Indian Summer rondom Toronto
zaterdag 7 augustus 2010 om 10:35
Eind September ga ik naar Toronto, en omdat ik een paar dagen over heb, wil ik toch wel heel graag kijken of ik een stukje indian summer kan meepakken als het weer mee werkt. Helaas heb ik maar 4 dagen tijd. Dus wie heeft goeie tips? Het start en eindpunt moet ivm werk Toronto zijn. Natuurlijk zijn we afhankelijk van het weer en is het geen Maine, maar ook rondom Toronto schijn je wel wat ervan te kunnen zien. Dus het wordt een auto huren en maar eens gaan kijken.
Heb je in de buurt van Toronto de Indian Summer gezien en zo ja waar? Wat zijn de mooie plekken daar in de buurt? Wie heeft goeie tips...?
Thanks alvast!
Heb je in de buurt van Toronto de Indian Summer gezien en zo ja waar? Wat zijn de mooie plekken daar in de buurt? Wie heeft goeie tips...?
Thanks alvast!
zaterdag 7 augustus 2010 om 11:54
Je kunt naar het Algonquin Park gaan. Das is niet heel ver van Toronto (voor canadeze begrippen) en is echt heel mooi en de indian summer zul je daar zeker volop zien en beleven. Je kunt het beste daar een hotelletje of lodge oid huren om te overnachten, want aan 1 dag heb je niet genoeg en is het ook wel ver vanaf Toronto. Je kunt er heel mooi wandelen, kanoën en nog veel meer. Echt genieten daar!
Heel veel plezier in ieder geval!!
Heel veel plezier in ieder geval!!
zondag 8 augustus 2010 om 10:59