Single parents, going strong forever!! deel 21
donderdag 5 augustus 2010 om 17:07
Ja spannend, spannend straks. Ik kreeg vanmiddag vop mijn werk nog heel lief een smsje van hem, dat hij er zin in had. Ik ook. Vind het echt wel een beetje spannend, hahaha
Ik vond de 2e helft gisteren verrassend goed scarlet. En PAOK had mazzel dat ze nog 3-3 scoorde, was echt nergens voor nodig geweest. Volgens mij moet stekelenburg nog ff bijkomen van het wk, net als van der Wiel trouwens. hihi
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Ik heb een gevoelige knobbel op mijn achterhoofd. Het blijkt een kyste te zijn en de pijn komt omdat hij precies op een spier drukt. Als het niet vanzelf weggaat spuit de HA hem in zoda het verdwijnt, maar ja moet eerst 2 weken afwachten.
Hey scarlet, ik kon toendertijd gewoon weer beginnen met de pil. Hoefde er niet voor langs bij de HA, hij heeft me toen gewoon mijn oude weer voorgeschreven. Wel zo makkelijk he.
Tja ben benieuwd hoe het met de dochter van M is. Want schijnbaar wordt er per zh weer anders mee omgegaan. Dat zag ik wel in het verhaal van diaan, vergeleken met mij. Ik mocht niet eens zittend vervoerd worden, moest liggend per ambulance, ook naar huis toe en later weer voor controle. Dat had dus wel wat voeten in aarde dus.
Het is al weer donderdag zeg. Mijn kleine mannetje komt over 2 daagjes al weer thuis, heerlijk.... maar eerst lekker genieten van mijn date vanavodn en van het eten natuurlijk. heb alleen geen idee waar we naat toe gaan.
Ik vond de 2e helft gisteren verrassend goed scarlet. En PAOK had mazzel dat ze nog 3-3 scoorde, was echt nergens voor nodig geweest. Volgens mij moet stekelenburg nog ff bijkomen van het wk, net als van der Wiel trouwens. hihi
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Ik heb een gevoelige knobbel op mijn achterhoofd. Het blijkt een kyste te zijn en de pijn komt omdat hij precies op een spier drukt. Als het niet vanzelf weggaat spuit de HA hem in zoda het verdwijnt, maar ja moet eerst 2 weken afwachten.
Hey scarlet, ik kon toendertijd gewoon weer beginnen met de pil. Hoefde er niet voor langs bij de HA, hij heeft me toen gewoon mijn oude weer voorgeschreven. Wel zo makkelijk he.
Tja ben benieuwd hoe het met de dochter van M is. Want schijnbaar wordt er per zh weer anders mee omgegaan. Dat zag ik wel in het verhaal van diaan, vergeleken met mij. Ik mocht niet eens zittend vervoerd worden, moest liggend per ambulance, ook naar huis toe en later weer voor controle. Dat had dus wel wat voeten in aarde dus.
Het is al weer donderdag zeg. Mijn kleine mannetje komt over 2 daagjes al weer thuis, heerlijk.... maar eerst lekker genieten van mijn date vanavodn en van het eten natuurlijk. heb alleen geen idee waar we naat toe gaan.
vrijdag 6 augustus 2010 om 13:55
Goeiemiddag!
En Dolphine, hoe was je etentje?? haha, ben niet nieuwsgierig hoor.... Lekker dat je mannetje ook weer bijna thuis komt!
Oei, naar verhaal over je cyste..wat een rotplek voor zo'n ding! Hopelijk verdwijnt ie vanzelf zeg...
Daan, jij toch vandaag aan de zwier met A.?? Heel veel plezier en lekker genieten he!!
ooooo, ik mis M. echt zeg...Verliefd zijn is leuk, heerlijk, zalig etc. etc., maar iemand zo missen is toch minder..Hij heeft het nu ook erg druk natuurlijk, is heel veel bij zijn dochter, zij hebben sowieso een heel sterke band heb ik al gemerkt. Minstens 1x per week eet ie bij haar, soms gaan ze samen uit.
Trof hem gisteren heeeel even op msn, mailde hij wel lief dat ik me geen zorgen moest maken, (doe ik ook niet hoor!) dat ik altijd in zijn gedachten ben, maar dat zijn dochter veel aandacht vraagt. Ja, logisch toch! Ik vind het ook bewonderenswaardig, dat ie daar zoveel tijd in stopt, dat zie ik L. nog niet doen als zoonlief iets zou hebben...Dat maakt óók waarom ik hem zo lief, leuk etc. vind..maar niet altijd even makkelijk dus, pfffff. Whoehaha, gisterenavond rond een uur of half 12 kreeg ik een smsje van een vriendin die vroeg of ik al sliep. Nou, nee dus, maar ik was zo gefocused op M, dat ik hém terug smste!! Die begreep er niks van en smste: ik snap niet wat je bedoelt met nee. Nee, haha, logisch! Dat was trouwens het eerste smsje van hem wat doorkwam!! Ook gelijk de laatste vlgs mij, want daarna niets meer gehoord, maar heb het wel even uitgelegd natuurlijk.
Vanmorgen bij de ha verliep alles heel soepeltjes, heb ook gewoon een recept meegekregen voor dezelfde pil als vroeger. Had ik dus ook wel telefonisch kunnen doen, achteraf...Maar ja, ik dacht, het is al zooooo lang geleden en dan op mijn leeftijd ook natuurlijk, hahaha.
Dus straks maar gelijk even halen, is dat ook weer geregeld.
En nu nog tot 1700 uur werken...bijna alleen hier..gelukkig wel genoeg te doen zeg..
En Dolphine, hoe was je etentje?? haha, ben niet nieuwsgierig hoor.... Lekker dat je mannetje ook weer bijna thuis komt!
Oei, naar verhaal over je cyste..wat een rotplek voor zo'n ding! Hopelijk verdwijnt ie vanzelf zeg...
Daan, jij toch vandaag aan de zwier met A.?? Heel veel plezier en lekker genieten he!!
ooooo, ik mis M. echt zeg...Verliefd zijn is leuk, heerlijk, zalig etc. etc., maar iemand zo missen is toch minder..Hij heeft het nu ook erg druk natuurlijk, is heel veel bij zijn dochter, zij hebben sowieso een heel sterke band heb ik al gemerkt. Minstens 1x per week eet ie bij haar, soms gaan ze samen uit.
Trof hem gisteren heeeel even op msn, mailde hij wel lief dat ik me geen zorgen moest maken, (doe ik ook niet hoor!) dat ik altijd in zijn gedachten ben, maar dat zijn dochter veel aandacht vraagt. Ja, logisch toch! Ik vind het ook bewonderenswaardig, dat ie daar zoveel tijd in stopt, dat zie ik L. nog niet doen als zoonlief iets zou hebben...Dat maakt óók waarom ik hem zo lief, leuk etc. vind..maar niet altijd even makkelijk dus, pfffff. Whoehaha, gisterenavond rond een uur of half 12 kreeg ik een smsje van een vriendin die vroeg of ik al sliep. Nou, nee dus, maar ik was zo gefocused op M, dat ik hém terug smste!! Die begreep er niks van en smste: ik snap niet wat je bedoelt met nee. Nee, haha, logisch! Dat was trouwens het eerste smsje van hem wat doorkwam!! Ook gelijk de laatste vlgs mij, want daarna niets meer gehoord, maar heb het wel even uitgelegd natuurlijk.
Vanmorgen bij de ha verliep alles heel soepeltjes, heb ook gewoon een recept meegekregen voor dezelfde pil als vroeger. Had ik dus ook wel telefonisch kunnen doen, achteraf...Maar ja, ik dacht, het is al zooooo lang geleden en dan op mijn leeftijd ook natuurlijk, hahaha.
Dus straks maar gelijk even halen, is dat ook weer geregeld.
En nu nog tot 1700 uur werken...bijna alleen hier..gelukkig wel genoeg te doen zeg..
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:56
nou meiden, geen spanning hier hoor. OOk geen spannende verhalen te vertellen.
Het etentje was op zich gezellig en leuk, maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind de jongen in kwestie erg aardig en leuk maar niet meer dan dat. We hebben wel gezellig gekletst en zo, maar toch die ene klik, nee die is er niet.
het ging ook allemaal heel vrijblijvend, hij kwam nog even mee wat drinken na het etentje, maar verder niks en hij drong ook nergens op aan. We zullen elkaar vast nog wel spreken en zien, maar meer zit er niet in.
Ik heb trouwens nog wel een gegaadigde op het oog. Die zit momenteel in bulgarije voor vakantie, maar zit wel in de planning dat we wat gaan afspreken als hij terug komt. heb hem leren kennen tijdens het wk kijken in de kroeg en ben hem vervolgens al een keer tijdens stappen tegen gekomen. En ja daar is wel iets van een klik. Maar goed dat is ook nog maar even afwachten, ik hou jullie op de hoogte in ieder geval.
Diaantje, jij bent vandaag aan de zwier met A he. heel veel plezier lieverd.
Scarlet, jij ook een fijn weekend, zonder M helaas.
En theetje, ben bang dat jij moet werken het weekend, maar sterkte ermee in ieder geval.
Ik vertrek morgenochtend vroeg om zoonlief op te halen bij zijn vader. Daarna rijden we door naar egmond aan zee. daar zijn we uitgenodigd door de pleegouders van mijn pleegzoon, die zijn er dus ook. Zondag ga ik dan met zoonlief naar groningen voor zijn spannende dag en dan zijn we zondagavond denk ik pas weer thuis.
ga jullie dus missen een heel weekend.
Tot zondagavond!
Het etentje was op zich gezellig en leuk, maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind de jongen in kwestie erg aardig en leuk maar niet meer dan dat. We hebben wel gezellig gekletst en zo, maar toch die ene klik, nee die is er niet.
het ging ook allemaal heel vrijblijvend, hij kwam nog even mee wat drinken na het etentje, maar verder niks en hij drong ook nergens op aan. We zullen elkaar vast nog wel spreken en zien, maar meer zit er niet in.
Ik heb trouwens nog wel een gegaadigde op het oog. Die zit momenteel in bulgarije voor vakantie, maar zit wel in de planning dat we wat gaan afspreken als hij terug komt. heb hem leren kennen tijdens het wk kijken in de kroeg en ben hem vervolgens al een keer tijdens stappen tegen gekomen. En ja daar is wel iets van een klik. Maar goed dat is ook nog maar even afwachten, ik hou jullie op de hoogte in ieder geval.
Diaantje, jij bent vandaag aan de zwier met A he. heel veel plezier lieverd.
Scarlet, jij ook een fijn weekend, zonder M helaas.
En theetje, ben bang dat jij moet werken het weekend, maar sterkte ermee in ieder geval.
Ik vertrek morgenochtend vroeg om zoonlief op te halen bij zijn vader. Daarna rijden we door naar egmond aan zee. daar zijn we uitgenodigd door de pleegouders van mijn pleegzoon, die zijn er dus ook. Zondag ga ik dan met zoonlief naar groningen voor zijn spannende dag en dan zijn we zondagavond denk ik pas weer thuis.
ga jullie dus missen een heel weekend.
Tot zondagavond!
vrijdag 6 augustus 2010 om 19:27
Ach, je hebt in elk geval een leuke avond gehad Dolphine! Als de klik er niet is, dan is de klik er niet, simpel as that! De klik is het allerbelangrijkst wat bestaat..Gewoon dat éne ding wat het verschil maakt. Maar wie weet, wie weet, met de gast die nog op vakantie is...Je hebt een druk maar leuk weekend voor de boeg zeg! Wat leuk dat jullie zijn uitgenodigd door de pleegouders van je pleegzoon (haha, als het er zo staat lijkt het heel ingewikkeld...). Heel veel plezier en zondag lekker genieten van de wedstrijd en je mannetje he!!
Er kwam zowaar wéér een smsje van M. door vanavond.
Misschien heeft ie toch iets gedaan met zijn mobiel. Hij moet helaas werken vanavond. Ik vind het wel lekker dat smsen, bellen is natuurlijk ook heel leuk, maar wordt wel prijzig en zo toch even aandacht en contact, wat ik zooooo nodig heb...(ja, ben net een klein kind wat dat betreft...heb echt af en toe die bevestiging nodig...). Ik hoop dat we ook snel weer iets kunnen afspreken, maar ja, zal ook voor een deel van de gezondheid van zijn docher afhangen natuurlijk..
zaterdag 7 augustus 2010 om 15:51
YES, we hebben weer nieuwe afspraak gemaakt! Hahaha, ik voel me als een kind zo blij....
Wel een beetje ver weg (nou ja..), niet aankomend weekend, maar het weekend daarna (weekend vd 20e). Dat is beter te plannen, ook omdat hij nu bijna fulltime voor zijn dochter zorgt, omdat bijna iedereen met vakantie is (oa haar moeder) en zij zich niet mag bewegen. Haar vriend zorgt ook wel voor haar, maar die was nu naar Dance Valley..Er zijn van 3 wervels de buitenste puntjes afgebroken en dit moet herstellen middels rust..pff, dat kan wel even gaan duren, denk ik. En dan komt hij toch weer hier, omdat hier die vrijdag van alles te doen is, kermis, straatfestival, met allerlei bandjes en optredens én een openlucht 80/90's party, dus als het goed weer is lijkt me dat megagezellig. Weer niet naar A. dus, maar da's mijn eigen schuld, want ik stelde het voor. Bovendien moet mijn knul die zaterdag honkballen in leeuwarden en ik wil dan niet NIET thuis zijn. M. zei ook al dat we een auto moesten aanschaffen, want dit is gewoon niet praktisch allemaal, dan zouden we elkaar vaker kunnen zien. Maar ja...de kosten he...
Enniewee...wel weer fijn om naar uit te kijken! Enne..qua pil ook beter over 2 weken, als het goed is word ik komend weekend of de week erna ongesteld, kan ik gelijk beginnen..jaja, ik heb erover nagedacht...whoehahaha!!
Aankomende dinsdag met een vriendin 's avonds een hapje eten, gezellig. haha, het lijkt wel alsof ik ineens helemaal opbloei, wat maf!
zondag 8 augustus 2010 om 00:38
meiden...sorry verwaarloos jullie maar nu met positieve redenen...
heeeeerlijke relax dag met A gehad...voel me net een prinses...
grond is te koud voor me op te lopen bij lief en heb ook zn kids gezien,...so good!
donderdag gewerkt en vandaag...kado gehad van klantje..een liefdesboedha!!hahaha(niet dat we dat nou nodig hebben,,)maar toch zo lief...
tig reacties op mn hyves...in ben op een andere planeet!
morgen naar mn mams met A...spannend maar ook leuk...
leef helemaal op een wolk..zonder het gevoel te hebben te snel te gaan...en dat zegt Daan...jullie kennen mij als geen ander..en meerdere zijn helemaal verbaasd(ik nog het meest hoor...)
met hummel gaat het ondertussen helemaal goed..was even een dingetje achteraf maar ik doe ook voorzichtig met mn knul
woensdag als ik geopereerd ben ziet hij A pas samen met mn andere beste din..voor mij een goed en veilig gevoel...opdat ik het goed doe tov mn kind...
meiden tot snel!
liefs Daan
heeeeerlijke relax dag met A gehad...voel me net een prinses...
grond is te koud voor me op te lopen bij lief en heb ook zn kids gezien,...so good!
donderdag gewerkt en vandaag...kado gehad van klantje..een liefdesboedha!!hahaha(niet dat we dat nou nodig hebben,,)maar toch zo lief...
tig reacties op mn hyves...in ben op een andere planeet!
morgen naar mn mams met A...spannend maar ook leuk...
leef helemaal op een wolk..zonder het gevoel te hebben te snel te gaan...en dat zegt Daan...jullie kennen mij als geen ander..en meerdere zijn helemaal verbaasd(ik nog het meest hoor...)
met hummel gaat het ondertussen helemaal goed..was even een dingetje achteraf maar ik doe ook voorzichtig met mn knul
woensdag als ik geopereerd ben ziet hij A pas samen met mn andere beste din..voor mij een goed en veilig gevoel...opdat ik het goed doe tov mn kind...
meiden tot snel!
liefs Daan
zondag 8 augustus 2010 om 12:25
Goeiemiddag dames!
Ha die verliefde, op een wolk zwevende (ik dacht al...wie is dat toch die daar ook voorbij komt zweven...??? Verrek, t'is Daan!!)
dame?? haha!
Meid, het klinkt toch supergeweldig allemaal! En dat je zelf het gevoel hebt dat het helemaal niet TE snel allemaal gaat, is ook een teken dat het goed zit. Zooo blij voor je! Hartstikke fijn ook dat het met Hummel nu ook ok is, is toch iets wat ons moeders dwars blijft zitten he..we willen het aan alle kanten goed doen, anders zijn we zelf niet 100% happy..Maar je pakt het goed aan meis, op een manier die voor JOU het beste voelt.
Veel plezier vandaag weer met A. bij je mams, ook wel spannend!
Vannacht weer heeeel lang met M. aan de phone gezeten. Whoehaha, 's nachts voeren wij de meest intieme conversaties, echt over álles gepraat, heerlijk..Hij had het gevoel mij wat verwaarloosd te hebben afgelopen week en wilde dat goed maken, nou, heeft ie dubbel en dwars gedaan..Hij sliep bij zijn dochter en het was zijn 1e nacht na een week nachtdienst, dus totaal van slag. Wilde ook weten hoe mijn knul het had gevonden dat hij over de vloer was etc., of hij het niet vervelend vindt etc. Nou ja, over nog veeeel meer dingetjes..echt erg lief, zorgzaam, sexy.....Het voelt gewoon zooooo GOED allemaal!! Ik ben echt heel happy..Ook onze ontmoeting nog een xtje "over gedaan", haha, hij helemaal vertellen wat hij op dat moment allemaal dacht en waarom hij me aansprak, dat ie dat anders nooooooit doet (hm yeah right) etc. etc.
Ach....ik zit ook op die wolk, net als Daan...hihi.
zondag 8 augustus 2010 om 20:59
Kijk, kijk, allemaal dames op wolkjes hier.
Ik ben er vandaag wel weer ff vanaf gedonderd. Mijn hemel, wat is die kleine man druk en dwars zeg......
Ik snap het wel een beetje, erg druk weekend voor hem, wat voor hem zowizo al erg spannend is. En vanmorgen vroeg belde zijn vader met een lulsmoes af voor vandaag, dus zoonlief as hefig terleurgesteld.
En ja, moeders is in de lul in deze, di is natuurlijk als enige in de buurt. Pfffffff vanaf vandaag gelijk maar flink in de structuur, hopelijk knapt hij daar weer van op.
het was wel een erg leuk weekend.
In Egmond helaas slecht weer, maar toch erg gezellig. 'middags naar kinderspelletjes geweest, wezen bowlen en daarna chinees gegeten.
Ons huisje was erg klein en oud, maar wel gezellig. Alleen was zoonlief om 6 uur al weer wakker vanmorgen.
Vandaag was ook erg gaaf voor hem natuurlijk. Maar ik ben het wel helemaal zat, bijna 400 kilometer gereden vandaag. Maar hij had de dag van zijn leven.
Hij heeft met Toby Alderweireld mee gelopen het veld op en volgens mijn broer was hij goed in beeld bij ere divisie live.
Op de treug weg de mac aangedaan mijn harderwijk. Kleine man heeft inmiddel gedoucht. Dat ga ik nu ook even doen en dan gaat hij zijn bedje in.
Morgen weer eens een BSO dag voor hem en dan meteen proberen hem weer wat op normale tijd op bed te krijgen.
Ik ben er vandaag wel weer ff vanaf gedonderd. Mijn hemel, wat is die kleine man druk en dwars zeg......
Ik snap het wel een beetje, erg druk weekend voor hem, wat voor hem zowizo al erg spannend is. En vanmorgen vroeg belde zijn vader met een lulsmoes af voor vandaag, dus zoonlief as hefig terleurgesteld.
En ja, moeders is in de lul in deze, di is natuurlijk als enige in de buurt. Pfffffff vanaf vandaag gelijk maar flink in de structuur, hopelijk knapt hij daar weer van op.
het was wel een erg leuk weekend.
In Egmond helaas slecht weer, maar toch erg gezellig. 'middags naar kinderspelletjes geweest, wezen bowlen en daarna chinees gegeten.
Ons huisje was erg klein en oud, maar wel gezellig. Alleen was zoonlief om 6 uur al weer wakker vanmorgen.
Vandaag was ook erg gaaf voor hem natuurlijk. Maar ik ben het wel helemaal zat, bijna 400 kilometer gereden vandaag. Maar hij had de dag van zijn leven.
Hij heeft met Toby Alderweireld mee gelopen het veld op en volgens mijn broer was hij goed in beeld bij ere divisie live.
Op de treug weg de mac aangedaan mijn harderwijk. Kleine man heeft inmiddel gedoucht. Dat ga ik nu ook even doen en dan gaat hij zijn bedje in.
Morgen weer eens een BSO dag voor hem en dan meteen proberen hem weer wat op normale tijd op bed te krijgen.
maandag 9 augustus 2010 om 17:00
Hallo meiden,
Bwaahhh, wat een gestress op het eind van mijn werkdag zeg!!
Lekkere dok (R., remember, haha) zou morgen weer terug komen van vakantie, belt ie vanmiddag, is ie toch hartstikke ziek zeg..Is naar Tanzania geweest en heeft daar iets opgelopen, nu buikloop etc., al een behoorlijk poosje. Is op kweek gezet en do of vrij krijgt ie de uitslag, dan belt ie weer.
Sneu!! Het meest lullige is nog wel, dat ie zich vorige week al netjes ziek gemeld heeft bij de secr. van manager, maar zij heeft mij niets gezegd. Kwas zó blij dat ie vanmiddag nog even belde (haha, sowieso natuurlijk, want ondanks dat ie niet fit was was het toch heel gezelly aan de phone), want hij zou morgen spreekuren hebben. Als een idioot de mensen voor de hele week afgebeld, kon er 1 niet bereiken, email gestuurd én voicemail ingesproken, mocht ze toch op de stoep staan neemt een andere dok het over...PFFFFF, wat een gedoe!
Hij heeft wel een supervakantie gehad hoor, behalve het laatste endje dan, ze (hij en vriendin) zaten in een lodge op het hagelwitte strand....KBEN HELEMAAAAAL NIET JALOERS!!!!
Niet op die vriendin hoor, haha, maar wél op de vakantielocatie...Superromantisch toch! Hopelijk valt de uitslag mee en heeft ie niet iets erg naars opgelopen. Maar jammer, die is er morgen dus nog niet.
Sowieso weer beredruk, bleehhhhh.
Ach Dolphine, wat l*ullig van zijn vader zeg...Net nu het een stuk beter leek te gaan met het contact en alles, toch weer even met je neus op de feiten gedrukt. Eigenlijk ook wel logisch dat die kleine man dan zijn frustraties op jouw botviert, nog net te jong om te begrijpen dat jij er ook niets aan kan doen natuurlijk..Maar arme jij! En dan die wereldreis die je hebt gemaakt. Fijn dat jullie je ondanks het niet zo mooie weer toch prima hebben vermaakt in Egmond, maar ben jij nu niet gesloopt??
Daan, hoe was het bij je mam, met A.? Hoe is het met haar eigenlijk?
Ik zie dat M. online komt...later ladies!! haha
maandag 9 augustus 2010 om 17:33
Hm, dat was een ietwat verdrietige M. Hij maakt zich zo'n zorgen over zijn dochter, is bang dat het misschien niet 100% zal genezen, ze heeft zoveel pijn. Maar ja, het is nog geen week geleden dat het gebeurd is en zoiets heeft natuurlijk tijd nodig. De machteloosheid is voor hem natuurlijk het ergst, niets kunnen doen, alleen proberen de situatie zo comfi mogelijk te maken..Ik vind het zo sneu voor hem! (en haar natuurlijk, al ken ik haar niet)
maandag 9 augustus 2010 om 18:57
Hallo, hallo,
Ja scar, dat is naar van de dochter van M. remember, ik ben er een half jaar zoet mee geweest... En nog steeds blijft het een gevoelige plek, dus het heeft tijd nodig, veel tijd.
Ik was gisteren helemaal gesloopt, verschikkelijke koppijn en bloed chagerijnig door ex.
Hij heeft dus niet alleen zoonlief teleurgesteld door deze actie, ik ben natuurlijk ook erg boos op hem. Hij had mij om 6.15 al een sms gestuurd dat zijn ouders ruzie hadden en hij zijn moeder naar haar zus ging brengen. Ja en? Daarom kon hij niet om 13.30 in groningen zijn. Ik vind het een lul smoes, maar goed het zal wel aan mij liggen.
Daarnaast zei zoonlief gisteren in de auto dat hij deze hele week groente wil eten?? Blijkt hij bij zijn vader helemaal niet gehad te hebben, alleen pannekoeken, shouarma ed. Zijn de woorden van zoonlief. Ook was zijn tandvlees onder weer helemaal ontstoken want papa vergeet steeds tanden te poetsen. Ik wordt hier zo moe van..... Moet maar weer eens een gesprek met ex aan want dit kan natuurlijk niet.
Vandaag weer een normale dag hier. Zoonlief naar de bso geweest en heeft zich prima vermaakt. Ik gewoon gewerkt,
Net lekker sperzibonen gegeten en dan de kleine man om 8 uur onder de douche en naar bed, die is nog even bij een vriendje nu.
Ik heb trouwens foto's van gisteren op hyves gezet. en op www.ajax.nl onder het kopje kidsclub staan ook nog wat foto's van zoonlief.
Ja scar, dat is naar van de dochter van M. remember, ik ben er een half jaar zoet mee geweest... En nog steeds blijft het een gevoelige plek, dus het heeft tijd nodig, veel tijd.
Ik was gisteren helemaal gesloopt, verschikkelijke koppijn en bloed chagerijnig door ex.
Hij heeft dus niet alleen zoonlief teleurgesteld door deze actie, ik ben natuurlijk ook erg boos op hem. Hij had mij om 6.15 al een sms gestuurd dat zijn ouders ruzie hadden en hij zijn moeder naar haar zus ging brengen. Ja en? Daarom kon hij niet om 13.30 in groningen zijn. Ik vind het een lul smoes, maar goed het zal wel aan mij liggen.
Daarnaast zei zoonlief gisteren in de auto dat hij deze hele week groente wil eten?? Blijkt hij bij zijn vader helemaal niet gehad te hebben, alleen pannekoeken, shouarma ed. Zijn de woorden van zoonlief. Ook was zijn tandvlees onder weer helemaal ontstoken want papa vergeet steeds tanden te poetsen. Ik wordt hier zo moe van..... Moet maar weer eens een gesprek met ex aan want dit kan natuurlijk niet.
Vandaag weer een normale dag hier. Zoonlief naar de bso geweest en heeft zich prima vermaakt. Ik gewoon gewerkt,
Net lekker sperzibonen gegeten en dan de kleine man om 8 uur onder de douche en naar bed, die is nog even bij een vriendje nu.
Ik heb trouwens foto's van gisteren op hyves gezet. en op www.ajax.nl onder het kopje kidsclub staan ook nog wat foto's van zoonlief.
maandag 9 augustus 2010 om 19:11
Hai meiden! Nou het is hier alles behalve op wolkjes, het is echt alleen maar werken wat de klok slaat! Ben alleen vandaag dagje vrij, maar ja wat heet vrij, vanochtend vroeg op, om voor zoonlief z'n lunchpakket te maken, die heeft een vakantiebaan. (z'n allereerste baantje, zoooo leuk). Wassen gedraait, opgevouwen, konijnenhok verschoont, en dat is hier nogal een klus, gestreken, boodschappen gedaan, en jawel mijn trouwjurk naar stomerij gebracht. Die staat nu op MP, hoewel ik mijn jurk misschien beter nog even in de kast kan laten hangen? Je weet het maar nooit met sommige dames hier! Whoehahahaha! Vanmiddag bij Daan geweest, dat was ff gezellie, Ze heeft gelijk m'n haren weer in plooi geknipt. Ff bijgebept. Toen weer naar huis, eten maken en nu even tijd voor achter pc.Morgen begint er weer een lange werkweek. Gelukkig zaterdag even een break en lekker met manlief naar sauna toe. X heeft 'm ook aardig deze week, hij draait 12 uur op 12 uur af. Pffff.
Hè bah wat een tegenvaller die ex van je, Dolphine, je zou 'm toch. En je knul uiteraard helemaal teleurgesteld. En ja dan is mama natuurlijk degene tegen wie hij zich af reageert. Maar wél een topweekend gelukkig voor dat mannetje! (Jij finaal gesloopt natuurlijk)Heb je het opgenomen? Jammer dat het niks was die date, maar binnenkort weer toch? Diegene met wél die klik?
Scar, nog steeds deep in luv! Lief dat ie zich bezorgd maakte om jouw zoon! Dus de dok moet naar de dok, arm dokkie, ze zeggen dat dat de ergste patienten zijn, haha. Maar wel heel sneu dat als je zo'n superdeluxe vakantie hebt dat je er dan zó ziek van terug moet komen. Méé'éen ik wil ook in zo'n lodge op een bounty strand, toppunt van romantiek!
Daan, mop bedankt voor vandaag. Ik wens je heeeeeeel veeeeeel sterkte! Ik bel je!
Meiden, fijne aaf
Hè bah wat een tegenvaller die ex van je, Dolphine, je zou 'm toch. En je knul uiteraard helemaal teleurgesteld. En ja dan is mama natuurlijk degene tegen wie hij zich af reageert. Maar wél een topweekend gelukkig voor dat mannetje! (Jij finaal gesloopt natuurlijk)Heb je het opgenomen? Jammer dat het niks was die date, maar binnenkort weer toch? Diegene met wél die klik?
Scar, nog steeds deep in luv! Lief dat ie zich bezorgd maakte om jouw zoon! Dus de dok moet naar de dok, arm dokkie, ze zeggen dat dat de ergste patienten zijn, haha. Maar wel heel sneu dat als je zo'n superdeluxe vakantie hebt dat je er dan zó ziek van terug moet komen. Méé'éen ik wil ook in zo'n lodge op een bounty strand, toppunt van romantiek!
Daan, mop bedankt voor vandaag. Ik wens je heeeeeeel veeeeeel sterkte! Ik bel je!
Meiden, fijne aaf
maandag 9 augustus 2010 om 23:09
Hay scheeties,
Net terug van A en heb zelfs even zn zoon geknipt met de spullen van zn vriendin zn moeder!!!whoehaaa!
Was naar hem toegegaan..(want ik zie um as woensdag pas weer na mn operatie en ook de 1e ontmoeting van hummel en mnandere din).
Ging allemaal zo relaxed meiden...ik weet niet wat mij overkomt!!
Thuis komend zijn kinders op hyves opgezocht en hummel was zeer onder de indruk van A zn dochter...whoehahahhahaah!
Vanaaf cadeautjes gehad van A....de schat...we waren naar Artis geweest vrijdag en ik ben pleite van stokstaartjes...heeft de schat een mini stokstaartje voor mij gekocht en ook nog een grote knuffel van Sith...is een figuurtje van Ice Age..lijkt op een stokstaartje..is het niet maar wel mijn favo van ice age!(wist ie niet!!!)
Het klopt allemaal als een bus...zei nog tegen theetje vanmiddag...en vd week nog tegen A....lijkt wel of ik in een zeepbel leef...en ik bang ben dat iemand met een grote prikkeding elk moment die bel doorprikt en ik weer op mn bek ga..telleurgesteld of whatever word....
Zoek daarom beren op de weg die in een klap weggeslagen worden!!!
Heb zelfs vanaaf een stuk op de snel weg gereden naar huis!!!
Dacht zo...ff onder ons...als je na 10 jr zonder angst je gevoelens kan delen(zeg ut ff nietjes hiero..hahaha) dan kan je ook op een snel weg rijden Daantje!
en ja hoor..hoppa....daar ging Daan!!!
Hummel is heel goed bezig met de sport en heeft zich vanaaf aangemeld bij de lokale kickboxclub..hier net om de hoek...helemaal fanatico...ik ben zo blij dat ie een uitlaatklep die hem zeer intereseerd heeft gevonden!!!
Oke...as woensdag mn knie operatie...niet leuk...maar ben helemaal in heaven ...tis allemaal zoveel meiden...zoveel positiviteit...nooit gehad...dus ff wennen..snappen jullie dat??
Durf er niet in te geloven maar ik kan niet anders....
Jullie meosten een s weten hoe mn hart en hoofd nu denken...
Dolph...wat een bere klojo die ex van je!!!
Sorry hoor...dit kan toch niet als een kind al om groente gaat vragen!!!
Jouw goedrecht om even op te gaan treden!!
Kga zeker even op je hyves kijken mop en ik hoop je snel even over de phone te spreken...en Scar ook...ik vind dat zo veel meer persoonlijker dat hier pennen...daar zijn jullie mij te dierbaarvoor...snappen jullie dat?!
Lucky scheet bedankt voor je lieve berichtje..en zo leuk dat je hier weer schrijft!!!
Hoop je binnenkort ook weer even aan mn oor te hebben!!!
meiden kga mand opzoeken...morgen een hele drukke dag..werken bij din in huis en mn eigen huisje aan kant maken want voorlopig mag ik toekijken...pfffffff
Theetje doe rustig aan moppie...en geniet van zaterdag in dat bloedhete hok!!!!
Fijn je weer gezien te hebben ouwe koppelaarster!!!whoehhahahaha
Kga nog even snel mn vriendje bellen...beloofd is beloofd...pfoe..wat kan het leven in ene leuk zijn...
Kuzzz meiden!!!
Net terug van A en heb zelfs even zn zoon geknipt met de spullen van zn vriendin zn moeder!!!whoehaaa!
Was naar hem toegegaan..(want ik zie um as woensdag pas weer na mn operatie en ook de 1e ontmoeting van hummel en mnandere din).
Ging allemaal zo relaxed meiden...ik weet niet wat mij overkomt!!
Thuis komend zijn kinders op hyves opgezocht en hummel was zeer onder de indruk van A zn dochter...whoehahahhahaah!
Vanaaf cadeautjes gehad van A....de schat...we waren naar Artis geweest vrijdag en ik ben pleite van stokstaartjes...heeft de schat een mini stokstaartje voor mij gekocht en ook nog een grote knuffel van Sith...is een figuurtje van Ice Age..lijkt op een stokstaartje..is het niet maar wel mijn favo van ice age!(wist ie niet!!!)
Het klopt allemaal als een bus...zei nog tegen theetje vanmiddag...en vd week nog tegen A....lijkt wel of ik in een zeepbel leef...en ik bang ben dat iemand met een grote prikkeding elk moment die bel doorprikt en ik weer op mn bek ga..telleurgesteld of whatever word....
Zoek daarom beren op de weg die in een klap weggeslagen worden!!!
Heb zelfs vanaaf een stuk op de snel weg gereden naar huis!!!
Dacht zo...ff onder ons...als je na 10 jr zonder angst je gevoelens kan delen(zeg ut ff nietjes hiero..hahaha) dan kan je ook op een snel weg rijden Daantje!
en ja hoor..hoppa....daar ging Daan!!!
Hummel is heel goed bezig met de sport en heeft zich vanaaf aangemeld bij de lokale kickboxclub..hier net om de hoek...helemaal fanatico...ik ben zo blij dat ie een uitlaatklep die hem zeer intereseerd heeft gevonden!!!
Oke...as woensdag mn knie operatie...niet leuk...maar ben helemaal in heaven ...tis allemaal zoveel meiden...zoveel positiviteit...nooit gehad...dus ff wennen..snappen jullie dat??
Durf er niet in te geloven maar ik kan niet anders....
Jullie meosten een s weten hoe mn hart en hoofd nu denken...
Dolph...wat een bere klojo die ex van je!!!
Sorry hoor...dit kan toch niet als een kind al om groente gaat vragen!!!
Jouw goedrecht om even op te gaan treden!!
Kga zeker even op je hyves kijken mop en ik hoop je snel even over de phone te spreken...en Scar ook...ik vind dat zo veel meer persoonlijker dat hier pennen...daar zijn jullie mij te dierbaarvoor...snappen jullie dat?!
Lucky scheet bedankt voor je lieve berichtje..en zo leuk dat je hier weer schrijft!!!
Hoop je binnenkort ook weer even aan mn oor te hebben!!!
meiden kga mand opzoeken...morgen een hele drukke dag..werken bij din in huis en mn eigen huisje aan kant maken want voorlopig mag ik toekijken...pfffffff
Theetje doe rustig aan moppie...en geniet van zaterdag in dat bloedhete hok!!!!
Fijn je weer gezien te hebben ouwe koppelaarster!!!whoehhahahaha
Kga nog even snel mn vriendje bellen...beloofd is beloofd...pfoe..wat kan het leven in ene leuk zijn...
Kuzzz meiden!!!
dinsdag 10 augustus 2010 om 16:51
Goeiemiddag meisjes!
Whoehaha Daan, zou het geen giller zijn als Hummel met dochter van A....?? hahahha, moet je zoiets willen?
Oh en LIEF, die dootjes..En ij zomaar pardoes de snelweg op??? Het moet niet gekker worden meid...Of jij ook goed in je velletje zit!! Wat goed, dat Hummel zo fanatiek aan het sporten is..gewoon omdat ie er zin in heeft offe.....zijn er dames in het spel?/ (of 1, da's al genoeg eigenlijk he...haha).
Morgen is het D day meid, heeeeel veel sterkte, ook voor ná de ingreep....Kan je helaas niet nog even bellen vanaaf, want ik ga uit eten.. Succes lieverd!!
Och Dolphine, wat triest zeg...dat je mannetje gewoon om groente vraagt, dat is toch niet normaal??!! En dan dat tanden poetsen, om over die rotsmoes nog maar te zwijgen..Erg jammer zeg, dat het nu weer zo gaat. En zó vervelend weer, dat je dan de confrontatie weer moet aangaan, bah.
Ik heb de foto's ook even bekeken, echt leuk! Wat een lekker koppie heeft je ventje toch!
Theetje, weer bezig je 3 slagen in de rondte te werken..Bah meid. Wel een lekker vooruitzicht zaterdag...He wat stoer zeg, je knul zijn eerste baan! Die van die van mij zit er nu bijna op, sport gaat weer beginnen volgende week en dan even later school ook weer en hij wilde ook nog even een paar weken helemaal niks. Vandaag had ie weer salaris en het viel hem errug mee, haha, leuk om te zien.
Straks uit eten met din, gezellig.
Kga nu maar even wat afwassen ofzo..
Fijne aaf!
dinsdag 10 augustus 2010 om 19:39
Hallo meiden,
Ik ben weer home alone vanavond..... haha. Heb zoonlief net weggebracht, die is logeren bij een vriendje en hij mag morgen mee naar madurodam. Helemaal leuk weer.
Komt ie morgen eind van de middag weer thuis en dan komt mijn broertje met gezin nog even voor zijn verjaardag.
Diaantje, heel veel sterkte morgen lieverd. Ik probeer je vanavond nog even te bellen, als ik er tussen kom in jouw drukke leventje.... haha
Fijn dat je zo lekker in je vel zit en dat je je zo goed voelt. Dat doet je herstel aan de knie ook vast goed. En die hummel van je, geweldig dat hij weer zo fanatiek is.
Scarlet, veel plezier vanavond en lekker eten. Hier begint de voetbal zaterdag weer voor zoonlief met een oefenwedstrijdje. Helemaal leuk voor mijn knul natuurlijk. Alleen de kleding hebben we nog niet. We moesten begin deze maand een breif krijgen wanneer ze hun tenue moeten halen, maar uiteraard nog niks gehoord. Nou ja zal wel goed komen en anders nog maar een keer teneu van vorig seizoen aan.
Theetje, stoer zeg je knul aan het werk. Wat voor baantje heeft hij? Jij bent ook al weer gelijk lekker druk weer he. Maar dan komt de sauna straks natuurlijk helemaal als geroepen.
Ik ben vandaag gebeld door de sport bso, we werden uitgenodigd voor een kennismaking tijdens de inloop vrijdag middag. Helaas kunnen we dan niet, want ik moet met zoonlief naar de slaappolie. Maar ze kennen hem, dus hij wordt dinsdag gewoon opgehaald bij school door de medewerkers. Helemaal goed dus.
Haha scar, lekker jochie is het he..... Wordt nog wat als hij later groot is, moet de meiden van zich af slaan denk ik.
Ik ben weer home alone vanavond..... haha. Heb zoonlief net weggebracht, die is logeren bij een vriendje en hij mag morgen mee naar madurodam. Helemaal leuk weer.
Komt ie morgen eind van de middag weer thuis en dan komt mijn broertje met gezin nog even voor zijn verjaardag.
Diaantje, heel veel sterkte morgen lieverd. Ik probeer je vanavond nog even te bellen, als ik er tussen kom in jouw drukke leventje.... haha
Fijn dat je zo lekker in je vel zit en dat je je zo goed voelt. Dat doet je herstel aan de knie ook vast goed. En die hummel van je, geweldig dat hij weer zo fanatiek is.
Scarlet, veel plezier vanavond en lekker eten. Hier begint de voetbal zaterdag weer voor zoonlief met een oefenwedstrijdje. Helemaal leuk voor mijn knul natuurlijk. Alleen de kleding hebben we nog niet. We moesten begin deze maand een breif krijgen wanneer ze hun tenue moeten halen, maar uiteraard nog niks gehoord. Nou ja zal wel goed komen en anders nog maar een keer teneu van vorig seizoen aan.
Theetje, stoer zeg je knul aan het werk. Wat voor baantje heeft hij? Jij bent ook al weer gelijk lekker druk weer he. Maar dan komt de sauna straks natuurlijk helemaal als geroepen.
Ik ben vandaag gebeld door de sport bso, we werden uitgenodigd voor een kennismaking tijdens de inloop vrijdag middag. Helaas kunnen we dan niet, want ik moet met zoonlief naar de slaappolie. Maar ze kennen hem, dus hij wordt dinsdag gewoon opgehaald bij school door de medewerkers. Helemaal goed dus.
Haha scar, lekker jochie is het he..... Wordt nog wat als hij later groot is, moet de meiden van zich af slaan denk ik.
woensdag 11 augustus 2010 om 17:15
Goeiemiddag ladies
Zooo, de week is weer doormidden!
Hoe zou het met onze Daan zijn??
Jammer dat je niet naar de kennismaking met de BSO kunt gaan Dolphine, maar ja, je kunt je moeilijk in 2en delen he..haha. Ik weet zeker dat die kleine man daar helemaal op zijn plek zit, gaaf eigenlijk, dat zoiets bestaat. Vrijdag dus naar de slaappolie, krijgen jullie dan de uitslag van alles? kben benieuwd!
Etentje was erg gezellig gisteren, moeten we vaker doen zoiets. Lekker penne gegeten, wijntje erbij..helemaal goed.
Gelukkig had ik vandaag mijn halve dag, echt niet normaal druk meer op kantoor. Gzd komt volgende week ook weer een collega terug, want dit is echt niet meer bij te benen.
Ik ben benieuwd of R. morgen al uitslag heeft en wat het zal zijn en of we hem lang moeten gaan missen. Straks lekker kip uit de oven met sla, kheb eigenlijk nu al honger..
woensdag 11 augustus 2010 om 20:30
hallo meiden,
Zo hehe, ff rust in de tent hier. Wat een gekkenhuis vanmiddag zeg. Ik hd de ochtend voor mezelf, omdat zoonlief gezellig logeren was. Dus vanmorgen lekker naar de markt geweest, boodschapjes gedaan etc.
Eind van de middag kwam mijn schoonzus met nichtjes en nog een ander nichtje van haar. Zoonlief was toen ook net thuis. Schoonzus had me vanmorgen gebeld om te vragen of ik niet naar hen wilde komen. Nou nee eigenlijk niet, ik had net alle alle boodschappen gedaan want ze zouden mee eten en ik had tompoucen gekocht.
Ik vond het zowiezo een beetje vreemde vraag want ze zouden komen voor de verjaardag van zoonlief. Uiteindelijk zijn ze gewoon hier geweest en kwam mijn broertje ook na zijn werk.
Maar zoonlief was niet te genieten, hij heeft veel te weinig geslapen natuurlijk en de hele dag druk geweest met zijn vriendje. Die was dus gesloopt dus dat was in het begin ff mokken. Gelukkig trok hij later weer bij.
Hij heeft wel weer erg veel woede uitbarstingen, waarbij hij boos wegloopt of met spullen gaat gooien. Daar wordt ik momenteel wel erg moe van. Ik hoop dat dit snel weer over is. Want ik krijg er wat van. Hij is zo moeilijk te bereiken dan.
Maar goed tijdens het eten begonnen mijn nichtjes ook, dus gelukkig was zoonlief niet de enige....
Die zit nu lekker gedoucht de 1e helft van het voetbal te kijken en dan gaat hij zijn bedje in.
Zo hehe, ff rust in de tent hier. Wat een gekkenhuis vanmiddag zeg. Ik hd de ochtend voor mezelf, omdat zoonlief gezellig logeren was. Dus vanmorgen lekker naar de markt geweest, boodschapjes gedaan etc.
Eind van de middag kwam mijn schoonzus met nichtjes en nog een ander nichtje van haar. Zoonlief was toen ook net thuis. Schoonzus had me vanmorgen gebeld om te vragen of ik niet naar hen wilde komen. Nou nee eigenlijk niet, ik had net alle alle boodschappen gedaan want ze zouden mee eten en ik had tompoucen gekocht.
Ik vond het zowiezo een beetje vreemde vraag want ze zouden komen voor de verjaardag van zoonlief. Uiteindelijk zijn ze gewoon hier geweest en kwam mijn broertje ook na zijn werk.
Maar zoonlief was niet te genieten, hij heeft veel te weinig geslapen natuurlijk en de hele dag druk geweest met zijn vriendje. Die was dus gesloopt dus dat was in het begin ff mokken. Gelukkig trok hij later weer bij.
Hij heeft wel weer erg veel woede uitbarstingen, waarbij hij boos wegloopt of met spullen gaat gooien. Daar wordt ik momenteel wel erg moe van. Ik hoop dat dit snel weer over is. Want ik krijg er wat van. Hij is zo moeilijk te bereiken dan.
Maar goed tijdens het eten begonnen mijn nichtjes ook, dus gelukkig was zoonlief niet de enige....
Die zit nu lekker gedoucht de 1e helft van het voetbal te kijken en dan gaat hij zijn bedje in.
donderdag 12 augustus 2010 om 20:30
[fgcolor=#4B0F70]
Goedenavond!
Oooo, wat ben ik blij dat het bijna weekend is zeg...Zo druk op het werk, niet normaal meer. En dan ook nog morgen alleen, ik zie er echt naar uit...not...
En dan had ik net M. nog aan de lijn, die nu al weekend heeft en voorstelde om ook dit weekend, morgen dus, al te komen...
Dat had ik natuurlijk super gevonden, maar had al zo'n idee dat mijn knul dat minder zou vinden..Dit is zijn laatste weekend zonder honkbal en 1 vd laatste vd vakantie, dan wil hij zijn gang kunnen gaan. Kan ik ergens ook wel weer begrijpen, maar het maakt het wel moeilijk hoor..Want hij wilde dan nu komen en volgend weekend ook, of ik volgend weekend naar A. (hoewel ik dat minder vind, omdat mijn knul dan moet honkballen). Dus eerst maar even overlegd en het leek me beter om dat niet te forceren.. Maar oooooooo, te weten dat hij hier morgen al had kunnen zijn...Toch een beetje au hoor.
Maar.....dat ie het wil en zelf voorstelt vind ik natuurlijk wel te gek, hahahaha!! En hij weet gelukkig ook wel dat ik het dolgraag wil en begrijpt het ook allemaal. Hebben maar vast afgesproken veeeeeel in te gaan halen volgend weekend. Yeahaa!! Ik kan niet wachten zeg...zucht...Zoonlief zou trouwens net zo reageren als er een vriendin zou komen het hele weekend hoor, heeft verder niets met M. op zich te maken. Hij vindt gewoon dat ie dan geen privacy heeft en zijn gang niet kan gaan. Tja, zo groot is mijn huis natuurlijk niet..
Inderdaad een beetje een rare vraag Dolphine, van je schoonzus! Maar goed, gewoon bij jou gekomen dus..Dat je mannetje van die woedeuitbarstingen heeft, zou dat ook komen door hoe zijn vader met hem omgaat? Dat ie dat toch niet goed kan verwerken, die emoties? Wel heel erg vervelend voor jou zeg, want jij zit er weer mee. Eigenlijk stiekem dan wel fijn om te zien dat andere kinderen er ook last van hebben! Hoe is het vandaag gegaan?
Het lijkt de goede kant op te gaan met de dochter van M., heeft nu sinds 2 dagen bijna geen pijn meer, wat natuurlijk enorm scheelt. Als ik het goed begrepen heb gaan er maandag weer foto's gemaakt worden..
[.fgcolor]
Goedenavond!
Oooo, wat ben ik blij dat het bijna weekend is zeg...Zo druk op het werk, niet normaal meer. En dan ook nog morgen alleen, ik zie er echt naar uit...not...
En dan had ik net M. nog aan de lijn, die nu al weekend heeft en voorstelde om ook dit weekend, morgen dus, al te komen...
Dat had ik natuurlijk super gevonden, maar had al zo'n idee dat mijn knul dat minder zou vinden..Dit is zijn laatste weekend zonder honkbal en 1 vd laatste vd vakantie, dan wil hij zijn gang kunnen gaan. Kan ik ergens ook wel weer begrijpen, maar het maakt het wel moeilijk hoor..Want hij wilde dan nu komen en volgend weekend ook, of ik volgend weekend naar A. (hoewel ik dat minder vind, omdat mijn knul dan moet honkballen). Dus eerst maar even overlegd en het leek me beter om dat niet te forceren.. Maar oooooooo, te weten dat hij hier morgen al had kunnen zijn...Toch een beetje au hoor.
Maar.....dat ie het wil en zelf voorstelt vind ik natuurlijk wel te gek, hahahaha!! En hij weet gelukkig ook wel dat ik het dolgraag wil en begrijpt het ook allemaal. Hebben maar vast afgesproken veeeeeel in te gaan halen volgend weekend. Yeahaa!! Ik kan niet wachten zeg...zucht...Zoonlief zou trouwens net zo reageren als er een vriendin zou komen het hele weekend hoor, heeft verder niets met M. op zich te maken. Hij vindt gewoon dat ie dan geen privacy heeft en zijn gang niet kan gaan. Tja, zo groot is mijn huis natuurlijk niet..
Inderdaad een beetje een rare vraag Dolphine, van je schoonzus! Maar goed, gewoon bij jou gekomen dus..Dat je mannetje van die woedeuitbarstingen heeft, zou dat ook komen door hoe zijn vader met hem omgaat? Dat ie dat toch niet goed kan verwerken, die emoties? Wel heel erg vervelend voor jou zeg, want jij zit er weer mee. Eigenlijk stiekem dan wel fijn om te zien dat andere kinderen er ook last van hebben! Hoe is het vandaag gegaan?
Het lijkt de goede kant op te gaan met de dochter van M., heeft nu sinds 2 dagen bijna geen pijn meer, wat natuurlijk enorm scheelt. Als ik het goed begrepen heb gaan er maandag weer foto's gemaakt worden..
[.fgcolor]
donderdag 12 augustus 2010 om 21:38
Hallo, hallo,
Vandaag ging het goed met zoonlief ja. Gelukkig. Hij was natuurlijk wel de hele dag op de BSO, maar vanmorgen en vanavond ging het prima. Toch het ritme dat hij dan heeft denk ik.....
Hij is vannacht wel 3x uit zijn bed gekomen.
Ik hoop zo dat ze morgen wat kunnen op die slaappolie. Want dit sloopt me hoor.
Goh scarlet, wat fijn voor de dochter van M. Nu al bijna geen pijn meer? Krijgt ze zo veel pijnstilling of is het dan toch niet gebroken? Voor haar in ieder geval erg fijn.
Tja wel jammer dat je zoon dat dan minder vindt. Ergens snap ik hem wel, maar aan de andere kant....... Hoeveel jaren hou jij al geen rekening met hem?
Maar goed dat is natuurlijk geen discussie. Al kan ik me zo goed voorstellen dat jij en M elkaar gewoon ieder weekend willen zien.....
Hoe is het met onze diaan? ben zo benieuwd hoe de operatie verlopen is.
Ik heb via marktplaats een plaswekker voor zoonlief besteld. Nu een draadloze. Mijn nichtje was er met een week droog mee. Ik hoop zo dat het voor hem ook gaat werken.
Die ik nu voor hem heb is niet draadloos en dat vind hij dus helemaal niet fijn. Hij ligt zo te woelen dat hij last van de draden heeft.
Ik weet niet zo goed waar zijn woede uitbarstingen vandaan komen scarlet, toch een stuk frustratie denk ik. Maar ja hij zal ook moeten leren dat niet alles zo loopt zoals hij graag ziet. En de teleurstelling naar zijn vader zal er ook wel mee te maken hebben ja.
Vandaag ging het goed met zoonlief ja. Gelukkig. Hij was natuurlijk wel de hele dag op de BSO, maar vanmorgen en vanavond ging het prima. Toch het ritme dat hij dan heeft denk ik.....
Hij is vannacht wel 3x uit zijn bed gekomen.
Ik hoop zo dat ze morgen wat kunnen op die slaappolie. Want dit sloopt me hoor.
Goh scarlet, wat fijn voor de dochter van M. Nu al bijna geen pijn meer? Krijgt ze zo veel pijnstilling of is het dan toch niet gebroken? Voor haar in ieder geval erg fijn.
Tja wel jammer dat je zoon dat dan minder vindt. Ergens snap ik hem wel, maar aan de andere kant....... Hoeveel jaren hou jij al geen rekening met hem?
Maar goed dat is natuurlijk geen discussie. Al kan ik me zo goed voorstellen dat jij en M elkaar gewoon ieder weekend willen zien.....
Hoe is het met onze diaan? ben zo benieuwd hoe de operatie verlopen is.
Ik heb via marktplaats een plaswekker voor zoonlief besteld. Nu een draadloze. Mijn nichtje was er met een week droog mee. Ik hoop zo dat het voor hem ook gaat werken.
Die ik nu voor hem heb is niet draadloos en dat vind hij dus helemaal niet fijn. Hij ligt zo te woelen dat hij last van de draden heeft.
Ik weet niet zo goed waar zijn woede uitbarstingen vandaan komen scarlet, toch een stuk frustratie denk ik. Maar ja hij zal ook moeten leren dat niet alles zo loopt zoals hij graag ziet. En de teleurstelling naar zijn vader zal er ook wel mee te maken hebben ja.
donderdag 12 augustus 2010 om 22:47
Ja, dat maakt het ook erg lastig Dolphine, want dat gevoel heb ik natuurlijk ook wel een beetje, dat ik al zo lang rekening heb gehouden met hem (en logisch ook natuurlijk...maar toch).
Maar ik wil óók niet dat hij denkt dat ik hem zomaar opzij schuif omdat M. nu in mijn leven is, heb hem ook duidelijk uitgelegd dat dat niet zo is (en hij is natuurlijk oud en wijs genoeg om dat te begrijpen, pfff), maar ik ben natuurlijk wel superverliefd en als M. dan hier is..Niet dat we constant op elkaars lip zitten of aan elkaar zitten, sowieso niet waar mijn knul bij is, maar zoonlief gaat zich dan afzonderen, doet ie zelf omdat hij vindt dat hij niets te zoeken heeft bij ons en zich dan verveelt. Het is best lastig, is natuurlijk voor mij ook een heel nieuwe situatie, haha. Ik moet er zelf ook nog gewoon heel erg aan wennen, om er een goede middenweg in te vinden. En het is gewoon erg jammer dat die knul van mij zo'n huismus is..Als ie nou zelf gewoon lekker veel de hort op was, was het ook al stukken minder beladen. Pff, misschien verandert het als ie straks op het MBO zit??? Yeah right...wishfull thinking, ben ik bang!
Geen idee of ze zoveel pijnstillers krijgt, hij zei wel dat ze een beetje had geprobeerd op te staan etc, maar dat dat heel erg was tegengevallen en ze was snel weer gaan liggen. Maar gelukkig merk ik aan hem ook dat hij zich iets minder zorgen maakt.
Ik hoop dat je morgen op de slaappoli iets te horen krijgt waar je wat aan hebt Dolphine, zoals bijv. een melatonine (of hoe heet het ook..)tekort oid, vreselijk, die gebroken nachten voor je! Ritme en regelmaat is voor je mannetje toch het best he, denk ik..nou ja, dat geldt ook voor meer mensen natuurlijk. Een draadloze plaswekker, wat een uitkomst! Ik zou ook gek worden van die draadjes denk ik..hopelijk gaat het werken, fijn voor jou en hem.
Nog 8 nachtjes...dan zie ik M. weer..want hij komt gelukkig wel al vrijdag. Ik moet wel werken, dus hij zou het zo uitkienen met de trein, dat ie aankomt als ik klaar ben, want dan ben ik toch al bij het station en kunnen we samen naar huis. Knus he!
Jeetje, soms kan ik het gewoon niet geloven hoor, hoe dit is gegaan en vooral hoe snel dit is gegaan..Ik heb trouwens behalve een paar vriendinnen (waaronder jullie, hihi) en L.nog niemand iets gezegd. Gek he, alsof ik het gevoel heb dat wanneer veel mensen het weten, familie bijv., het heel snel weer voorbij zal gaan. Hoe maf! Kan ook zijn dat ik het/hem gewoon nog even voor mezelf wil houden natuurlijk....hihi
.
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:27
Spannende dag hier hoor.
Zoonlief is gelukkig even spelen bij een vriendje, heeft hij een beetje afleiding, want ik merk dat hij het ook spannend vind.
Ik haal hem om half 3 op en dan rijden we naar Ede.
vandaag is mijn stofzuigerslang bezorgt. Fijn!!!!! Gelukkig past ie ook. Hoef ik niet steeds de stofzuiger bij mijn ouders te halen.
Ook is vandaag de plaswekker op de post gegaan dus die kan ik ook die weekend of na het weekend hebben.
Hoezo vrijdag de 13e he....... hahaha
Tja scarlet ik snap je dilemma rondom je knul natuurlijk. het is voor hem ook erg wennen. Hij hoeft zich in de toekomst (stel dat jullie een toekomst hebben) toch niet af te zonderen als M bij jou is. dan zal er toch aan moeten wennen dat er nog iemand in huis rondloopt. Stukje aanpassen heet dat. Maar waarschijnlijk heeft dat z'n tijd nodig bij hem.
hahah jij denkt echt dat hij straks op het MBO een heel ander kind wordt en ineens veel van huis is? hihihi droom maar lekker.
In ieder geval jammer dat jullie elkaar dit weekend niet kunnen zien, maar in ieder geval aftellen naar volgend weekend, wel weer iets leuks om naar uit te kijken.
Ik meld vanavond nog wel even hoe het op de slaappoli geweest is.
Zoonlief is gelukkig even spelen bij een vriendje, heeft hij een beetje afleiding, want ik merk dat hij het ook spannend vind.
Ik haal hem om half 3 op en dan rijden we naar Ede.
vandaag is mijn stofzuigerslang bezorgt. Fijn!!!!! Gelukkig past ie ook. Hoef ik niet steeds de stofzuiger bij mijn ouders te halen.
Ook is vandaag de plaswekker op de post gegaan dus die kan ik ook die weekend of na het weekend hebben.
Hoezo vrijdag de 13e he....... hahaha
Tja scarlet ik snap je dilemma rondom je knul natuurlijk. het is voor hem ook erg wennen. Hij hoeft zich in de toekomst (stel dat jullie een toekomst hebben) toch niet af te zonderen als M bij jou is. dan zal er toch aan moeten wennen dat er nog iemand in huis rondloopt. Stukje aanpassen heet dat. Maar waarschijnlijk heeft dat z'n tijd nodig bij hem.
hahah jij denkt echt dat hij straks op het MBO een heel ander kind wordt en ineens veel van huis is? hihihi droom maar lekker.
In ieder geval jammer dat jullie elkaar dit weekend niet kunnen zien, maar in ieder geval aftellen naar volgend weekend, wel weer iets leuks om naar uit te kijken.
Ik meld vanavond nog wel even hoe het op de slaappoli geweest is.
vrijdag 13 augustus 2010 om 18:49
Goeiemiddag! Offe...avond eigenlijk al!
Pfoeee, wat een lange werkdag was het zeg.. Maar toch erg lekker gewerkt en de dag vloog voorbij.
Lekkere dok r. nog aan de lijn gehad, was weer errrg gezellig, haha. Helaas had ie nog steeds geen uitslag, heeft er zelfs klachten bij gekregen: bloed in de ontlasting en als ie gewoon niks lag te doen kon het zweet hem af en toe uitbreken.. Maandag verwacht ie de uitslag wel, maakt zich nu toch wel een klein beetje zorgen. Er heerste nl buiktyfus daar waar hij was, maar bij de GGD hadden ze gezegd dat ie zich daar niet voor hoefde in te enten, tenzij hij voor een langere periode zou gaan..Verder heeft ie wel alle nodige shots etc. gehad, dussz...
Toch verwachtte hij wel dinsdag weer te beginnen, wat een optimisme zeg! Hij klonk nog als een slappe dweil, bij wijze van! Eerst zei hij dat als ik niks van hem hoorde, hij er weer zou zijn, maar dat wil ik niet hoor, ik wil horen ja of nee, zodat ik actie kan ondernemen. Moest ie wel om lachen, maar beloofde het braaf. Haha, hij zei dat ie zo slapjes was dat ie alles deed wat ik van um vroeg...HMMMMM????!!! Maar ook dat dat volgende week weer over zou zijn, waarop ik zei dat ie dan maar thuis moest blijven...hihi.
Spannend Dolphine, ik ben erg benieuwd wat eruit gekomen is bij de slaappoli. Lekker zeg, dat je weer gewoon zelf kunt stofzuigen.. Als zoiets het niet doet merk je pas hoe onhandig het is zonder he!
Ik heb het er met mijn knul nog wel even over gehad en hij bezweert dat het echt niet aan M. ligt. Nu is het ook zo dat ie geen fijne computerstoel heeft op het moment (die is gebroken) en daarom helemaal niet meer op de pc zit. Als hij een goede stoel zou hebben zou hij wél gewoon op de pc gaan bij ons, kijk, dat vind ik al heel anders. Is ie er tenminste gewoon bij en kun je gewoon met elkaar praten..Dus maar gauw een goede stoel regelen, haha. En ik bedoelde het inderdaad cynisch, sarcastisch, haha, dat mijn knul nog gaat veranderen..whoehaha!
Het wordt een latertje met eten, zoonlief wilde perse vandaag zelfgemaakte kippensoep. Heb er zelf ook wel zin, maar ja, duurt even he...ach, heb de tijd...
En godzijdank is het WEEKEND!!!!
vrijdag 13 augustus 2010 om 19:55
hallo, hallo,
We hebben de uitslag binnen. Zoonlief blijkt pas na 22.00 melatonine aan te maken. Dat is een stofje dat je nodig hebt om in slaap te vallen. Ik moet nu beginnen om hem een week lang om 7 uur 1 mg melatonine te geven, als dit geen resultaat heeft mag hij na een week 2 mg. Ik ben zo benieuwd of dit gaat werken, hoop het zo......
We hebben na het ziekenheuis bezoek lekker een pannenkoek gegeten bij het pannenkoekenhuis.
Maandag dus beginnen met die melatonine. Ook maandag weer beginnen met school. Dus die plaswekker daar wachten we nog maar even mee. Misschien dat ik daar in de herfstvakantie mee begin, kan hij eerst even goed aan het ritme wennen.
Vandaag ook wel weer een goede dag met hem. Geen grote mond of driftbuien, heel fijn.
Morgen moet hij weer voetballen, daar heeft ie wel enorm veel zin in.
Haha scarlet, lekker apart joch is het ook he die zoon van je. Lekker hoor zelfgemaakte kippensoep... hmmmm
We hebben de uitslag binnen. Zoonlief blijkt pas na 22.00 melatonine aan te maken. Dat is een stofje dat je nodig hebt om in slaap te vallen. Ik moet nu beginnen om hem een week lang om 7 uur 1 mg melatonine te geven, als dit geen resultaat heeft mag hij na een week 2 mg. Ik ben zo benieuwd of dit gaat werken, hoop het zo......
We hebben na het ziekenheuis bezoek lekker een pannenkoek gegeten bij het pannenkoekenhuis.
Maandag dus beginnen met die melatonine. Ook maandag weer beginnen met school. Dus die plaswekker daar wachten we nog maar even mee. Misschien dat ik daar in de herfstvakantie mee begin, kan hij eerst even goed aan het ritme wennen.
Vandaag ook wel weer een goede dag met hem. Geen grote mond of driftbuien, heel fijn.
Morgen moet hij weer voetballen, daar heeft ie wel enorm veel zin in.
Haha scarlet, lekker apart joch is het ook he die zoon van je. Lekker hoor zelfgemaakte kippensoep... hmmmm