Gezocht: Dijbeenschopper
donderdag 5 augustus 2010 om 22:02
Ik heb de afgelopen weken weer eens zo ontzettend veel kleding gekocht. Het geld vliegt op magische wijze mijn portomonnee uit als ik door de stad loop en er komen talloze nieuwe kledingstukken en make-up voor terug. Nou begreep ik uit een ander topic dat een welgemeende trap tegen het dijbeen uitgedeeld door echtgenoot daar de oplossing voor is. Helaas ben ik niet in het bezit van zo'n exemplaar.
Dus nu mijn vraag. Is er hier iemand die mij of aan een dijbeenschopper of aan een dijbeenschop kan helpen? Ik ben wanhopig!!!
Dus nu mijn vraag. Is er hier iemand die mij of aan een dijbeenschopper of aan een dijbeenschop kan helpen? Ik ben wanhopig!!!
vrijdag 6 augustus 2010 om 00:00
vrijdag 6 augustus 2010 om 00:22
vrijdag 6 augustus 2010 om 00:27
quote:Zwup schreef op 06 augustus 2010 @ 00:23:
Die is er niet meer singalala Grrrr hoe zonde! Heb ik gewoon met vrienden zitten eten terwijl ik hier had kunnen genieten van een dijbeenschoptopic Wat een slechte keus!
Die is er niet meer singalala Grrrr hoe zonde! Heb ik gewoon met vrienden zitten eten terwijl ik hier had kunnen genieten van een dijbeenschoptopic Wat een slechte keus!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross