ik ben zo discreet als dat mijn vingers lang zijn!
djoels_darling@yahoo.com , ik ben zo discreet als dat mijn vingers lang zijn!
DTEEZ!
donderdag 5 augustus 2010 om 19:08
Ik ben het ook niet. Ten eerste zou ik mezelf alláng verraden hebben door onder de verkeerde nick te posten en ten tweede dacht ik in het begin dat dit verhaal echt was. Al trok ik mijn wenkbrauw wel even op over alles nalaten aan de hond. Dat vond ik wel wat vreemd.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

donderdag 5 augustus 2010 om 19:32
Ik weet het lekker wel, ik weet het lekker wel, nanananaaa!
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 5 augustus 2010 om 20:40
quote:Elsbettina schreef op 05 augustus 2010 @ 00:10:
[...]
Ik ben het adres kwijt Kaboutertje, maar het was in 's Gravenhage. De straatnaam was iets met auteurs of boeken.Het is me even ontglipt.
Word daar trouwens wel erg nerveus van.. heel de dag eigenlijk al
Kun je mij niet even mailen wie je bent?? kaboutertjuhh@gmail.com
[...]
Ik ben het adres kwijt Kaboutertje, maar het was in 's Gravenhage. De straatnaam was iets met auteurs of boeken.Het is me even ontglipt.
Word daar trouwens wel erg nerveus van.. heel de dag eigenlijk al
Kun je mij niet even mailen wie je bent?? kaboutertjuhh@gmail.com
donderdag 5 augustus 2010 om 20:54
Goede avond!
Mijn hemeltje, wat een curiositeit onder het vrouwvolk. Vooral Kaboutertje is niet meer te houden. We kennen elkaar wel hoor. Heb je ooit eens een kaartje gestuurd!
Met Borodini heb ik weleens gebabbeld over de inname van een alcoholische versnapering en een het netnummergebied, zo heet dat toch?
Met Yasmijn heb ik ooit eens een meisje de lucht in gepraat
The Empress gaf een toelichting op mijn catheterwissel
Djoelsje lees ik gewoon altijd, omdat ze zo lief en leuk en lollig schrijft. Je niet zo opwinden hoor meisje, is niet goed voor het vruchtje. Je kent me niet.
De rest ken ik allemaal van naam, zij kennen mij niet. Ik ben meer van het lezen.
Overigens heb ik ook nog bescheiden gepost in het topic over een vorig leven. Maar jullie zijn allemaal zo druk, dat valt jullie niet op.
Jullie zijn leuk!
Fijne avond!
Elsbettina
Mijn hemeltje, wat een curiositeit onder het vrouwvolk. Vooral Kaboutertje is niet meer te houden. We kennen elkaar wel hoor. Heb je ooit eens een kaartje gestuurd!
Met Borodini heb ik weleens gebabbeld over de inname van een alcoholische versnapering en een het netnummergebied, zo heet dat toch?
Met Yasmijn heb ik ooit eens een meisje de lucht in gepraat
The Empress gaf een toelichting op mijn catheterwissel
Djoelsje lees ik gewoon altijd, omdat ze zo lief en leuk en lollig schrijft. Je niet zo opwinden hoor meisje, is niet goed voor het vruchtje. Je kent me niet.
De rest ken ik allemaal van naam, zij kennen mij niet. Ik ben meer van het lezen.
Overigens heb ik ook nog bescheiden gepost in het topic over een vorig leven. Maar jullie zijn allemaal zo druk, dat valt jullie niet op.
Jullie zijn leuk!
Fijne avond!
Elsbettina