Crystal Renn Plus Size Model?
zondag 8 augustus 2010 om 01:25
zondag 8 augustus 2010 om 01:28
zondag 8 augustus 2010 om 02:20
zondag 8 augustus 2010 om 02:22
zondag 8 augustus 2010 om 08:00
Tja, in modellenland is ze zwaar, maar als ik haar op straat zou zien zou ik dat waarschijnlijk niet vinden.
Ze is inmiddels wel wat afgevallen, en ze hebben haar ook nog eens behoorlijk gephotoshopt.
Las net trouwens een artikeltje waar bij een foto van Doutzen Kroes stond: Bij de najaarsshow van Prada werden ‘normale’ modellen afgewisseld met ‘plus-size’ modellen als Doutzen Kroes. Nou ja zeg!
Ze is inmiddels wel wat afgevallen, en ze hebben haar ook nog eens behoorlijk gephotoshopt.
Las net trouwens een artikeltje waar bij een foto van Doutzen Kroes stond: Bij de najaarsshow van Prada werden ‘normale’ modellen afgewisseld met ‘plus-size’ modellen als Doutzen Kroes. Nou ja zeg!
zondag 8 augustus 2010 om 08:12
zondag 8 augustus 2010 om 08:31
quote:Sem292 schreef op 08 augustus 2010 @ 08:26:
Ik vind haar wel plus size, ze is niet gigantisch ofzo.
Ik denk dat ze maat 40 heeft ofzo.
Maar het hoeft niet altijd negatief te zijn, zo wordt het wel vaak opgevat.
Dus een maat 40 vind jij een plus size?
Maat 40 hangt bij hennes toch niet bij de BB afdeling?
Ik vind haar wel plus size, ze is niet gigantisch ofzo.
Ik denk dat ze maat 40 heeft ofzo.
Maar het hoeft niet altijd negatief te zijn, zo wordt het wel vaak opgevat.
Dus een maat 40 vind jij een plus size?
Maat 40 hangt bij hennes toch niet bij de BB afdeling?
zondag 8 augustus 2010 om 08:39
Ik vind Crystal vrij fors idd. Duidelijk plus size. Maar ik vind haar wel degelijk mooi. Heel klassiek. Het komt niet veel voor dat ik vollere vrouwen echt fotomodellen mooi vind maar Mevrouw Renn is daar wel één van.
Haar boek wil ik nog graag lezen. Honger heet het toch?
Het zou gaan over haar gevecht met anorexia in de modewereld. Ze zou er een boekje open doen over drugs gebruik onder jonge meiden, en leven op een blaadje sla per dag. Ik ben benieuwd.
Overigens vind ik die laatste foto, waarop je duidelijk putjes ziet, weer minder. Een model blijft een model, toch?
En ik hoef me niet zo nodig te spiegelen aan zo'n vrouw, juist niet, want wáárom?
Haar boek wil ik nog graag lezen. Honger heet het toch?
Het zou gaan over haar gevecht met anorexia in de modewereld. Ze zou er een boekje open doen over drugs gebruik onder jonge meiden, en leven op een blaadje sla per dag. Ik ben benieuwd.
Overigens vind ik die laatste foto, waarop je duidelijk putjes ziet, weer minder. Een model blijft een model, toch?
En ik hoef me niet zo nodig te spiegelen aan zo'n vrouw, juist niet, want wáárom?