Gezocht: Dijbeenschopper

05-08-2010 22:02 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen weken weer eens zo ontzettend veel kleding gekocht. Het geld vliegt op magische wijze mijn portomonnee uit als ik door de stad loop en er komen talloze nieuwe kledingstukken en make-up voor terug. Nou begreep ik uit een ander topic dat een welgemeende trap tegen het dijbeen uitgedeeld door echtgenoot daar de oplossing voor is. Helaas ben ik niet in het bezit van zo'n exemplaar.

Dus nu mijn vraag. Is er hier iemand die mij of aan een dijbeenschopper of aan een dijbeenschop kan helpen? Ik ben wanhopig!!!
Ghe. En nu, zijn we eruit voor wie je gaat kiezen? Ik vind dat aanbod van Hermes wel heel cool.
Ik ga voor Hermes inderdaad

Wanneer kun je beginnen?
*pakt agenda erbij*

Wat dacht je van zaterdagmiddag een intake?

Moet eerst nog even bokstape kopen om mijn handen te beschermen. Ik stel voor om meteen na de intake in een drukke winkelstraat te beginnen en dan bij de uitverkoop van de H&M of zo.

Oh en natuurlijk ben ik niet aansprakelijkheid voor enige schade die je oploopt door de klappen. Het is tenslotte voor je eigen bestwil
De uitverkoop bij de H&M is al voorbij

Er staan een tripje naar de miss etam outlet (ik ben nieuwsgierig ) op het program zaterdag.
Ehhmmmm...

*kucht*
Niet zeuren Q
Die heb je van mister Boogie gekregen, die hengelaarT.
quote:Zwup schreef op 05 augustus 2010 @ 22:55:

De uitverkoop bij de H&M is al voorbij

Er staan een tripje naar de miss etam outlet (ik ben nieuwsgierig ) op het program zaterdag.

Ideale testgelegenheid .

Q, heb je geen plaatje van een slammerT? Dan wordt dat het bedrijfslogo, dan weten mensen dat het werk in uitvoering is en geen mishandeling.
Dat dacht ik ook!

Maar nou weet ik nog steeds je tarief niet.

Ik vrees met grote vrezen voor het bedrag
Wat besteed je gemiddeld op een shoppingmiddag? Dat keer 2 en je hebt het tarief.
Dan valt het zaterdag nog wel mee. Outletshoppen is goedkoop hè
Mijn naam is dan wel geen Qwertuu maar misschien dat zoiets toepasselijk kan zijn, Hermes?
Heb ook waardebonnen gevonden, als promotiemateriaal.
Aubrey wil je niet mijn PR adviseur worden?
Graag Hermes, krijg opeens ontzettend veel inspiratie want je kunt namelijk ook een on line slapping service opzetten. Dan kun je wel 20 klanten per uur helpen.
Kijk zo gaan de zaken goed. Ik zat ook al aan merchandise te denken: I went shopping and all I got was a beating t-shirts

Slapping opleiding

Slapping events

Etc.
quote:Aubrey schreef op 05 augustus 2010 @ 22:59:

Die heb je van mister Boogie gekregen, die hengelaarT.

Gekregen?

*kucht nog een keer*

Zo kun je het ook noemen ja.

(Ik wil hier natuurlijk niet als jatterT te boek staan, zo vlak nadat ik mezelf als lurkerT bekend heb gemaakt. )
En net als Frasier (good morning Seattle) een radio show op je nemen, voor je naamsbekendheid. En om natuurlijk alle shop addicts te kunnen helpen.
quote:qwertuu schreef op 05 augustus 2010 @ 23:24:

[...]

Gekregen?

*kucht nog een keer*

Zo kun je het ook noemen ja.

(Ik wil hier natuurlijk niet als jatterT te boek staan, zo vlak nadat ik mezelf als lurkerT bekend heb gemaakt. ) Don't tell me, hij heeft 'm je onder dwang 'gegeven'?
Even voor mijn begrip hoor... als koopverslaafde... ik snap best dat je die trap krijgt enzo hoor, dat staat allemaal ook opgenomen in mijn huwelijkse voorwaarden... maar ik had dus begrepen... dat als je koopverslaafd bent... dat je dan zeg maar een soort van andere dingen moest gaan doen met je weldoener. Die dan weer iemand anders is dan je partner...

Of is deze info só last Tuesday en loop ik alweer een hele trend achter?
quote:Aubrey schreef op 05 augustus 2010 @ 23:27:

[...]

Don't tell me, hij heeft 'm je onder dwang 'gegeven'?

Nou, eigenlijk had ik 'm gewoon gejat.

Daar staan geen lijfstraffen op, toch? In tegenstelling tot dat onder dwang "geven", wat natuurlijk op zich al een soort van lijfstraf is?
quote:qwertuu schreef op 05 augustus 2010 @ 23:30:

Even voor mijn begrip hoor... als koopverslaafde... ik snap best dat je die trap krijgt enzo hoor, dat staat allemaal ook opgenomen in mijn huwelijkse voorwaarden... maar ik had dus begrepen... dat als je koopverslaafd bent... dat je dan zeg maar een soort van andere dingen moest gaan doen met je weldoener. Die dan weer iemand anders is dan je partner...

Of is deze info só last Tuesday en loop ik alweer een hele trend achter?
Jatten mag, jatten is gewoon retecool. En dat past dan weer mooi bij die lekkere kont van je.
Ben blij dat je voor retecool hebt gekozen dan en niet voor knettergaaf. Dat zou wat ten koste gaan van mijn reputatie als keurig meisje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven