Mode & Beauty alle pijlers

Bikini??

08-08-2010 22:21 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaah, ik ben veeeeel te laat! Ik weet het.

Ik ga (eind september pas) op vakantie en mijn bikini van vorig jaar pas ik echt niet meer. Gisteren heb ik het hele winkelcentrum afgewerkt op zoek naar een bikini, maar jah, te laat dus.

Ik heb ook alle webshops al gehad die ik op google op de eerste pagina's tegenkom maar ik kan echt niets vinden.

Weet iemand een goede/leuke webshop voor bikini's? Het moet vanwege mijn borsten met beugel zijn en gezien mijn leeftijd (23) niet al te ouwelijk. Ik ga ook weer verder zoeken, alle tips zijn welkom!
Saphh al geprobeerd? Te koop o.a. bij Livera en online, alles met beugel volgens mij.
Een goede sportzaak heeft vaak het hele jaar door bikini's.

Een webshop weet ik zo niet.
Ik vind zelf de bikinis van Seafolly en Zeki erg leuk.
Vindt de bikini's van Protest heel leuk, wel rekening mee houden dat de broekjes klein vallen!
Ik heb twee weken geleden nog een bikini gekocht op figleaves.com

Heb zelf geen makkelijke maat (75G) maar daar kon ik nog volop kiezen
Bij Wehkamp kun je nog gewoon bikini's bestellen hoor, beugeltops en losse broekjes van Mix en Match.. en ook ander merken, Esprit enzo, gewoon te bestellen.
bij Otto. Hebben ze leuke merken en nog keus zat. Was zelf ook laat maar daar kon ik nog genoeg vinden. Je kunt bij bikinis selecteren op wat je zoekt (beugel dus)

Ik heb zelf hele mooie push up van Chiemsee gekocht.

Succes!
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Ideaal moment toch? Een heleboel lingeriewinkels hebben nu bikini's in de opruiming! Je kan zo een Marlies Dekkers scoren met 50% korting!

Online bikini kopen zou ik dus zelf nooit doen, lingerie ook niet, omdat je nooit weet of het goed zit...
Ik bestelde 3 bikinis alle 3 in 2 maten en dan zit er altijd wel goede bij, want ongeveer weet je je maat wel toch?

Wel veel kortingen nu in de winkels ja, klopt, maar ik kon juist in de winkels niet vinden wat ik zocht.

Maar wat TO dus wil weten, ja er zijn nog genoeg bikinis te krijgen!
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
quote:evalientje2 schreef op 08 augustus 2010 @ 23:05:

Ideaal moment toch? Een heleboel lingeriewinkels hebben nu bikini's in de opruiming! Je kan zo een Marlies Dekkers scoren met 50% korting!

Online bikini kopen zou ik dus zelf nooit doen, lingerie ook niet, omdat je nooit weet of het goed zit...Het gaat me niet om de prijs, wil gewoon een leuke bikini die fijn zit. Maar in de uitverkooprekken hangt al bijna niets meer. Alles wat ik wel leuk vind hangt er dan weer niet in mijn maat
Heb een hoop dingen voorbij zien komen, ik ben nog steeds aan het zoeken :-)

Ik vind de bikini's van Ed Harly heel leuk, maar volgensmij zitten daar nooit beugels in. Beetje jammer.
quote:Nici007 schreef op 08 augustus 2010 @ 22:21:

Jaaaaah, ik ben veeeeel te laat! Ik weet het.

Ik ga (eind september pas) op vakantie en mijn bikini van vorig jaar pas ik echt niet meer. Gisteren heb ik het hele winkelcentrum afgewerkt op zoek naar een bikini, maar jah, te laat dus.

Ik heb ook alle webshops al gehad die ik op google op de eerste pagina's tegenkom maar ik kan echt niets vinden.

Weet iemand een goede/leuke webshop voor bikini's? Het moet vanwege mijn borsten met beugel zijn en gezien mijn leeftijd (23) niet al te ouwelijk. Ik ga ook weer verder zoeken, alle tips zijn welkom!

Poeh zou je wel moe zijn

Sorry flauw, maar ik moest zo lachen..
Hiernaast ->

"Viva tipt: Opzoek naar een leuke bikini?"
Trendy webshop gevonden hoor, ik weet dat het een oude post is maar misschien kan ik iemand nog opweg helpen. Ze verkopen er de merken Paradizia en Maaji. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-09-2013 12:39
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven