Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niemand die een antwoord heeft? :(

Voor degene die de vraag gemist hebben....als je tijdens je eisprong een bloeding hebt, kun je dan nog wel zwanger zijn? of wordt het (eventueel bevruchte) eitje zo je baarmoeder uitgespoeld??

Nut, wat fijn dat alles goed was!!! En nu op naar het eerstvolgende bezoek, de echo ;) eerder mag je er niet komen!

MJ, fijn dat het is meegevallen! Mag ook wel na al die ellende met die pillen, sterkte!

Puck, succes met klussen!! lekker gevoel is dat he, er weer voor kunnen gaan. Succes in ieder geval!

caro, knuffel terug. Wat heerlijk dat je je zo lekker zwanger voelt, geniet ervan meid. Het is je zo gegund!!!!

Ring, wat toevallig, ik heb vandaag ook kaarten voor Anouk besteld!!! Ook voor de 29ste, heb er echt zoveel zin in! Eerst de nieuwe cd ff "kopen" ;) dan kan ik tenminste meebleren :D

We gaan eind van de maand ook naar UB40, heerlijke muziek vind ik dat ook!

Nala, nala, nala....meis. Het is echt gewoon niet eerlijk hoeveel shit jij (jullie) overj je heen krijgt zeg...ff over de tel te horen gekregen, en dan hebben ze niet eens tijd voor je, belachelijk!

Wederom heel veel sterkte! Ik hoop echt voor je dat het een zwangerschap niet in de weg staat!

Tos, de gyn bellen, en snel een beetje ;P Nee, maar zonder dollen, ik zou echt even bellen hoor!

Marielle, hoe is het met je buikje?

Toosje, lekker rustig aan....je ziet vanzelf of het gaat, ja toch? gelukkig hebben de meeste mensen er een hoop begrip voor! en echt heel fijn dat het zo'n goed gesprek was in het zh!

Dedijk, fijn dat alles goed is! En nu maar vangen, dat ei! ook jij succes!

Traveler, ik hoop met je mee, iedereen zwanger! En die baby-bezoekjes, aan de ene kant zo leuk, maar aan de andere kant is het ook zo confronterend allemaal....ik ken het gevoel, bah! voor jou!

Hier alles wel ok, nog wel erg onrustig over mn cyclus, maar ja... steeds druk aan het klussen en dan zien we wel.

Wou gister een vakantie boeken, lekker ff naar de zon voor we de sleutel van ons huis krijgen, maar echt alles is vol of 1500 euro de man in die periode, beetje jammer weer :( Dus we gaan maar ff een paar dagen in een kuuroord vertoeven denk, lekker met massages enz...je moet wat!

Fijne avond allemaal, ik ga eten maken!

XXX
Hahahahaha Riz! Natuurlijk kun je dan nog wel zwanger zijn! Ik had zo'n beetje met elke eisprong een beetje bloedverlies.

Je ei de baarmoeder uitgespoeld? Hihi, zie het helemaal voor me! Nee hoor je ei spoelt niet zomaar weg. Er zit toch nog veel meer vloeistof en vloeisel in je baarmoeder.... Maak je daar maar geen zorgen over!

Met mijn buikje gaat alles goed. Ben echt dik nu en natuurlijk heeft de kleine alweer flink van zich laten horen (voelen). Snap dan weer niet dat ik me daar druk over heb gemaakt.

Nala, al wat wijzer geworden vandaag?

Ik ben helemaal kapot! Doodmoe en stekker-af! Ik werk gewoon nog 40 uur per week en het begint me nu echt een beetje op te breken. Vorige week zelfs 56 uur gewerkt. Ik ga even lekker douchen en dan in mijn veel te grote hobbezak pyama op de bank! Eerst moet ik mijn schatje er even af klieren!

Fijne avond allemaal!
MJ, fijn dat de curretage meeviel. Hoor je meestal hoor! Gelukkig weinig bloedverlies.

Riz, weet geen antwoord op je vraag.

Nala, weet je al wanneer je weer bij gyn terecht kan?

Nut, fijn dat alles goed is. Op naar een nieuwe kans!

Ring, wat leuk zeg naar Anouk!

Hier weer spannende tijden. Ze hebben bij mijn moeder een knoppel op haar bot (heup) ontdekt en zal door de scan moeten aangezien ze een borstkankerverleden heeft. Het lijkt op een uitzaaiing. Ben erg bang dat het foute boel is. Hopelijk weten we gauw meer. DOkter zei dat ze niet haar kop in het zand moest steken. Dus klinkt niet echt hoopvol. Kan er ook nog wel bij. 2,5 jaar geleden is mijn pap overleden, zomaar was hij dood. Mams helemaal genezen van kanker en paps is er zo ineens niet meer. En nu misschien wel weer die rotziekte terug bij mijn mam. Nou ja, eerst maar afwachten, maar het maakt me wel bezorgd.
Och toosje, bij jullie blijft het ook maar doorgaan zeg! Heel veel sterkte ermee.

En Nala, bij jou zit het ook alweer niet mee.....hoop dat je inmiddels wat meer duidelijkheid hebt of in elk geva binnenkort een afspraak in het ziekenhuis hebt.

Een hele dikke knuffel voor jullie alletwee!

X

Pinder
Riz, volgens mij kan dat best. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap tot de vierde maand bloedverlies gehad. Kreeg gewoon bloedingen op het moment dat ik normaal gesproken ongesteld zou moeten worden. Pas na 16 weken stopte het en mijn dochter is kerngezond hoor! Toen ik de eerste keer bij de gyn kwam omdat ik zo'n last had van mijn onderbuik vroeg ze of ik soms zwanger was? Nee, natuurlijk niet. Ik werd tenslotte gewoon ongesteld. Toch maar een echo en daarop bleek dat ik al bijna 9 wkn zwanger was!

Marielle, het begint nu wat zwaarder te worden hè. Ook niet zo gek met die uren die jij draait natuurlijk. Lekker op tijd naar bed en je laten verwennen door je mannetje. Te beginnen met het vrijhouden van de bank!

Toosje, wat een vervelend bericht. Ik hoop dat het meevalt maar het klinkt inderdaad niet zo best. Wanneer mag ze door de scan? Sterkte.

Nala, heb je al een afspraak kunnen maken in het ziekenhuis?

Liefs van mij en een dikke knuffel speciaal voor Nala en Toosje en iedereen die 'm kan gebruiken. En als ik weer langs kom wil ik zwangere berichten zien!
Even alleen een ego stukje, hoop van de week meer tijd te hebben om bij te lezen...

De emoties zijn weer een beetje gezakt. Nu maar verder afwachten...

Morgen mogen we naar het zh voor alle antwoorden op onze vragen. Ik heb ook het idee dat mijn man al symptomen gaat krijgen. Hij is al weken moe, spierpijn, veel hoofdpijn. En dat hoort erbij. Ben benieuwd wat ze allemaal gaat zeggen.

Wij gaan zaterdag er nog een hondje bij halen!!!

Helemaal zin in. Nog een Jack Russel. Zijn alleen nog niet uit de naam. Ik vind Bas of Sem erg leuk (het wordt dus weer een mannetje), maar mijn man vindt die namen niet zo leuk. Iemand ideeen? Zoals je ziet, zijn we van de korte namen.

Gister voor het eerst bij Nick thuis geweest. Hij doet het hartstikke goed. Alleen met mijn schoonzus gaat het niet zo. Ze heeft weer last van d'r PMS en gaat het nu allemaal pas verwerken.

Verder merk ik dat het verwerken van het overlijden van die tante nu pas gaat komen in onze omgeving. (ook logisch) Gister zagen we dat gezin weer voor het eerst. Man weer in tranen, een vriendin ook. Vind het best wel moeilijk om nu bij hun te zijn. Je weet niet wat je moet zeggen en zo. Bang dat je wat verkeerds zegt. Maar ze hebben het juist nodig. En ik doe het ook wel hoor, maar vind het wel moeilijk.

Ben trouwens vanmorgen weer ongi geworden. Eindelijk, zat er al een week tegenaan te hikken. Zit onder de pukkels en mijn stemming was ook ver te zoeken...

Oh ja, heb me opgegeven voor het programma "Deal or no deal". Zat er al zo lang over te twijfelen en door wat er van de week is gebeurd heb ik de knoop doorgehakt. Ga het nu gewoon doen!

Ook zijn we bezig met de vakantie. We gaan ws met nog 2 vrienden in augustus naar Corfu! (god, wat een verassing )

Toosje, dikke knuf van mij!

Nou, ik ga ff mijn nagelstudio (hihi, wat klinkt dat leuk) soppen. Vanmiddag nagels zetten bij een vriendin en vanaaf uit eten met de fam. Is de trouwdag van mijn schoonouders.

Tot snel!
Ff snel een dikke knuffel voor Nala en Toosje!!

Caro, ik zal voor je duimen de 19e! Vind wel dat je heel positief klinkt, super voor je!!

Marielle, ik werk ook gewoon nog 40 uur in de week, soms ben ik dat ook wel zat hoor. Er blijft geen tijd over voor iets leuks. Uit het werk ben ik vaak best moe en nadat ik in huis wat heb gerommeld hang ikalleen maar op de bank. Ik merk wel dat de vermoeidheid ieieieieietsje minder wordt, dus heb goede hoop.
Ik moet zo weg om te werken maar wil even een knuffel uitdelen. En dan vooral aan Nala en Toosje. Toosje, Jullie hebben het ook al zwaar zeg!

Nala, ik hoop dat jullie morgen alle antwoorden krijgen! En weer ongesteld geworden, bah.

Nu moet ik echt rennen, ik kom vanavond nog even langs voor verdere reacties.

X Caro
Ook van mij een dikke knuffel voor Toosje en Nala, en voor allemaal!

Ik heb vandaag vevelend nieuws gekregen, was bij gyn voor uitstrijkje, maar bloedde nog teveel. Deze week veel bloedverlies gehad. Met inwendige echo gekeken en conclusie dat ik nu een chemische curretage moet. Pillenkuur van 12 dagen, heeft iemand hier ervaring mee? Na 18 dagen moet ik terug komen. Zaterdag beginnen met de kuur. Kwam als een donderslag bij heldere hemel en voelde de tranen branden..Had het gevoel al dat ik ijzertekort had, gyn dacht dat het meeviel. Heb het net bij de huisarts even laten controleren, was 7,7 hb, zit op het randje (dus mijn gevoel klopte wel). Vanmiddag moet ik weer aan het werk, maar ben wel emo zeg. Die emoties overvallen me, had gedacht dat ik er al wat los van was, maar nu weer het gevoel van terug bij af en zit er weer middenin. Sorry van het verwarrende berichtje..
Bah wat een nare berichten lees ik hier de laatste tijd zeg. Vind het heel rot voor jullie. Dikke knuffel voor iedereen en speciaal voor Nala, Joy en Toosje.

xxx
Hallo!

Ik breek ook weer eens even in. Heb een hele tijd geleden een tijdje meegeschreven (schrijf nu mee met het maarttopic) en 1 topic bijhouden is op dit moment genoeg. Al lees ik nog wel regelmatig met jullie mee!

Caro, zwanger! Gefeliciteerd, nog maar twee weken en dan al de echo lees ik!

Ik schreef ook mee op groep, maar omdat ik daar bijna nooit op keek heb ik mijzelf geprobeerd te verwijderen (da's ook duidelijker voor allen die wel meeschrijven) helaas lukte me dat niet helemaal dus als iemand dat voor me wil proberen? Alvast bedankt!

Groetjes pj81 (op de groep pjar geloof ik..)
Allereerste een dikke knuffel voor Toosje en Nala. Nala, tegen jou had ik het al eerder gezegd, maar wat heb je het toch slecht getroffen dit jaar. Wel fijn dat je morgen al naar het ziekenhuis kunt. Misschien een tip om alle vragen die je hebt op te schrijven, anders vergeet je misschien een aantal dingen die je toch graag had willen weten. Vind ik zelf altijd wel handig als ik iets belangrijks heb. En gewoon je tijd nemen hè, je niet laten opjagen door de artsen.

En jij Toosje, wat een vervelend bericht. Klinkt inderdaad niet heel erg hoopvol wat er tegen je moeder gezegd is. Echt heel naar voor je. Uiteraard hoop ik dat het allemaal meevalt, maar wens jou en natuurlijk je moeder heel veel sterkte de komende tijd.

MJ, fijn dat de curretage meeviel. Nog veel bloedverlies gehad inmiddels, of net als bij de meesten hier vrijwel niets. Ben blij voor je dat het zo meegevallen is. Hopelijk ben je er fysiek snel bovenop. Het mentale stukje zal wel weer wat langer duren, maar goed dit heb je in ieder geval weer gehad.

Bizar trouwens dat je tijdens je vorige zwangerschap zo lang gewoon gebloed hebt. Je leest wel eens van dat soort verhalen, maar ik vind dat altijd zo ongelooflijk. Had je gewoon normale menstruaties elke keer? Hoe kwam je er dan dit keer eigenlijk achter dat je een MK kreeg, als je 'gewend' was aan bloedverlies tijdens je zwangerschap. Echt heel vreemd lijkt me dat, maar het kan dus goed gaan, zoals blijkt uit je prachtige dochter.

Nut, fijn dat alles goed was en positief blijven kan volgens mij zeker geen kwaad, dus de volgende keer bij de gyn ben je gewoon zwanger

Riz, kan je helaas niet helpen met je vraag. Heb echt geen idee, maar volgens mij klinkt Mariëlle's verhaal wel bemoedigend, dus wie weet...

Lekker hoor naar een kuuroord. Ben helemaal jaloers, want komt er hier gewoon niet van.

Nala, toch nog een leuk bericht tussen alle treurigheid heen, een nieuw hondje. Namen zijn natuurlijk heel persoonlijk, maar vind Boris wel een erg schattig hondennaampje. Succes met het uitkiezen ervan. Laat staan als je straks een naam voor je kind moet uitzoeken.

Dus we kunnen je binnenkort bewonderen op tv. Wel even laten weten wanneer je komt hè?

En ook al je vakantie geboekt. Wat is iedereen hier op tijd zeg. Wel een heerlijk vooruitzicht hoor.

Joy, wat vervelend zeg een chemische curretage. Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, dus heb ook geen idee wat het inhoudt. Heel naar voor je nu je dacht weer vooruit te kunnen gaan kijken. Voor jou ook een heel dikke knuffel en misschien kun je op Internet wat info vinden.

Hier verder geen bijzonderheden. Volgende week wordt een spannend weekje, want dan kan er weer geklust worden en met mijn ovulatietest in de kast moet dat natuurlijk lukken . Merk dat ik er ook weer wat meer zin in krijg, dus dat is alleen maar een goed teken lijkt me.

Fijne avond alvast en tot snel.

Liefs,

Puck
Nala: wanneer stopt het voor jullie eens..

veel sterkte morgen, en een dikke knuf!

Mj: gelukkig is het allemaal wel meegevallen!

ik heb er ook weinig last van gehad, emotioneel kwam het wat later,

vooral toen ik weer ging werken.

ik werk namelijk in een babygroep, op een kdv.

Caro: nog effe en dan de echo, spannend!

Toosje: wat een heavy nieuws over je moeder, weten ze al iets meer?

een hele dikke knuf!

joy: een medische curretage, alsof het allemaal nog niet ellendig genoeg is...

ook voor jou een hele dikke knuf!

Vandaag lekker vrij, en naar de kapper geweest, kleurtje erin, en maar weer eens een stukje eraf.

Morgen komt mijn team gezellig eten, lekker effe bijkletsen, en zondag begint het carnavals seizoen weer!

Hier in het puntje van het zuiden, is dat altijd groot feest, ben niet zo'n mega vierder, mijn vriend wel.

We spreken altijd met vrienden, en de kids af, gezellig!!

woensdag is mijn nod, ben benieuwd...

Voel me wel weer anders, maar dat had ik afgelopen maand ook, dus we hopen maar niet te veel..

tot snel, liefs,kim
Toosje, gelukkig viel het mee in het zh.

Ik herken dat wel hoor, er tegenop zien om je collega's te zien na een mk. Ik vond dat zo'n hoge drempel. Thuis zit je toch veilig en heb je het erover wanneer jij dat wil. Op je werk vraagt iedereen er toch naar. (ook al is het goed bedoeld!)

Toppie hoor Elska! Een goede echo!

Riz, wat apart dat bloedverlies. Ik kan je helaas niet helpen denk.

Het enige wat ik kan zeggen is dat een vrouwenlichaam gek kan doen. Die 2 dagen bloedverlies na de kijkoperatie was dus ws wel een ongi bij mij, ook zo gek.

Al een andere vakantie geboekt?

Famke al bijna met verlof! Men, wat gaat de tijd rapido.

Voel je je weer iets lekkerder Nut?

Goed bezoek aan de gyn gehad lees ik. Super. Nu gaan we er weer voor!

MJ, gelukkig heb je de curettage achter de rug.

Ik heb denk maar 1 dag daarna bloedverlies gehad. En psies 28 dagen na mijn cur werd ik weer ongi.

Das goed nieus Merder, nu op naar de positieve test!

Ben blij dat je je weer wat meer happy voelt Traveler.

Gelukkig gaat het goed bij jou Elise. Ze waren een paar weken geleden toch bang voor een zwangerschapsvergiftiging of iets? Is daar nu geen sprake meer van?

Puck, is je kleine meid weer opgeknapt?

Heb alle vragen voor morgen ook opgeschreven.

Ik vind Boris wel een heel leuke naam! Ga em eens voorstellen bij mijn mannetje.

Vond het een heel mooi moment om mijn petekind vast te houden. Gelukkig was ik niet emotioneel of zo.

Ik zou zeker naar een gyn gaan Tos. Wie weet heeft hij/zij weer andere ideeen. Zo'n lange cyclus kan echt wel wat aan gedaan worden met hormonen lijkt me.

Ik zal van het weekend ff foto's plaatsen op de groep van mijn petekind.

Super hoor Caro, dat je je zo zwanger voelt. Hoop dat het snel 19 nov is.

Thx voor je knuf op Hyves! Hier eentje trug.

Ook goed nieuws van Dedijk.

Leuk hoor Ring, naar Anouk.

Ik zou in maart naar Jan Smit gaan, maar aangezien hij een half jaar niet mag praten, zal dat wel niet door gaan.

Joy, heb nog nooit gehoord van een chemische curettage. Das ff een tegenvaller zeg! Heel veel sterkte de komende dagen.

Wil nog 1 ding kwijt over dat topic wat ik had geopend en ik zo fel reageerde. Ik heb mijn excuses aangeboden aan Moon en verder wil ik het er daar niet meer over hebben als jullie het goed vinden...

Ga nu ff douchen en dan zo lekker uit eten.
Sorry dat ik nog even ego. door ga (voelt naar omdat vergeleken met de berichten van Toosje en Nala mijn nieuws erg meevalt)....

maar ben net thuis en weer emo. ervan. Nachtmerrie-gevoel en tranen..het overvalt me dat ik nu weer richting curretage zit en nog steeds niet klaar ben voor de volgende stap (opnieuw zwanger worden). Ik kan geen bloed meer zien en nu weer pillen die het nog meer opwekken. Volgens mij is dit (chemische curretage) vergelijkbaar met wat sommigen krijgen om miskraam op te wekken. En als dat niet werkt, je dan gecurreteerd wordt. Ik krijg het middel "Provera' kent iemand dat?
Hallo allemaal

Caro wat goed dat je zo positief bent! Ik ga zo hard voor je duimen 19 november!

Traveler : Hoe gaat het met je? Zo herkenbaar die gevoelens. Wij willen ook zo graag

dedijk: Wat fijn dat alles goed is!

Nala: getver alweer slecht nieuws. Wat vreslijk irritant dat ze geen tijd hebben voor je vragen. Gelukkig kan je ze morgen allemaal stellen. Wel fijn dat jullie er nog een hondje bij krijgen! Ik vind Max ook wel lief of Joy.

Balen weer ongesteld.

Ring ; Ik hoop met je mee dat je dat ei weer een keer te pakken krijgt! En lekker naar een concert, geniet ervan!

Mj: Fijn dat het meegevallen is.

Riz: Ik zou het antwoord ook niet weten, maar volgens mij spoel je eitjes niet zomaar weg, die moet nog een hele weg afleggen naar je baarmoeder

Marielle: Mooi dat alles zo goed gaat en dat je lekker dik bent. Ben wel benieuwd naar je buikje!

Ik had ook ineens bloedverlies gisteren, maar niet het idee dat het een eisprong was...wat dat nou weer geweest is. Iemand anders ideeen? Het was maar een beetje maar wel rood. Midden in mijn cyclus ( of niet dat weet je nooit met mij).

oow Toosje wat een rotbericht zeg. Heel veel sterkte ermee

Joy, ik heb er ook geen ervaring mee. Ik hoop voor je dat het meevalt. Huil maar even lekker uit.

Puck: Succes met de ovulatietest, ik hoop dat ie wat duidelijkheid kan geven!

Hier gaat het wel aardig. Ik heb een verwijsbrief van de huisarts gekregen dus ga maar eens een afspraak bij de gyn maken.

Zoals ik al zei had ik gisteren ineens een beetje bloedverlies en nu snap ik er echt niks meer van. Volgens de huisarts was ik steeds zo moe omdat ik graag zwanger wil worden. Omdat je daar de hele tijd mee bezig bent kan je daar erg moe van worden schijnt.

Maar loslaten is zoooo moeilijk
Hoi,

Tos, laat je niks wijsmaken, moe omdat je er teveel mee beizig bent, is die man wel lekker bij z'n hoofd?

Joy, hé, wat een naar bericht. En wil je alsjeblieft je eigen problemen niet onderschuiven omdat ze misschien minder erg zijn dan die van een ander. Voor jou is het een groot probleem, jij wil je verhaal kwijt en al is dat omdat je haar niet goed zit, maakt niet uit!

Ik heb er geen ervaring mee, ik hoop dta het meevalt en dat je dan eindelijk deze nare periode af kunt sluiten!

Nala, wat leuk een nieuw hondje. Ik vind Boris ook een leuke naam, ik heb een konijn gehad die zo heette. Max vind ik ook leuk.

Toosje, wat een vreselijk nieuws! Ik wens je heel veel sterkte!

Nu zet ik hem even in de ego modus.

Ik heb vandaag weer bloedverlies gehad. Ik was net op het werk toen het gebeurde. Thuis was er nog niks aan de hand en toen ik op het werk kwam moest ik plassen en toen had ik helderrood bloed. Ik schrok me helemaal kapot. Ik heb een gesprek gehad met mijn leidinggevende, ze was heel begripvol. Ik heb de verloskundige gebeld maar ja, je moet toch afwachten, de echo is al heel vroeg gepland, nog vroeger heeft niet zoveel zin.

Toen ik daarna weer naar de wc ging was alles alweer weg! Nou ja, ik vind het zo vreemd! Ik moet toch maar proberen om het positief in te zien. Maar heb wel even flink op de wc zitten janken! Nu ben ik helemaal kapot, nog meer last van moeheid dan normaal, dus ik ga maar eens lekker op de bank met een dekentje.

XX Caro
He Caro, wat naar dat je bloedverlies had! Ik duim en hoop voor je dat het (bloed) nu helemaal ophoudt en dat je wat kan gaan genieten van het zwangere gevoel!

Nu een heel medisch verhaal, maar het helpt me zelf om het een beetje te begrijpen.

Ik heb net wat gegoogled op dat middel wat ik heb gekregen. Wat ik nu lees, is heel anders dan wat ik heb begrepen in het ziekenhuis. Ik had daar de indruk dat door de pillen extra bloeding opgewekt zou worden, waardoor bloedstolsels uit mijn baarmoeder zouden komen. Ik dacht toen dat ik de komende tijd gedurende de kuur (12 dagen) flink zou bloeden. Vandaar mijn klote-gevoel (want ik bloed al zo hevig).

Nu via google lees ik dit: (effe knippen en plakken): "Indien men overvloedig bloedverlies snel tot staan wil brengen zijn progestagenen (dat heb ik gekregen) aangewezen. Het bloedverlies zal meestal binnen twee dagen sterk afnemen.Twee tot vier dagen na afloop van de kuur volgt een forse onttrekkingsbloeding, waarvoor de vrouw dient te worden gewaarschuwd."

Ik moet het slikken vanaf dag 8 van cyclus tot dag 20 (dus dan stopt de bloeding waarschijnlijk), en begint op dag 22/24 bloeding.

Een heel ander verhaal dus, begin nu wel een beetje te balen van de communicatie in het ziekenhuis.
Word nog bozer als ik lees wat de huisarts tegen Tos heeft gezegd.

Moe worden omdat je zo graag zwanger wilt worden!

Lekker makkelijk zo'n verklaring....De arts bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het komt er alleen zo lullig uit!
Wow meiden, een paar dagen weg geweest en wat is er veel heftigs geschreven hier....

Toosje, wat een naar nieuws over je moeder. Hoe veel kan een mens hebben?!?!?

Dat geldt ook voor Nala, ook bij jullie houdt het niet op. Over Hepatitis: dat is onderdeel van mijn werk dus ik kan je er veel over vertellen, maar ik denk dat je het beste eerst kan gaan praten met de gyn én met je huisarts. Mocht je daarna nog dingen willen weten zet het ff op de groep. Ik weet ook betrouwbare sites waar je goede info kan vinden, ook mbt zwangerschap.

Nala, leuk trouwens een hondje erbij. Meestal ben ik wel goed in naampjes bedenken voor dieren, dus als ik inspiratie heb dan kom ik nog wel ff voorbij!

Joy, jij bent er intussen ook achter dat provera niet hetzelfde is als de "miskraam-opwekkende-pillen (misoprolol)". Soms is googelen handig, maar op het gebied van medische zaken is er ook heel veel onzin te vinden. Slecht dat de artsen zelf niet in staat zijn (lees: geen tijd hebben/nemen) om hun patiënten fatsoenlijk in te lichten en waar mogelijk gerust te stellen.....

Tja Caro, ik vind het héél begrijpelijk dat ook jij in de ego-modus gaat. Maar ik denk dat we het hier niet over ego moeten hebben. Want alles wat er de afgelopen periode is gebeurd met een heel aantal valt absoluut niet onder de noemen ego. Dus: meid, doe gewoon je verhaal want daar is dit forum voor. Ik kan me goed voorstellen dat je finaal over de rooie gaat van elk klein klote vlekje bloed. Ik ga er vanaf hier al van over de zeik als ik het van jou lees.

Ooooh Tos, jij hebt dus zo'n huisarts die je klachten al heel snel onder het kopje "psychisch" plaatst. Ik hoop dat je bij de gyn eindelijk weer een stap dichter bij zwanger gaat komen.

MJ, je zal wel opgelucht zijn dat het acher de rug is. Ik moet zeggen dat ik na alle drie de curretages binnen 4 weken weer ongesteld ben geworden. Ik hoop dat jouw cyclus snel weer normaal is. Maar zoals je leest hebben veel meiden hier last van onverwachts bloedverlies. Mijn cyclus is altijd al onregelmatig geweest dus ik reken toch al nergens op.

Volgende week laat ik bloed prikken voor diverse onderzoeken. Daarna mag ik weer aan de foliumzuur en ik hoop ook snel weer met zwanger worden aan de gang kan. Maar ik vind er nu echt niets meer leuk aan. Ik schiet al helemaal in de stress als ik eraan denk dat ik weer zwanger zou zijn en dan die weken spanning of het wel/niet goed is....en dan helemaal die stomme afscheiding.

Hele dikke knuff voor iedereen. Ik weet dat ik niet op iedereen reageer, maar ik zit op dit moment echt met tijdgebrek en ik voel me toch weer een beetje "kloterig". Dus nu moet ik van manlief de pc aan de kant schuiven en nog even rustig met een kopje thee op de bank (zo, oma heeft gesproken )
Ohw ja, Riz...ik sluit me helemaal aan bij het antwoord van Marielle. Je ei wordt niet zomaar je baarmoeder uitgespoeld.

Enne, vraagje aan jou: welke periode willen jullie op vakantie dan? Ik schrik ervan dat alles nu alweer volgeboekt is. Wij willen in maart/april ofzo ook richting de zon, en ik dacht dat we dat eind december nog wel kunnen regelen. Hmmm, beetje naief gedacht van ons ben ik bang.
Hier ben ik alweer. Nu met namen voor hondje Nala:

Boelie, Dribbel, Sam, Max, Bixie of Bix, Clint, Henkie (ha, ha, die bedenkt m'n man nu).........

Mwoa, ik heb niet zo heel veel ideeën. Als je hier een topic over opent komen er vast heel veel reacties!
Hahaha, wij noemen de kleine beeb momenteel Maks of Maksie! Hahaha, verspreken we ons niet met de echte namen.

Hondennamen:

Drabber, Monja, Nero, Lady, Demi, Dibbes, Jol, Biks, Dirk, Kas, Beike, Boy of Lobbes.

Hahaha, en nu ga ik mijn vriend weer van de bank schoppen! Wat denkt ie wel niet! Dat ding is van mij!!!
Oh p.s. voor de nieuwsgierigen onder ons.... ik heb een nieuwe buikfoto op hyves staan!

Welterust!
Thx meiden voor alle hondennamenideeen. We zijn er nog steeds niet uit.

Mijn man vindt de naam Sprokkel erg leuk. Daar kwam z'n broer mee aanzetten. Ik vind em wel erg leuk, maar ook best wel lang.

Ik vind Max en Boris ook erg leuk. Oooh, kweet het niet! Kan je na gaan als het voor een kind is. :-S

Ik zal het onthouden Trav. Als ik nog wat wil weten, dan hoor je het wel.

Vind het wel prettig dat er hier ook een "deskundige" is. Praat soms toch ook wat makkelijker.

Verder een knuf voor iedereen die het nodig heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven