Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Marielle, wat een mooie buik trouwens! Toppie!!
Ik kom alleen ff snel een hele dikke knuffel uitdelen aan jullie allemaal, ik lees zoveel nare dingen :(

Caro, geen bloed meer hoor!!! Kappen nou!

Joy, meis toch, wat een ellende allemaal....denk je er bijna van af te zijn, begin je gewoon weer opnieuw, bah!

Toosje, heel veel sterkte met je moeder, dat zal een vervelende periode zijn...

Nu ga ik snel weer naar mn visite!!!

PS traveler, wij willen in de kerstvakantie weg, vrij last minute dus ;)

XXXX
Oh, en Nala, jij ook een hele dikke knuffel....succes met het uitzoeken van een naam! Bas vind ik onwijs leuk, zo heet onze kat
Pfoew meiden, wat is hier veel geschreven sinds dinsdag,

En als het nou over leuke dingen ging....:cry:

Het lijkt zich hier alleen maar op te stapelen.

Wil jullie gewoon allemaal een hele dikke vette knuffel geven.

Verder gaat alles hopelijk zo snel mogelijk wat beter hier.

XXX Dedijk
Nala, veel succes in het ziekenhuis vandaag en veel plezier morgen met het ophalen van jullie nieuwe hondje. Heb je al een besluit genomen over de naam? Ik vind Max erg leuk.

Pullekie, iets minder moe? Fijn hoor. Bij mij was het na de 16e week ineens verdwenen.

Joy, wat een vervelend nieuws. Kan me voorstellen dat je ontzettend baalt. Ik ken het middel niet. Volgens mij is het niet het middel dat miskramen opwekt want dat heeft Misoprostol. Ik kan me heel goed voorstellen dat je door wilt (opnieuw zwanger wilt worden). Heel veel sterkte meid.

Tos, eindelijk een doorverwijzing. Goed hoor. Ik hoop dat de gyn je snel verder kan helpen. Moe worden van de wens om zwanger te worden vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd....?

Puck, veel succes met klussen de komende week. Misschien kun jij ons binnenkort verblijden met een leuk bericht....

Kimmie, op naar woensdag. Spannend. Heel veel succes.

Caro, nee toch hè! Ik wil het gewoon niet horen. Waarom is het ons niet gegund om een onbezorgde zwangerschap zonder bloedverlies te hebben. Zo oneerlijk. Ik hoop dat het iets onschuldigs is. Maak je maar niet te druk (voor zover je dat kunt want dat is natuurlijk niet makkelijk). Een hele dikke knuffel voor jou. En drie x is babyrecht hè!

Traveler, heel veel succes met de onderzoeken. Hopelijk mogen jullie daarna snel weer aan de slag om zwanger te worden. Ik zie ook alweer op tegen de stress en de weken van afwachten. Maar ja, als het dan uiteindelijk maar een keer lukt. Veel sterkte de komende tijd en toch wel fijn zo'n man die af en toe streng is. Lekker met een kopje thee op de bank, gezellig. Geniet er maar lekker van.

Nou, op naar de blije berichten want op het moment is er veel te veel verdriet hier. Ik wil zwangere berichten zien. Een positieve test van Kimmie woensdag en een goede echo van Caro zouden leuke berichten zijn....!!!!
O ja, met mij gaat het trouwens goed. Weinig bloedverlies al is het vandaag weer iets meer. Ik hoop dat mijn cyclus snel weer op gang komt. Dinsdag ga ik gewoon weer werken. Heb genoeg van het thuis zitten en voel me verder goed dus geen reden om nog langer ziek thuis te zijn. Mijn mannetje is ontzettend lief voor me en heeft me de afgelopen dagen heerlijk verwend met thee en lekkere dingen. Hij is zelfs gestopt met roken, al 1,5 week. In het ziekenhuis vertelde ze dat het toch beter was als hij zou stoppen. Ik ben ontzettend trots op hem en nu maar hopen dat ie het vol kan houden....

xxx van mij
Wat een weer zeg. Ik heb rond een uur of 3 wakker gelegen en bang liggen luisteren. Maar ben gelukkig weer in slaap gevallen.

Nou, ff wat in huis doen en dan straks naar het zh. Moet er om 11.30 uur zijn.

Jullie horen het wel. xxx
Kimmie, ook al een nieuw kapsel. Join the club! Volgens mij ben je de 3e al hier.

Nu alweer de start van het carnavalsseizoen. Ben een westerling, dus niet helemaal op de hoogte. Wel gezellig volgens mij. Zeker als je het al zo lang viert.

Spannend dat je NOD weer in zicht is. Hopen dat je je echt anders voelt en je lichaam je niet voor de gek houdt. Ga voor je duimen.

Nala, en hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Antwoord gekregen op jullie vragen? Ben erg benieuwd.

Dochter is inmiddels zo goed als beter. Nog wel moe, maar ze is weer naar school en heeft geen koorts meer, dus dat is een goed teken. Ze had wel zin in het weekend en wilde vandaag een beetje rustig aan doen zei ze toen ik haar naar school bracht. Moet altijd wel lachen als ze van die grote mensen dingen zegt met een heel serieus gezicht.

Tos, goed dat je nu naar de gyn gaat. Die weet er vast veel meer over te vertellen dan je HA. En alsof je jezelf moe kunt maken van het hopen op een zwangerschap. Lijkt me juist dat je energie krijgt van het mogelijke vooruitzicht daarop. Anyway, hoop dat de gyn wat meer duidelijkheid schept in je cyclus en er wat uitkomt. Goed gedaan hoor dat je die afspraak hebt gemaakt!

Caro, nee hè! Geen bloed alsjeblieft. Kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart was. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Kan me voorstellen dat je nu wel elke keer angstig bent om naar de wc te gaan. We duimen allemaal met je mee dat het goed gaat, dus dat moet helpen.

Joy, altijd goed als je duidelijk verteld wordt waarom je bepaalde medicijnen nu eigenlijk krijgt. Jammer dat ze niet genoeg tijd hebben genomen om je te informeren over het exacte waarom. Hoop voor nu alleen maar dat het doet wat het moet doen en helpt.

En sluit me helemaal aan over de eventuele ego berichten...We zijn hier toch om naar elkaar te luisteren en elkaar te steunen. Niks ego's aan hoor. Wees blij dat je ergens je hart kunt uitstorten, zo vaak je maar wilt.

Hier weinig bijzonders. Lekker bijna weekend en voor de verandering ook eens een vrij rustig weekend. Alleen op zondag een verjaardag, maar that's it. Heerlijk. Kan me er nu al op verheugen.

Fijn weekend alvast.

Liefs,

Puck
Nou, het viel allemaal reuze mee!

De gyn verwacht dat mijn man ooit eens Hep B heeft opgelopen (kan bijna alleen maar via bloed op bloed, dus waardoor kom je niet snel achter), maar dat het er nooit is uitgekomen.

Hij is nu dan ook geen besmettingsgevaar, omdat hij niet ziek is en zij verwacht ook niet dat hij dit gaat worden. Dus ik mag gewoon via de natuur zwanger worden!

Ze willen alleen nog een keer die bloedtest, om het zh personeel te beschermen.

Eigenlijk mocht dat pas eind jan, maar omdat zij niets geks verwacht, mag het al eind dec! Begin dec krijgen we intake IUI, hebben we die alvast gehad.

En midden jan (als het bloed goed is natuurlijk) de opzwemtest. Dus het gaat toch allemaal vlotjes verlopen!

Ben echt heel erg opgelucht. Er is dus eigenlijk niets aan de hand, dit is alleen eigenlijk voor de zekerheid. En de inseminatie wordt nu misschien een paar weekjes later, maar dat overleef ik ook nog wel!

Ga maar weer eens verder in het huis.
Gelukkig Nala! Ben blij voor jullie dat het allemaal door kan gaan. Ook dat zal weer heel spannend worden en nu is het genoeg geweest met andere spanning daaromheen!!! Fijn weekend alvast.
He gadver Caro, dat is schrikken! Het kan natuurlijk gewoon een gesprongen adertje zijn ofzo, maar als je eenmaal een (of meerdere) miskramen heb gehad shrik je je kapot natuurlijk. Ik had het aan het begin van deze zwangerschap ook, en nu alweer 19 weken. Hoop dat dat voor jou ook geld!

Nala, wat fijn voor jullie! Een hele opluchting lijkt me.
Hallo allemaal,

ik houd het even kort omdat ik het retedruk heb; want we hebben een nieuw bedrijf gekocht!! 1 december krijgen we de sleutel dus ben nu echt heel de dag aan het bellen en rennen enzo. Dus ben ff wat minder hier, blijf wel meelezen hoor! En als we 's avonds niet te moe zijn gaan we ook nog klussen, ik hou jullie op de hoogte.

Dikke knuf voor iedereen!

xxx
Nala, wat goed! Eindelijk eens goed nieuws! Dat werd wel weer eens tijd!

Nut, gefelciteerd, wat leuk. Succes met alles regelen.

Pullekie, ja, ik ga ervan uit dat het een gesprongen adertje is geweest. Anders was het niet zo plotseling geweest en ook zo plotseling weer gestopt, misschien heb ik me wel vreselijk aangesteld haha, maar ja jullie kennen het, als je het al een keer hebt meegemaakt schrik je van elk spoortje bloed. Maar gelukkig is het nu helemaal weg. Nog maar een week (en een weekend maar dat vliegt altijd zo voorbij) en dan de echo, spannend!

Traveler, helukkig duurt het niet zo lang meer. Ik kan me wel voorstellen dat je er niks meer aan vind. Een roze wolk zal het wel niet meer worden. Maar misschien als we de eerste maanden overleven.......Ik hoop in ieder geval dat je snel weer zwanger bent en dan ook zwanger blijft!

Puck, lekker zo'n rustig weekend, geniet ervan!

MJ, wat goed dat je vriend is gestopt met roken! Nu die van mij nog! Gelukkig rookt hij al niet meer binnen (heb ik hem verboden!) Ik hoop dat het werken meevalt.

Dedijk, ik hoop dat je nog een keer langskomt, want nu zijn de berichten gelukkig weer wat beter. We wachten alleen op nog meer goed nieuws!

Toosje, hoe gaat het nu met je? Weten jullie al wanneer je moeder door de scan kan? Ik duim echt heel hard dat het geen uitzaaiing is!

Ik ga vast even boodschappen doen, kon weer lekker eerder weg van het werk. Moet wel oppassen dat ik dat niet te vaak doe! Maar ik zorg er steeds wel voor dat ik genoeg uren overhou. Vannacht natuurlijk niet zo best geslapen dus ik ben ook helemaal kapot nu. Gelukkig hebben we niet veel boodschappen nodig. En daarna lekker genieten van het weekend. Morgen gaan we naar mijn ouders, we blijven daar eten en daarna nog even bij vrienden langs. Zondag lekker rustig dagje.

Fijn weekend (kom vast nog wel een keer langs!)

XXX Caro
Slecht nieuws hier, zie groep...

Volgende keer reageer ik weer op jullie hoor, sorry dat ik even egoistisch ben...
Ring, ik heb het gelezen. Heel veel sterkte!
He bah Ring, wat een bericht. Meid, hele dikke knuf van me!

Ff een hele andere vraag voor jullie. Wat vinden jullie van de honden naam Sprokkel? (van de Freggels is dat) Blijf hem toch het leukste vinden, maar ben bang dat mensen me gaan uitlachen.

Ga nu maar ff douchen en dan aan de strijk. Heb een heeeele hoge stapel klaar staan. :-S
Nala, ik vind het een leuke naam. En wat maakt het uit dat mensen je uit lachen, als jullie het een leuke naam vinden is het toch goed?

Ik zal zo op de groep een leuk verhaal vertellen over een hondennaam. Iedereen moet daar ook om lachen maar kan het hier niet neerzetten ivm herkenbaarheid.
Ring:

Nala, Sprokkel vind ik errug leuk. Alvast veel plezier met de jonge aanwinst, jullie kunnen wel wat vrolijks gebruiken en dan komt er een puppy .

Ik ben komend weekend weer niet thuis, dus ik laat het weer afweten wat reageren betreft. Ik hoop op wat meer positieve vibes hier....want na het trieste bericht van Ring denk ik echt dat een aantal van ons echt hun portie leed wel gehad hebben.....

Helaas heb je zelf nergens wat over te zeggen, dat blijkt maar weer.
Ring en Toosje, ik moet steeds aan jullie denken. Nogmaals een hele dikke knuffel!

X van een emotionele muts......
Men, wat is die strijkstapel hoog, neemt iemand het ff van me over?

Ook wel lache Caro, dat die hond zo heet. Denk dat wij het gewoon gaan doen. Die naam blijft in mijn hoofd zitten.
Caro, wat spannend dat bloed. Bah. Da moet je niet hebben.

Joy, wat een tegenvaller. Maar jou leed is net zo erg hoor, je zit er toch mee, dus gewoon hier neergooien!

Ring, heb in de groep gereageerd, heftig zeg, dikke knuffel voor jou!

Nala dat klinkt al ee stuk positiever. Gelukkig zeg! Moet een hele opluchting voor je zijn.

Maandag gaat mams door de scan. Ik ga mee. Krijgt ws toch niet meteen de uitslag.

Mijn ongie komt denk ik dit weekend. Heb vandaag hoofdpijn en zere onderbuik. Dacht vanmorgen vaag roze te zien, maar verder niet meer gesignaleerd. Dus even afwachten. ZOu mooi zijn, want dan is mijn cyclus mooi vlot op gang gekomen. Buik doet wel anders zeer als anders. Het is nu 4 week geleden de curretage.
Leuk een jong hondje!!!!!En leuke naam! Ben zelf knettergek op honden, maar door het werk kan ik geen hond nemen..Nu een poes, die op een hondje lijkt qua gedrag. Als ik met Joyman een rondje door de buurt loop, wil ze altijd mee.

Hier geen plaatjes van honden te vinden, dus maar een eendje.

Nala, gelukkig valt het mee!!Wat een opluchting.

Toosje, spannend het ziekenhuisbezoek aanstaande maandag met jouw moeder. Veel sterkte. Kan me voorstellen dat het nu (in deze periode) voor jou nog heftiger is als normaal gesproken. Merkte ik aan mijn eigen reactie bij mijn eigen ziekenhuisbezoek. Op onverwachtse momenten zijn emoties heftiger dan je van jezelf gewend bent. Zal aan je denken!

Ring, heb op groep voor jou een berichtje geschreven.

Valt me op dat het zoveel voorkomt, die k.ziekte bij onze ouders. Ik heb het zelf vorig jaar bij schoonouders meegemaakt. Het zet alles op z'n kop.

Nut, gefeli. met nieuwe aankoop. Fiets zelf elke dag langs de ander zaak, werk er vlakbij. Binnenkort zoals beloofd een keer eten.

Alle anderen, ook dikke knuffel van mij!

Ik heb gisteren met eigen huisarts gebeld over het recept van ziekenhuis, mijn h.arts kent mij bijna 20 jaar en weet hoe ik reageer op medicijnen (erg heftig). Bij mij zijn medicijnen vaak erger dan de kwaal. Hij heeft me goede uitleg gegeven, hij zei dat je dit medicijn beter "bloedingstopper"kunt noemen. Zolang je het slikt, stopt bloeding. De term med. curretage wekt bij mij het beeld van een opgewekte miskraam op. Heb besproken of ik nog even af kan wachten of bloeding uit zichzelf stopt, het wordt nu nl al veel minder erg. H. arts zei dat dat in mijn geval net zo goed nog een weekje kan. Als het uit zichzelf stopt, is medicijn niet nodig. Als mijn hb zakt naar 7,5 moet ik wel aan de ijzerpreparaten..Dus flink bezig met roosvicee ferro, broccoli en bieten..
Toosje, sterkte maandag.

Hoop ook voor je dat je cyclus snel op gang komt.

De mijne is ook niet zoals het was (sinds de kijkoperatie), hij is nu veel korter. (maar dat vind ik niet erg! :-) )

Nut, gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop!

Volgens mij heb jij een hele lieve meedenkende ha Joy, zo eentje moet je hebben! Toppie dat 'ie zo met je mee denkt.

Ik ga nog ff verder met de strijk. Ben op de helft. :-S

Straks ff met schoonzus naar een tuincentrum. Is ze d'r weer eens uit.

En vanmiddag hondje halen! Weten het nog steeds niet zeker van de naam.
Wat een rust hier zeg...

Nou, we hebben het hondje! En hij heet Sprokkel!!!

De kennismaking met de andere hond ging gelukkig goed. De oudste hond ging ff snuffelen en piepen en dat was dat.

Sprokkel is me er wel eentje denk hoor. Zat al het speelgoed van de ander te slopen en hing al aan een snoertje.

Hij is ook echt niet bang voor de andere hond.
Dag meiden,

Na een periode dat ik niet online ben geweest, wegens ons trouwen en verhuizen, inet aansluiting enzo kan ik inmiddels berichten: IK BEN OPNIEUW ZWANGER!!!

a.s. woensdag voor de eerst ekeer naar de verloskundige, er word dus gerekent vanaf mn curretage, maar ik schat dat ik niet al 8 weken zwanger ben dan..

Helaas heb ik de bijverschijnselen dusdanig erg (met name overgeven) dat ik pilletjes heb gehad van de huisarts en ik moet zeggen dat die erg goed werken!!!

soryr van mijn periode afwezigheid, maar ik ben er weer!!!

groetjes van een onzekere maar toch stiekem een hele blije kaatjeblij!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven